20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2013  (Lest 412943 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #765 på: 07. Jan. 2013, 14:32 »
Newcastle will rival QPR for the signing of Rennes midfielder Yann M'Vila. #NUFC #QPR

Søkt, men hadde vært kos :D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #766 på: 07. Jan. 2013, 15:02 »
Stakkars Debuchy som blir dradd inn i denne galskapen :\

Please...
Stakkars deg som er fan av Newcastle United. Aldri for sent å bytte til det andre United vettu.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #767 på: 07. Jan. 2013, 15:23 »
 :gp:

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #768 på: 07. Jan. 2013, 15:39 »

Please...
Stakkars deg som er fan av Newcastle United. Aldri for sent å bytte til det andre United vettu.

Please, stakkars deg som har behov for å komme med råd til meg om hva jeg skal gjøre med mitt liv og meninger.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #769 på: 07. Jan. 2013, 15:51 »
Å herre min hatt. Snakk om å være låst i sine egne tanker.
Men du snkz, kan jeg bare få spørre om hvorfor du har profilbilde av en mann du hater? :)

OT : Austin hadde vært spennende! Ja, sant nok at man ikke VET om han klarer nivået i PL, men er da veldig få som har startet på topp.
Same old Shearer, always scoring!

Mallabarius

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #770 på: 07. Jan. 2013, 16:23 »
FootMercato claiming Remy is in the North East. (Via @Sewellyy ) Can't comment on their credibility, but no smoke without fire

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #771 på: 07. Jan. 2013, 16:39 »

Please...

Please, stakkars deg som har behov for å komme med råd til meg om hva jeg skal gjøre med mitt liv og meninger.
Er jævli slitsomt med alt det negative du spyr ut mann. Om du elsker Newcastle kan du vel slutte skrive så mye tull.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #772 på: 07. Jan. 2013, 17:08 »
FootMercato claiming Remy is in the North East. (Via @Sewellyy ) Can't comment on their credibility, but no smoke without fire
?@lee_ryder: Remy not on Tyneside just yet - despite reports in France. Quest to sign the player still "ongoing" from what I've been told #nufc?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #773 på: 07. Jan. 2013, 19:07 »
Yann M'Vila er jeg mildt sagt skeptisk til. Bråkebøtte og skal ha blitt beskrevet av både landslagsledelse og klubbeleselse som en spiller som aldri kan nå sitt potensiale pga. sine "psykiske problemer". Han har blitt degradert til U21-landslaget og har til tider heller ikke vært fast på Rennes.

Burde lyse en varsellampe når det går fra å være Arsenal, Real og Man U som er interessert, til QPR... Stay away spør du meg.
Oscillons From The Anti-Sun

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #774 på: 07. Jan. 2013, 19:31 »
Hva skjedde med Moussa Sissoko-ryktene da?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #775 på: 07. Jan. 2013, 19:47 »

Please...

Nei, men det går an å tone ned bruken av repeat-knappen noe - og fatte at vi har skjønt du er negativ og ikke har trua på noe som helst. Jeg er ganske negativ selv - men det får da være grenser.

Simmi

• Gjest
« Svar #776 på: 07. Jan. 2013, 19:48 »
Og hvorfor fortsetter du å gjøre det? Det er jo så mange som ikke liker det, og synes det er møkkirriterende. Er det virkelig nødvendig å male på med det samme om igjen og om igjen, da?

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #777 på: 07. Jan. 2013, 19:50 »
Hva skjedde med Moussa Sissoko-ryktene da?

Forsvant når vinduet åpnet det og handelen kunne ha blitt gjennomført.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #778 på: 07. Jan. 2013, 20:19 »
Er forøvrig noen positive signaler å lese angående Remy fra TalkSport og The Guardian i dag. Så det er absolutt lov å håpe på at det kanskje kan gå vår vei. Hadde vært voldsomt digg dersom vi faktisk hadde fått inn en angrepsspiller tidlig i vinduet. Spesielt siden vi ser ut til å ha problemer med å ha flere baller i lufta - så kunne vi konsentrert oss om å få inn en stopper resten av vinduet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #779 på: 07. Jan. 2013, 20:37 »
Jeg har omtrent ikke sett han spille, men av det jeg leser litt rundt omkring og målraten hans så er ikke 10 mill pund for han noe røverkjøp. Mange ønsker seg heller at klubben ser etter andre alternativer.
Men jeg har ikke sett allverdens av han og ikke nok til at jeg vet hva han er god nok for nå.