20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2013  (Lest 418945 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #630 på: 02. Jan. 2013, 18:26 »
Jeg tror Cisse kommer til å finne formen kjapt nå som han kommer seg vekk fra vingen. Remy virker mer anvendelig og er vell best som vingspiss? I tillegg ser jeg for meg at han kan spille frontspiss også. Dette gjør Shola til fortsatt 3.valg. Hvis Remy kommer, tror jeg spillet vi sitte mye bedre og gi flere muligheter. Cisse på kanten har vært håpløst og forhåpentligvis blir det lenge til neste gang.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #631 på: 02. Jan. 2013, 18:35 »
http://loic-remy.com/

Sett en så fet hjemmeside ever?

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #632 på: 02. Jan. 2013, 18:48 »
1. sykt fet side!, Loic Remy = het drøm  :phui:

2. Å si at en spiller er dårlig bare på grunn av at han spiller i en dårlig liga er som å si ... BLÆH!! :)

3. Lurer på om noen har tenkt tanken Marko Marin fra Chelsea. Burde være veldig mulig å få tak i og er en meget bra spiller som hadde styrket laget vårt betraktelig. Kanskje det hadde vært mulig å bake han inn i dealen med Ba? discount? :)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #633 på: 02. Jan. 2013, 20:32 »
Tror vi trenger en midtstopper (kanskje to) og en spiss i tillegg til Debuchy. Forsvaret vårt er rett og slett nedrykksmateriale.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #634 på: 02. Jan. 2013, 20:40 »
George Caulkin ‏@CaulkinTheTimes
Remains the case that Debuchy - who is at St James' tonight - due to have medical tomorrow and sign officially on Friday.  :thumbu:

Severin

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #635 på: 02. Jan. 2013, 20:58 »
Over gjennomsnittet deilig syn: Debuchy sitter smilende med Cabaye på tribunen!

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #636 på: 02. Jan. 2013, 21:06 »
Rob Harris ‏@RobHarris
Pardew on Ba to Chelsea: "It's done. He will go to Chelsea with our blessing ... all the uncertainty is now done and we can move on."
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #637 på: 02. Jan. 2013, 22:03 »
Same old Shearer, always scoring!

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #638 på: 02. Jan. 2013, 22:22 »
Bråkebøtta Ba er som vi alle veit endelig borte, MEN etter mi meining er dette bære positivt. Den store grunnen til at Cisse ikkje har skåra er fordi han har måtte spelt på kanten.. no vert han flytta inn igjen på kanten, og vi kan vente oss ein ny vår for Cisse.

Og viss vi kan bruke pengane frå Ba på Remy kjem vi styrka ut av dette!  :smug:

Men som eg har sagt en del gongar før; Hent tilbake Big-Andy!  :nikke:

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #639 på: 02. Jan. 2013, 23:05 »
Hjelp! Me treng forsterkningar! hjeeeeeelp! :frenetisk:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #640 på: 02. Jan. 2013, 23:16 »
Bråkebøtta Ba? Akkurat.

Jaja. Mitt innlegg i fylla backfira no jævlig i dag :P
Men greit - få inn en Remy som kan mestre både en vingrolle og en spissrolle. Nå har vi sjansen til å få en litt mer komplett spissrekke. Burde strengt tatt hatt inn to - vil helst ikke se Ameobi mer enn høyst nødvendig fra start i en PL-match.

Vi trenger egentlig mange spillere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #641 på: 03. Jan. 2013, 00:41 »
Bitteliten skandale at vi ikke var ute etter sturridge før. Ville vært deilig å sett han i castle. Kunne lett fått til en byttehandel med Ba
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Shearer9

• Benkvarmer
  • **
  • Prowd to be a GEORDIE!
    • Vis profil
« Svar #642 på: 03. Jan. 2013, 02:19 »
Enig der! Vi skulle ha fått til en byttehandel... Men nå er det gjort, Ba har dratt! Heldigvis ble det ikke noe lang saga osv. Nå har vi ihvertfall tid til å kjøpe en erstatter! Og jeg kan tenke meg at Pardew har tenkt seg et par! Eneste jeg vet er at nå som Ba har dratt må vi ha to spisser....

Glad jeg var der!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #643 på: 03. Jan. 2013, 08:39 »
 Forventer tre signeringer til utenom Debuchy. Dette vinduet vil vise hva klubben er villig til å bruke og hva de er villig til å ofre.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #644 på: 03. Jan. 2013, 08:51 »
Pardew uttalte i post-match interview med Sky Sports at han hadde sikta seg ut to posisjoner som trengte forsterkning i tillegg til at Debuchy allerede vil forsterke høyreback. Stopperplass MÅ vel være en av dem??

For å være realistisk så tror jeg vi får inn en, kanskje to, etablerte spillere i tillegg til Debuchy.