20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2013  (Lest 412962 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #1125 på: 14. Jan. 2013, 21:43 »
Vi skriker etter en spiller med fart på topp. Håper de ikke kommer loffende med en statisk spiss som liksom skal redde oss. F.eks spiller langt nede på listen.

Zigic fra Birmingham :lol:

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1126 på: 14. Jan. 2013, 21:44 »
Jeg irriterer meg mest over at det går så forbanne tregt på overgangsmarkedet. Vi har sett i månedsvis at dette laget skriker etter forsterkninger og nå er det faktisk over en uke siden Ba forlot oss. Nå bør de hoste opp noe skikkelig bra, men jeg har mine tvil.
Heldigvis er det ikke 31. januar så vi vet jo hva som hadde skjedd da. Nå får vi se hva de gjør videre. Om de i det hele tatt har en plan.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1127 på: 14. Jan. 2013, 21:46 »
Jeg irriterer meg mest over at det går så forbanne tregt på overgangsmarkedet. Vi har sett i månedsvis at dette laget skriker etter forsterkninger og nå er det faktisk over en uke siden Ba forlot oss. Nå bør de hoste opp noe skikkelig bra, men jeg har mine tvil.
Heldigvis er det ikke 31. januar så vi vet jo hva som hadde skjedd da. Nå får vi se hva de gjør videre. Om de i det hele tatt har en plan.

Du kan planlegge så mange måneder i forveien du bare vil. Spiller liten rolle når Dirty Harry kommer rekende i siste sekund.
Oscillons From The Anti-Sun

asim187

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1129 på: 14. Jan. 2013, 21:48 »
Julien Laurens ‏@LaurensJulien
Sunday afternoon: Remy agrees to join Newcastle. Monday morning: QPR offers Remy more money. Monday afternoon: Remy agrees to join QPR !!

asim187

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1130 på: 14. Jan. 2013, 21:51 »
Kan jo være at siden QPR har fått godkjent budet, at han må ta en prat med dem....? ikke veit jeg
fuck this

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1131 på: 14. Jan. 2013, 21:54 »
Nå er jeg synsykt langt nede, fuck off remy :sint:

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1132 på: 14. Jan. 2013, 21:55 »
Dritt.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

vetlera

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1133 på: 14. Jan. 2013, 21:57 »
Sykt nede hvis vi ikke får Remy, men Aubameyang er ikke akkuratt dårlig nummer 2 for å si det slik. Er nok den typen vi trenger, også 23 år og skal hvis ha stort potensiale!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1134 på: 14. Jan. 2013, 21:58 »

Du kan planlegge så mange måneder i forveien du bare vil. Spiller liten rolle når Dirty Harry kommer rekende i siste sekund.
Er noe som heter plan B også. Noe verken Pardew(Det gjelder både transfers og i vanlige pl kamper), Lllambias eller Ashely har for vane å diske opp. Men nå er det mye tid igjen av vinduet, så den vanlige unskyldningen går ikke denne gangen.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1135 på: 14. Jan. 2013, 22:06 »
Joey barton og haman twitter fight lol

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2262383/Joey-Barton-Dietmar-Hamann-Twitter-war.html

Barton er en total idiot! Han må være syk. Glad vi er kvitt han. Muligens han gjorde så Remy gikk til QPR nå.
Han hadde signert for oss litt under radaren om barton hadde holdt kjeft.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1136 på: 14. Jan. 2013, 22:17 »
Hvorfor alltid Harry? Han må jo ha noe imot oss.. Han snappa sikkert Remy bare fordi han hater NUFC..

Både håper og tror han flopper no så jævlig. Med den kontrakten får han jo penger uansett, og kan gå dersom de rykker ned. Ikke viktig for han å holde de oppe altså.
« Siste redigering: 14. Jan. 2013, 22:23 av Eriksen »

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1137 på: 14. Jan. 2013, 22:30 »
Barton fikk vel informasjonen kjapt så siden han kanskje er inkludert i avtalen?
Snapp opp Remy når QPR rykker ned, og gi han en lang kontrakt med utkjøpsklausul rundt 7mp :P

Føler ikke dette er allverdens krise før neste helg hvertfall. Vi bør fint kunne klare å slå et Reading-lag uten Remy i troppen. Det som irriterer meg er at vi nå har brent av 15 dager av vinduet. Hva er dette for noe egentlig? Faen heller as. Blir liksom litt halvfullt eller halvtomt glass å si at vi fortsatt har god tid på oss, når vi allerede brukte halve Januar på denne spilleren.

Går forøvrig løse rykter om at Sissoko er nær en avtale med Arsenal nå (ingen sikre kilder, dog).
Nei, vi får slå oss til ro med status som cred-supportere litt til ser det ut som...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1138 på: 14. Jan. 2013, 22:35 »
Redknapp: "You shouldn't be paying massive wages when you've got a stadium that holds 18,000 people" 10 days later boom 80k p/w

QPR blir ei bra suppe neste sesong, med økonomiske problem og championship.

Og hvis de ikke rykker ned og vi rykker ned? De prøver da hvertfall og kjøpe spillere så de skal ha en reel mulighet til å holde seg oppe. Hvis han skyter dem til PL spill neste år og vi rykker ned, da kan vi le av alle de kommentarene her! For da har vi virkelig driti på draget!!
Vil du virkleg gi 80k i veka for Remy? Det er galskap! Han ville bli blandt dei beste betalte i klubben da.

QPR gambler stort med at dei vil overleve nå, og tros dei overlever så vil dei ha mange spelarar med store lønninger. Dei betaler blandt annet Zamora ganske mykje og fleire andre.

Håper de ryker nå så det smeller etter!
Vil jo heller ikke være den første klubben Harry Redknapp skakkjører økonomien til.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1139 på: 14. Jan. 2013, 22:43 »
Jaja. Ashleys gambling i sommer fortsetter å plage oss enda litt til.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida