20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2013  (Lest 412643 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #750 på: 07. Jan. 2013, 01:59 »
Remy på vei til Tyskland? Nufc.com skriver dette:
Sitat

Newcastle's hopes of replacing the departed Demba Ba with fellow French forward Loic Remy (pictured) are under threat, as other clubs look to hijack a transfer to Tyneside.

The player completed 120 minutes for his present club Marseille on Sunday as they beat Guingamp 2-1 in a French Cup tie, with QPR boss Harry Redknapp an interested observer in the stands at the Velodrome.

He was there to see the 26 year-old French international forward, who has now recovered fully from ankle and thigh injuries but scored just three times in 24 outings this season. Both goals came from another striker - Andre-Pierre Gignac - who isn't apparently for sale. 

French TV reported post-match though that Remy had turned down an approach from QPR and that Borussia Dortmund and Schalke 04 were now favourites to sign him. Neither West Ham or Newcastle were mentioned in connection with the player, but other reports in France claimed that NUFC club officials had travelled for talks.

While United may be able to offer a better financial terms than the Bundesliga duo, they both have the incentive of a place in the last 16 of the Champions League. As Remy has only represented Marseille in the Europa League so far this season, he would be eligible to play for either.

Vi er på tur å signere en sveitsisk 17-åring. Samme kilde melder følgende:

Sitat
PS: One name linked with a move to SJP on Thursday was 17 year-old Kevin Mbabu from Swiss club Servette. The defender/defensive midfielder is understood to have impressed while on trial at Newcastle last year after scouts filed positive reports on his performances for Switzerland U19s during a series of games in Scotland.

A move is nearing completion despite interest from other clubs on both sides of the border. Mbabu has spent time with both Manchester United and Arsenal previously, but as with Curtis Good, a move for Mbabu (who has made just a single senior appearance for Servette) would be to add him to Newcastle's development squad.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #751 på: 07. Jan. 2013, 08:44 »
http://www.lequipe.fr/Football/Actualites/Qpr-a-fait-une-offre-pour-m-vila/340410#xtor=RSS-1
Vist dette stemmer for den prisen, burde vi være med i denne kampen.

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #752 på: 07. Jan. 2013, 08:56 »
Nekter at flere av våre jaktturer på spissmarkedet ender opp med at spilleren går til tyskland........

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #753 på: 07. Jan. 2013, 09:10 »
Ikke flaut å tape en transferkamp med Dortmund og Schalke da. Vi har ikke så altfor mye å stille opp med mot de to.
« Siste redigering: 07. Jan. 2013, 09:23 av Andymag »

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #754 på: 07. Jan. 2013, 09:46 »
Ikke flaut å tape en transferkamp med Dortmund og Schalke da. Vi har ikke så altfor mye å stille opp med mot de to.

Sa aldri det var flaut, sa bare jeg nekter å tape en til ;)

Schalke bør vi i hvert fall klare matche, dortmund er noe annet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #755 på: 07. Jan. 2013, 09:51 »
Jeg synes det er skremmende få rykter generelt. Forhåpentligvis jobbes det i det skjulte.
Har en uggen følelse foran resten av sesongen.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #756 på: 07. Jan. 2013, 10:25 »
Jeg synes det er skremmende få rykter generelt. Forhåpentligvis jobbes det i det skjulte.
Har en uggen følelse foran resten av sesongen.

Jeg har mer enn en uggen følelse, jeg har flere....

Stakkars Debuchy som blir dradd inn i denne galskapen :\

Mallabarius

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #757 på: 07. Jan. 2013, 11:20 »
Alan Pardew has promised to keep calm and 'work around the clock' to strengthen his squad this week. #NUFC

Forhåpentligvis skjer det noe snart ! De vet hvor skoen trykker.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #758 på: 07. Jan. 2013, 11:25 »
#Lequipe today says #om expecting an offer from #nufc for #rémy but don't know whether he'll be happier with that than the #qpr offer

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #759 på: 07. Jan. 2013, 11:28 »
Jaja det virker som Nufc/OM/bud ikke skal være problemet her iallefall. Vil han ikke så vil han ikke.

Mallabarius

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #760 på: 07. Jan. 2013, 11:33 »
Er ikke Charlie Austin et godt alternativ? Han bøtter inn mål og passer aldersprofilen ( 23år ).
Totale stats ; 264apps & 173 goals som gir ett snitt på 0,65 mål pr kamp.
Vet ikke om han holder PL standard eller hvilken pris hodet har.

Tror uansett at dette er alternativet som kan passe gjerrige MA, samt at det er nok en del som er skeptiske til å spille for oss pga tabellsituasjonen.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #761 på: 07. Jan. 2013, 11:37 »
Austin er absolutt spennende, men en kan aldri være sikker på om en spiller tar nivået skikkelig. Av gode, spennende engelske spisser så er det nok han og Hooper som bemerker seg mest, men vil tro at Pardew går for et utenlandsk og kanskje litt billigere alternativ. Håper fortsatt på Remy, men ryktene får meg til å ro vi ikke helt er i førersetet for øyeblikket. Ellers veldig stille rundt en midtstopper og Douglas har man jo ikke hørt et kløyva ord om. Personlig håper jeg vi gjenopptar interessen i Mbiwa! Helt strålende stopper med gode fysiske ferdigheter samt et blikk for å spille seg ut bakfra.

Mallabarius

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #762 på: 07. Jan. 2013, 11:49 »
Austin er absolutt spennende, men en kan aldri være sikker på om en spiller tar nivået skikkelig. Av gode, spennende engelske spisser så er det nok han og Hooper som bemerker seg mest, men vil tro at Pardew går for et utenlandsk og kanskje litt billigere alternativ. Håper fortsatt på Remy, men ryktene får meg til å ro vi ikke helt er i førersetet for øyeblikket. Ellers veldig stille rundt en midtstopper og Douglas har man jo ikke hørt et kløyva ord om. Personlig håper jeg vi gjenopptar interessen i Mbiwa! Helt strålende stopper med gode fysiske ferdigheter samt et blikk for å spille seg ut bakfra.

Ser at han står bokført med 2,2M £ i verdi hos transfermarkt.co.uk pr juni 2012. Nufc flyter ikke over med engelske spillere, så hadde absolutt vært spennende.
 Mbiwa virker også veldig spennende. Hadde vi bare fått inn en målgarantist, stopper og resten tilbake etter skade.....  :P

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #763 på: 07. Jan. 2013, 12:11 »
Målgarantist? Njaa, ville kanskje heller hatt en som ikke bare scorer innimellom, men også kan linke bra med Cissé og fore han. Det trenger vi. Heller mot en teknisk tilrettelegger. En goalgettertype har vi allerede i Cisse, og to goalgettere blir ikke bra sammen. Det har vi fått oppleve ganske greit.
« Siste redigering: 07. Jan. 2013, 12:13 av Eriksen »

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #764 på: 07. Jan. 2013, 13:53 »
Me er linka til Nicolas Isimat-Mirin for £5m i Daily Star. Truverdig? Forøvrig også Midtbanespelaren Florian Thauvin, som er eit ukjent navn for meg. Ser også at QPR vert heftig linka til Loic Remy for £8m.