20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2013  (Lest 413051 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #645 på: 03. Jan. 2013, 09:08 »
Maks to i tillegg til Deb. og da skal vi sannsynligvis være godt fornøyde. Litt avhengig av hva som kommer inn portene på St.James Park vel og merke. Egentlig tror jeg vel at det blir bare en i tillegg til Deb.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #646 på: 03. Jan. 2013, 09:09 »
Pardew uttalte i post-match interview med Sky Sports at han hadde sikta seg ut to posisjoner som trengte forsterkning i tillegg til at Debuchy allerede vil forsterke høyreback. Stopperplass MÅ vel være en av dem??

For å være realistisk så tror jeg vi får inn en, kanskje to, etablerte spillere i tillegg til Debuchy.
Stopperplass må være den ene og spissplass den andre. Et vindu uten det vil være et katastrofe vindu i den posisjonen vi er i nå.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #647 på: 03. Jan. 2013, 09:13 »
Jepp, KATASTROFE uten en angriper og en stopper inn + Debuchy!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #648 på: 03. Jan. 2013, 10:18 »
Slenger meg på de to siste. Avslutter vi vinduet uten å ha kjøpt back, stopper OG spiss har ikke Llambias/Pardew/Carr under noen som helst omstendigheter gjort jobben sin. Det er et absolutt minimum som vi må kunne kreve. Å få inn en midtstopper haster noe enormt. Vi burde hatt inn en for flere år siden. Går vi nok et vindu uten å forsterke forsvaret er det bare å begynne å forberede seg på et liv i Wankership igjen. Det forsvaret vi har nå holder ikke under noen som helst forutsetninger mål, og MÅ endres på.
Og vi kan heller ikke gå et helt januarvindu uten å erstatte Demba Ba. At vi ikke greide å erstatte Carroll på et par timer er forståelig. Om vi ikke greier å erstatte Ba på et par uker er det udugelig og utilgivelig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #649 på: 03. Jan. 2013, 10:47 »
Ein ting vi burde forberede oss på er at Qpr rapper Remy framfor nasa på oss.. Dei kan tilby han høgre lønn, og tabellmessig burde det være like dumt å gå til Qpr som Magpies..

Eg syns at vi burde gå inn for å hente Di Santos frå Wigan. Lambert i Saints eller Odemwingie frå West Brom. kunne også våre aktuell.

Men som i alle andre innlegg her; Kjøp tilbake Big-Andy!

Ny sentral-midt.  kunne våre Ramirez i Saints, evt. Barton til sommaren.

Debushy er ifølge engelske aviser idag på den medisinske sjekken i Newcastle?

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #650 på: 03. Jan. 2013, 10:49 »
Mike vet konsekvensene av et nedrykk nå. Show us the money!!!!!
At Newcastle plutselig drar opp 3 forsterkninger i januar har jeg egentlig lite tro på. Andre klubber klarer det, men vi må bruke 6 mnd for å krangle om småpenger (i det store og det hele). At de ikke fikk ut fingeren i sommer har ødelagt HELE sesongen vår. Lenge siden jeg har vært så forbanna etter en kamp som jeg var igår. Jeg klarer virkelig ikke en sesong til i Wanker!!!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Same old Shearer, always scoring!

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #652 på: 03. Jan. 2013, 12:22 »
Me har vel strengtalt trengt forsterkning på stopperplass siden opprykket? Må sei eg ikkje har forhåpninger, har fått meg så mange på tryne di siste årene...ser faktisk for meg at me ikkje forsterke stopperplassen dette vinduet heller, siden ingen andre klubber i det engelske ligastystemet ville vær intresert i å signera ein av di me har for øyeblikket. Siden me kun kan ha X antall spillere på di aktuelle posisjonene.

Spiss derimot e et must, får håba at di faktisk har ein plan A, B og C her. Typisk om plan A ikkje går gjennom siste dag av vinduet og pardew står i media å seie kor mye me prøvde å signera ny spiss men omstendigheter og krav fra klubbane var for høye. Har hørt den unnskyldningen en 10-15 ganger for mye allerede.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #653 på: 03. Jan. 2013, 12:24 »
Vær så snill - la det være oss. Forren hadde vært en enorm upgrade fra Willie tror jeg. En mann som ikke får panikk 10 sekunder før han har ball i føttene.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #654 på: 03. Jan. 2013, 12:56 »
Gud hvor jeg håper at det er vi som signerer Forren!!
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #655 på: 03. Jan. 2013, 13:13 »
Debuchy+Forren, så ser det med ein gang litt bedre ut bak der.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #656 på: 03. Jan. 2013, 14:03 »
BackPage. ‏@BackPage
Newcastle look set to fend off QPR & West Ham to the £12million signing of Marseille striker Loic Remy. #NUFC #WHUFC #WHU #QPR

Noen som har hørt om denne kilden?

Francois Piraux ‏@F8Piraux
Toulouse FC player Moussa Sissoko is a target for three clubs : Juventus, Tottenham and Newcastle. (RMC Sport) #Juventus #THFC #NUFC

Newcastle open talks with Marseille over ?Demba Ba replacement? Loic Remy
http://metro.co.uk/2013/01/03/newcastle-open-talks-with-marseille-over-demba-ba-replacement-loic-remy-3336424/?

Newcastle are in advanced talks with Marseille over a deal for striker Loic Remy, according to reports.

According to reports across the channel Marseille?s Remy is that man and negotiations between the two clubs have intensified in the last 48 hours, with Newcastle keen to do business quickly.

:nervøs:
« Siste redigering: 03. Jan. 2013, 14:08 av SuperAlmeida »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #657 på: 03. Jan. 2013, 14:06 »
BackPage. ‏@BackPage
Newcastle look set to fend off QPR & West Ham to the £12million signing of Marseille striker Loic Remy. #NUFC #WHUFC #WHU #QPR

Toulouse FC player Moussa Sissoko is a target for three clubs : Juventus, Tottenham and Newcastle. (RMC Sport) #Juventus #THFC #NUFC

http://metro.co.uk/2013/01/03/newcastle-open-talks-with-marseille-over-demba-ba-replacement-loic-remy-3336424/?

Om han velger oss fremfor en av de så gir jeg oss opp :D

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #659 på: 03. Jan. 2013, 14:20 »
BackPage. ‏@BackPage

According to last report in France, Loïc Rémy is the priority for Newcastle to replace Demba Ba. Second, Gouffran and Aubameyang. #NUFC #OM

Newcastle are in advanced talks with Marseille over a deal for striker Loic Remy, according to reports.

According to reports across the channel Marseille?s Remy is that man and negotiations between the two clubs have intensified in the last 48 hours, with Newcastle keen to do business quickly.

:nervøs:

OPPDATERT
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".