20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2013  (Lest 413016 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #840 på: 09. Jan. 2013, 11:48 »
Men denne gangen vet Ashley de økonomiske konsekvensene av å rykke ned. Disse spillerne SKULLE vært signet i sommervinduet. Jeg har ikke peiling på hvor god Remy er. Hvorfor han lukter Xisco og ikke Ba/Cisse får nesten andre svare på. Men er det en ting jeg har lært under Ashley så er det å være fornøyd bare vi signer spillere, så blir ingen depping på meg om vi blåser noen euro på Remy. Jeg stoler 100% på Carr iforhold til noen på forumet her hvertfall.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #841 på: 09. Jan. 2013, 12:21 »
Regner faktisk med vi får inn både spiss og stopper dette vinduet jeg :D

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #842 på: 09. Jan. 2013, 12:26 »
Vi har jo fortsatt Xisco og Ranger  :nikke:

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #843 på: 09. Jan. 2013, 13:17 »
Følger svært lite med på fotball utenfor England og Norge og derfor er jeg lite aktiv i transferdiskusjoner. Spiller heller ikke FM lenger :) Men er selvfølgelig opptatt av at det hentes spillere nå som det virkelig er behov for det. Dessuten kan nye signereringer gi en boost innad i laget. Spørsmålet er hvor god innflytelse nye spillere har på et lag som kollektivt presterer langt under det de gjorde bare for ett år siden. Er noe skikkelig galt innad i klubben, garderoben og treningsfeltet er det nødvendigvis ikke bare å tro at nye spillerkjøp redder oss. Jeg velger derimot å tro at når skadeproblemene blir så store som de har vært denne sesongen kombinert med at marginenene har uteblitt, så har våre antatt svakeste spillere falt enda mer i gjennom (lavt bunnivå).
Januarvinduet er ikke bestandig det beste vinduet å handle spillere i, men naive Ashley spilte med så hinsides stor risiko dersom han trodde én a-lagsspiller (Anita) skulle være godt nok til å gå inn i en ny sesong med Europaliga i tillegg til hjemlig cup og liga. Nå må han betale for dette.

Er positiv til Remy, men om han passer inn i Pardews filosofi, til det har jeg for lite kjennskap til spilleren til å uttale meg om. Jeg husker derimot at jeg et sammendrag på fra en Marseille-kamp på TVn, i fjor tror jeg det var. Jeg ble veldig imponert av spilleren. Men det var en enkeltkamp og kanskje mot en svak motstander. Når det kommer til kjøp av forsvarsspillere så er vi også en situasjon med et behov for forsterkninger. Nå ryktes dessuten Santon bort til Milan også..

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #844 på: 09. Jan. 2013, 13:44 »
Nå ryktes dessuten Santon bort til Milan også..

??? Jeg trodde bare klubber som Siena, Sampdoria eller Bologna var kandidater til å kjøpe han, og han han var langt ifra god nok for noen bedre klubber?

Spoiler (hover to show)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #845 på: 09. Jan. 2013, 14:18 »
Men denne gangen vet Ashley de økonomiske konsekvensene av å rykke ned. Disse spillerne SKULLE vært signet i sommervinduet. Jeg har ikke peiling på hvor god Remy er. Hvorfor han lukter Xisco og ikke Ba/Cisse får nesten andre svare på. Men er det en ting jeg har lært under Ashley så er det å være fornøyd bare vi signer spillere, så blir ingen depping på meg om vi blåser noen euro på Remy. Jeg stoler 100% på Carr iforhold til noen på forumet her hvertfall.

Enig.
Vi har jo vært villig til å bruke penger av en viss størrelse dersom vi har ment at spilleren har vært god nok. Vi kjøpte dyreste spilleren sist januar da vi kjøpte Cisse - og dersom vi er villige til å kjøpe Remy for den summen mener åpenbart Carr og co at han er verdt det. De har garantert sett nok av ham. Det lille jeg har sett av han kan tyde på at han er litt Bellamy-aktig - men det er ikke slik at jeg har godt nok grunnlag her overhodet. Skulle det stemme vil han uansett både fungere i 4-3-3 og 4-4-2(4-4-1-1), og være nokså perfekt spør du meg.
Nå har vi også vært ute etter stopper så lenge at jeg knapt husker det - så snart må vi jo lykkes...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #846 på: 09. Jan. 2013, 14:24 »
http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2013/01/09/newcastle-want-striker-and-defender-in-window-72703-32570592/

NEWCASTLE United are still planning to bring in a centre-back AND a striker during the January transfer window.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #847 på: 09. Jan. 2013, 15:17 »

??? Jeg trodde bare klubber som Siena, Sampdoria eller Bologna var kandidater til å kjøpe han, og han han var langt ifra god nok for noen bedre klubber?

Spoiler (hover to show)

Hehe, er nok bare et løst rykte du! Så du mister ikke typen din enda:)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #848 på: 09. Jan. 2013, 16:12 »

Spoiler (hover to show)

Hehe, er nok bare et løst rykte du! Så du mister ikke typen din enda:)

:happy:

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #849 på: 09. Jan. 2013, 16:27 »
http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2013/01/09/newcastle-want-striker-and-defender-in-window-72703-32570592/

NEWCASTLE United are still planning to bring in a centre-back AND a striker during the January transfer window.

Meiner at det er eit must med både stopper og spiss/ving inn dette vinduet. Troppen slik den er nå er altfor sårbar og når vi mangler våre beste spillere, så har vi ikkje noko spesielt god tropp.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #850 på: 09. Jan. 2013, 19:02 »
Ville heller hatt inn 2 stoppere før ein spiss og ein stopper! Evt at ein av stopperene kunne brukes som back hadde vore gull :fisk:
Om spilleren etter desse 2 hadde vore ein rask bakroms-spiss hadde det vært "lekkert" men ikkje eit must!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #851 på: 09. Jan. 2013, 19:30 »
Si meg det samme dersom Cisse skulle bli skadd/fortsette i samme form som resten av sesongen. Da tror jeg det er fler enn meg som skulle ønske vi kjøpte inn spiss i dette vinduet :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #852 på: 09. Jan. 2013, 19:48 »

Kroken

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #853 på: 09. Jan. 2013, 20:39 »

Newcastle United Denmark
Radio BBC Newcastle skulle her til aften have rapporteret at Newcastle United i aften forhandler med mindst 3 nye spillere, dette er dog ikke bekræftet nogensteder, så vi tager et gram salt til...

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #854 på: 09. Jan. 2013, 21:32 »
Linket med Danny Graham;

http://www.sportsmole.co.uk/football/newcastle-united/news/pardew-reveals-graham-interest_22629.html

Lokalgutt, men er ikkje heilt overbevist om han er typen me treng på topp.