Følger svært lite med på fotball utenfor England og Norge og derfor er jeg lite aktiv i transferdiskusjoner. Spiller heller ikke FM lenger

Men er selvfølgelig opptatt av at det hentes spillere nå som det virkelig er behov for det. Dessuten kan nye signereringer gi en boost innad i laget. Spørsmålet er hvor god innflytelse nye spillere har på et lag som kollektivt presterer langt under det de gjorde bare for ett år siden. Er noe skikkelig galt innad i klubben, garderoben og treningsfeltet er det nødvendigvis ikke bare å tro at nye spillerkjøp redder oss. Jeg velger derimot å tro at når skadeproblemene blir så store som de har vært denne sesongen kombinert med at marginenene har uteblitt, så har våre antatt svakeste spillere falt enda mer i gjennom (lavt bunnivå).
Januarvinduet er ikke bestandig det beste vinduet å handle spillere i, men naive Ashley spilte med så hinsides stor risiko dersom han trodde én a-lagsspiller (Anita) skulle være godt nok til å gå inn i en ny sesong med Europaliga i tillegg til hjemlig cup og liga. Nå må han betale for dette.
Er positiv til Remy, men om han passer inn i Pardews filosofi, til det har jeg for lite kjennskap til spilleren til å uttale meg om. Jeg husker derimot at jeg et sammendrag på fra en Marseille-kamp på TVn, i fjor tror jeg det var. Jeg ble veldig imponert av spilleren. Men det var en enkeltkamp og kanskje mot en svak motstander. Når det kommer til kjøp av forsvarsspillere så er vi også en situasjon med et behov for forsterkninger. Nå ryktes dessuten Santon bort til Milan også..