20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2013  (Lest 412809 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #615 på: 01. Jan. 2013, 20:12 »
http://www.transfermarkt.co.uk/en/marco-rojas/profil/spieler_114940.html

Denne gutten banger dem inn i Australsk A-league i år. 9 mål på 13 matcher og spiller landslagsfotball for New Zealand. Jeg lurer på om ikke våre australske kontakter har tipset oss om denne gutten ;)
*les Curtis Good*
(Er det ikke deilig med silly season!?)

Her en video av han. Den viser riktignok en del variable valg, men det er noe med denne gutten. De to scoringene hans er jo klasse. Spesielt det siste! Virker som en bevegelig rask versatile spiller og kunne meget vel være perfect match for oss ;) hear hear!

Jeg er 90 % sikker på at BONY er på blokka vår SuperAlmeida ;)

Shola hadde banket inn mål i den ligaen og vært stjernespiller på det landslaget.. Heskey har vel også putta en del der? Verre nivå enn tippeligaen.

Ja, han spiller i en ræva liga så da kan han umulig være  god...  8)  Se på han da i det minste før du spyr ut alt det skapende...! - Har vært on fire og det skulle ikke forundre meg om han er på en eller annen blokk ;)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #616 på: 01. Jan. 2013, 22:57 »
Vel, målstatsa hans i den ligaen burde jo vært enda bedre om han skal være god nok for oss og PL.

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #617 på: 02. Jan. 2013, 01:06 »
http://www.transfermarkt.co.uk/en/marco-rojas/profil/spieler_114940.html

Denne gutten banger dem inn i Australsk A-league i år. 9 mål på 13 matcher og spiller landslagsfotball for New Zealand. Jeg lurer på om ikke våre australske kontakter har tipset oss om denne gutten ;)
*les Curtis Good*
(Er det ikke deilig med silly season!?)

Her en video av han. Den viser riktignok en del variable valg, men det er noe med denne gutten. De to scoringene hans er jo klasse. Spesielt det siste! Virker som en bevegelig rask versatile spiller og kunne meget vel være perfect match for oss ;) hear hear!

Jeg er 90 % sikker på at BONY er på blokka vår SuperAlmeida ;)

Shola hadde banket inn mål i den ligaen og vært stjernespiller på det landslaget.. Heskey har vel også putta en del der? Verre nivå enn tippeligaen.

Ja, han spiller i en ræva liga så da kan han umulig være  god...  8)  Se på han da i det minste før du spyr ut alt det skapende...! - Har vært on fire og det skulle ikke forundre meg om han er på en eller annen blokk ;)

Sorry, skulle man bli imponert av den linken? ;) Skuddet er bra, og pasningen til Thompson er bra. Men mannen gjør jo faktisk en del direkte dårlige ting også.

I tillegg, så har jeg ganske god kjennskap til nivået i den ligaen der. Jeg har vært på flere matcher og sett det live. Den ligaen er i alle fall ikke bedre enn tippeligaen, og jeg tror Sholadinho hadde banket inn mål i A-league.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

tn90

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #618 på: 02. Jan. 2013, 13:48 »
Debuchy skal være på Tyneside! Blir sannsynligvis å se på St. James' ikveld - fra tribuneplass.

http://www.newcastleunited-mad.co.uk/news/tmnw/debuchy_is_on_tyneside_776727/index.shtml?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
Newcastle United <3
&
Lyn<3

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #619 på: 02. Jan. 2013, 14:36 »
Jo raskere Debuchy-dealen går i boks jo bedre er det. Vi trenger alle forsterkningene vi kan få. Når/om dealen er fiksa kan vi fokusere på å hente ein solid midtstopper og ein ny spiss om Ba skulle forsvinne
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #620 på: 02. Jan. 2013, 14:58 »
Chelsea og Ba`s venner har vist begynt og snakke sammen igjen..

Phil Forster ‏@Sky_PhilForster
It is believed that Chelsea have reopened talks with Demba Ba #nufc #cfc

http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2013/01/02/chelsea-rekindle-talks-with-nufc-star-demba-ba-72703-32532684/
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #621 på: 02. Jan. 2013, 15:11 »
Debuchy skal være på Tyneside! Blir sannsynligvis å se på St. James' ikveld - fra tribuneplass.

http://www.newcastleunited-mad.co.uk/news/tmnw/debuchy_is_on_tyneside_776727/index.shtml?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Hadde egentlig håpt han ikke kom til å se på at vi blir grust av Everton. Da snur han i døren   ::p

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #622 på: 02. Jan. 2013, 15:19 »
Newcastle United can confirm that Chelsea Football Club has made an official offer for Demba Ba which has triggered the release clause in the player's contract. The Club has given the player permission to speak to Chelsea FC and therefore he will not be included in the squad for tonight's game against Everton.

http://www.nufc.co.uk/articles/20130102/club-statement-demba-ba_2281670_3024928
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #623 på: 02. Jan. 2013, 15:53 »
Kunne han ikke spilt i dag, da? Er det en klausul mot det? Håper Cisse griper sjansen som midtspiss, da.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #624 på: 02. Jan. 2013, 16:00 »
Tviler på at verken Ba selv eller Chelsea er spesielt interessert i at Ba skal spille i dag...

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #625 på: 02. Jan. 2013, 16:08 »
Nå kjenner jeg egentlig ikke til reglene i det hele tatt. Men ville i utgangspunktet tro at vi kan kreve at Ba gjør seg tilgjengelig for Newcastle, så lenge han faktisk har kontrakt med oss. At vi skal betale lønningen hans, mens han er i London og forhandler (eventuelt i Newcastle, men ikke tilgjengelig for spill) er temmelig urimelig. £7.5M er en pris vi i utgangspunktet ikke er fornøyd med, så burde ikke vært noe å si på at vi krevde at forhandlingene hans ikke skal gå utover kamp. Teoretisk sett kan jo Ba sitte i forhandlinger hele måneden  :tiote:

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #626 på: 02. Jan. 2013, 16:11 »
Og hos hvilken klubb tror du Ba har hodet sitt nå? Vi kunne sikkert ha krevd både det ene og det andre, men hadde noen vært tjent med det?

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #627 på: 02. Jan. 2013, 16:14 »
Tror Ba har hatt hodet sitt andre steder ganske lenge. Men uten at det har påvirket spillet negatvit i veldig stor grad. Dersom det er sånn at avtalen er så godt som spikret mellom Chelsea og Ba, er det forsåvidt greit nok at han ikke er med. Men ellers burde han etter min mening vært med i dag!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #628 på: 02. Jan. 2013, 17:18 »
Det handler litt om prinsipper i forhold til klubben vår også. Ingen spillere skal være utpå bana mens dem er i forhandlinger med andre klubber. Det er neppe populært hos noen, verken spillere, ledelse, staff, manager etc. Sender ut feil signaler.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #629 på: 02. Jan. 2013, 17:57 »
Da må vi ha inn erstatter så fort som mulig. Kun en formsvak Cisse og en altfor dårlig Shola Ameobi er alternativene. Det er ikke godt nok. Loic Remy og Andreas Laudrup som offensive tilvekster. Debuchy, Forren og Sakho som defensive tilvekster. Det vil koste, men så vil laget bli mye bedre også....