20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2013  (Lest 412850 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #1290 på: 16. Jan. 2013, 11:35 »
Haidara budet er akseptert. Noen som vet noe om han?

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1291 på: 16. Jan. 2013, 11:45 »
Ikke annet enn at jeg synes dette er spennende.
Og han har vel sagt at han vil til Italia. Noe jeg selv ikke bryr meg om, så lenge han spiller godt og utvikler seg og vil selger med profitt når han forsvinner..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1292 på: 16. Jan. 2013, 11:45 »
@F8Piraux: Massadio Haidara : "No contact with Newcastle for the moment, but it's interesting for me. With many French players, it's more easy." #NUFC

@F8Piraux: Massadio Haidara: "I have a preference for England. This is the Championship that attracts me and he's the best for my playing style." #NUFC

Nå er det England som gjelder?  ??? Igår var det Italia...  ???

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1293 på: 16. Jan. 2013, 11:51 »
Sitat
De Jong er vel i midten, så blir vel heller 1, 3, og de 2 siste  :P haha

Når det gjelder den linken som Christian la ut, så står det:
"However, that transfer collapsed yesterday, when QPR stepped in and offered Remy an £60,000-a-week five-year-deal, which the 26-year-old has accepted."

£60k var jo ikke så alt for mye??

Wait what? Vi kunne ikke gi han 60k? Det er det samme som Colo.... Synes det var litt dårlig men, tror siden vi ikke har hørt noe på litt kan det jo være at Newcastle har gitt han et nytt kontrakt tilbud? Han signerte tydeligvis ikke for QPR idag så får se hva som skjer imorgen...

Colo har 80-90k i uka. Gutierrez har 60k etter det jeg har fått med meg.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1294 på: 16. Jan. 2013, 11:51 »
Og den 60k i metro artikkelen er feil.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1295 på: 16. Jan. 2013, 11:54 »
Nettopp, 80-90k i uka som er blitt nevnt mest ang. Remy.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1296 på: 16. Jan. 2013, 12:00 »
Hvordan kan dere være sikre på at det er lønnen til Colo etter at han skrev under ny kontrakt?
Har det stått noe om dette og evt hvor?
Eller går vi fortsatt ut i fra den forrige kontrakten dere det nevnes at han tjener det dere nevner?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1297 på: 16. Jan. 2013, 12:07 »
Det stod masse om at han fikk like mye på den nye kontrakten på den tiden han skrev under.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1298 på: 16. Jan. 2013, 12:08 »
@FootballFunnys: I'm not sur£ why Loic R?my would sign for QPR in$t?ad of Newca$tl?? What ar£ hi$ motiv?$?

Haha :D

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
« Svar #1299 på: 16. Jan. 2013, 12:18 »
Irriterer meg kraftig at det ikke er mer rykter om midtstoppere her. Er det jeg virkelig vil ha på plass! Fatter ikke hvordan det ikke er første pri....
FVM

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1300 på: 16. Jan. 2013, 12:39 »
Eg fattar ikkje at mi ikkje kjøpte inn 5 stk i sommar. Det kan faktisk kosta oss plassen i PL. Og nok ein gong må mi vera vitne til håplause forsøk på signeringar i januar. Djises, av og til skulle eg ynskt at faren var på 1 års utveksling på 70 - talet i Manchester istaden for i Newcastle...(innerst inne meinar eg det ikkje ;) )

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1301 på: 16. Jan. 2013, 12:49 »
Overpresterte i fjor, underprestert så langt i år... Men for å vinne kamper må man holde tett bak! Funker ikke i år - så langt! OG vi har ikke noe eget spill å skryte av!

Laget per i dag er ikke bra nok for E-cupplass, selv med Barfra og Cabaye tilbake... Det er som noen har nevnt, mangel på en sterk leder (eller to) som står frem og drar de andre med seg! Og som andre spillere ønsker å spille med:)!

Hadde håpet Cabaye var typen, men er ikke den lederen utpå der...

Kjøp noe BRA eller spar pengene - noe storkjøp berger ikke plassen! Det må laget fikse selv - innstilling og moral!
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
« Svar #1302 på: 16. Jan. 2013, 13:05 »
Overpresterte i fjor, underprestert så langt i år... Men for å vinne kamper må man holde tett bak! Funker ikke i år - så langt! OG vi har ikke noe eget spill å skryte av!

Laget per i dag er ikke bra nok for E-cupplass, selv med Barfra og Cabaye tilbake... Det er som noen har nevnt, mangel på en sterk leder (eller to) som står frem og drar de andre med seg! Og som andre spillere ønsker å spille med:)!

Kjøp noe BRA eller spar pengene - noe storkjøp berger ikke plassen! Det må laget fikse selv - innstilling og moral!

Helt enig! Men mener forsatt vi trenger en midtstopper. Williamson er ikke god nok. Ikke en gang som backup om Taylor noen gang skal holde seg skadefri. Og hvis Colo blir borte er det jo totalt krise.
FVM

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #1303 på: 16. Jan. 2013, 13:43 »
AC Milan have launched a £10million bid to sign Newcastle goalkeeper Tim Krul.

The Dutchman, 24, is valued closer to £20m by his club, who will be reluctant to sell having let Demba Ba go to Chelsea and with talks planned today with wantaway captain Fabricio Coloccini.
Young England keeper Jack Butland is a potential replacement if the deal develops, with his club Birmingham City desperate to sell to raise funds. Source: dailymail

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1304 på: 16. Jan. 2013, 14:25 »

Helt enig! Men mener forsatt vi trenger en midtstopper. Williamson er ikke god nok. Ikke en gang som backup om Taylor noen gang skal holde seg skadefri. Og hvis Colo blir borte er det jo totalt krise.

Men vi trenger uansett mer enn en leder, bygg laget bakfra - gode etablerte spillere i sentrallinjen - så kan talenter bekle resten! To stoppere og et par sentralt bør være lederskikkelser! Da kan vi styre spillet og kamper!

Trenger noen som går foran i krigen (med kvalitet, Perch står på - men ikke god nok!)
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff