20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2013  (Lest 413000 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #1050 på: 14. Jan. 2013, 16:01 »
Colo har til sammen fire mål for Newcastle, så det er ikke veldig ofte han går opp og scorer på corner i slutten av tette kamper.

Alle desse 4 måla kom på corner i sluttminutta av kampen skal eg love deg. han er alltid der framme å setter press og tar dei ekstra løpa frammover når vi er nødt og sette press i tette kamper.

1 mål i året er ikkje sånn kjempe mykje å skryte av akkurat.. Vidic t.d. har skåra 15 mål på 6 år, litt over 2 mål pr. sesong i snitt. Magpie'en Steve Watson skora 15 mål over 5 år for Everton (og 12 mål over 7 sesongar for oss). William Gallas skåra 12 mål på 4 sesongar for Arsenal (og 12 på 5 sesongar for Chelsea).

So 4 mål av Colo er ikkje all verdens! 1 mål pr. sesong er ganske vanlig for en forsvarar :)

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1051 på: 14. Jan. 2013, 16:42 »
Loic vill være en drøøøm!  Men ingenting er i boks før det er offisielt på newcastle sin hjemmeside.
Hadde vært greit om det skjer idag :) Ellers så hadde det vært kanon om Newcastle hadde signert en CB før helgen, så er jeg fornøyd med dette vinduet :)

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1052 på: 14. Jan. 2013, 17:18 »
E det ikkje normalt for oss å ta medicals på spelarar i London?

Tebage te den Parker diskusjonen, han kom vel på kanten med fansen sist han var her? Tror dåkk han vil tebage te castle då?

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #1053 på: 14. Jan. 2013, 17:53 »
jaja Forren til LFC, det var overraskende..

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1054 på: 14. Jan. 2013, 18:05 »
Så ikke den komme med Forren!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1055 på: 14. Jan. 2013, 18:05 »
En venn av meg skrev dette:

Jeg skrev til nettavisen sin livechat ang. overgangsvinduet om det kunne være noe sannhet i at Forren kunne nærme seg L'pool, men da svarte de at de aldri trodde det kunne være tilfelle og at kilder nær på klubben ikke hadde sett noe.. Jeg fant det på twitter ved en tilfeldighet og 10 min etter svaret til nettavisen, eksploderte det med nyheten!

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1056 på: 14. Jan. 2013, 18:09 »
Colo har til sammen fire mål for Newcastle, så det er ikke veldig ofte han går opp og scorer på corner i slutten av tette kamper.

Alle desse 4 måla kom på corner i sluttminutta av kampen skal eg love deg. han er alltid der framme å setter press og tar dei ekstra løpa frammover når vi er nødt og sette press i tette kamper.

1 mål i året er ikkje sånn kjempe mykje å skryte av akkurat.. Vidic t.d. har skåra 15 mål på 6 år, litt over 2 mål pr. sesong i snitt. Magpie'en Steve Watson skora 15 mål over 5 år for Everton (og 12 mål over 7 sesongar for oss). William Gallas skåra 12 mål på 4 sesongar for Arsenal (og 12 på 5 sesongar for Chelsea).

So 4 mål av Colo er ikkje all verdens! 1 mål pr. sesong er ganske vanlig for en forsvarar :)

Poenget mitt er ikkje at han scora flust, det skal han heller ikkje gjere som midtstopper. Men han er alltid den som drar opp laget og gir det lille ekstra i dei kampane som er javne då det trengs. han tar alltid det sugande løpa og fører ballen opp i dei siste 10 femten minuttan i dei kampane som er jevne. Det er det som gjer han til en ledertype. Han tar ansvar når folk laget ellers sliter.
- carry on!

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1057 på: 14. Jan. 2013, 18:19 »
http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=35663&zone=1

ikkje ver for sikker på forren sportslig leder i molde har og sagt at dei ikkje har akseptert noko bud på forren:

http://www.nrk.no/sport/fotball/forren-skal-vaere-klar-for-liverpool-1.10872504
- carry on!

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1058 på: 14. Jan. 2013, 18:27 »

Er bare 1 av de 4 som har komt direkte på corner , og det var i 1. omgang mot Cardiff elns ;)

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1059 på: 14. Jan. 2013, 18:31 »

Er bare 1 av de 4 som har komt direkte på corner , og det var i 1. omgang mot Cardiff elns ;)

Er bare 1 av de 4 som har kommet i sluttminuttene. Målet mot Watford kom i det 4., mens Cardiff netta han i det 17. minutt bl.a. :)
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #1060 på: 14. Jan. 2013, 18:56 »
Det er vel ikke et godt tegn at vi ikke har hørt noe om Remy idag? Hvis han skulle hatt en omfattende medisinsk sjekk burde vel klubbene og Remy være enige om henholdsvis sum og kontrakt? Da synes jeg det er litt rart at vi ikke hører noe mer om hvor han befinner seg? Når vi kjøpte Debuchy var stod det vel på nufc.co.uk at han var på medisinsk test, eller?

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1061 på: 14. Jan. 2013, 19:01 »
Det er vel ikke et godt tegn at vi ikke har hørt noe om Remy idag? Hvis han skulle hatt en omfattende medisinsk sjekk burde vel klubbene og Remy være enige om henholdsvis sum og kontrakt? Da synes jeg det er litt rart at vi ikke hører noe mer om hvor han befinner seg? Når vi kjøpte Debuchy var stod det vel på nufc.co.uk at han var på medisinsk test, eller?

Update: It's uncertain whether reports on Monday of a further attempt by QPR to tempt Remy are anything more than a face-saving exercise for 'Arry Redknapp.

More positively though, French football news sites were talking of a successful Newcastle medical for Remy and agreement on a four and a half year contract.

Recent SJP arrival Mathieu Debuchy meanwhile has told French radio station RMC Sport that Remy rang Yohan Cabaye on Sunday evening for his views on Newcastle.

It's also reported by French journalists that Debuchy said on the same station that:

"It's a very good news to see Loïc Rémy at Newcastle. I hope to see him tomorrow at training camp. Loic has had some problems recently, but we know him: he's a great player and goalscorer.

"I hope it'll do him good to come here, and he'll score goals and get himself back in the French national side. Rémy is a very good striker, it's great for the team and Newcastle."
Oscillons From The Anti-Sun

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #1062 på: 14. Jan. 2013, 19:18 »
:D

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #1063 på: 14. Jan. 2013, 19:26 »
Mye snakk om Remy på nyhetene på PL kanalen. Og de er bare positive  :toon:

vetlera

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1064 på: 14. Jan. 2013, 19:34 »
Mye snakk om et bildet av Remy, muligens i Tyneside, muligens London.. noen som har sett dette bildet? skal ha blitt vist på Sky Sports tv.