20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2013  (Lest 412820 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #600 på: 01. Jan. 2013, 11:27 »
jeg tror ba endrer på kravene sine etterhvert, og ender opp hos de blå.
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #601 på: 01. Jan. 2013, 11:32 »
Det største problemet er at me kan sitja at med kunn Cisse og ameobi ut resten av sesongen.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #602 på: 01. Jan. 2013, 11:38 »
Ameobi er også altfor mye skadet og leverer jevnt over altfor dårlig. Derfor mener jeg at man ikke kan sitte å vente og se på om Ba forsvinner eller ei. Må hente spiss nå og så får vi heller ta det som en bonus om Ba blir.

PS! 2 spillere jeg synes det ville vært fantastisk å fått til klubben er Vegard Forren (24, snart 25) og Andreas Laudrup (22). Begge 2 er i rett alder og har det som skal til for å ta neste steg. Forren har blitt svakt linket med Manure, mens Anreas Laudrup har vært koblet LFC, Chelsea og flere andre klubber. Hurtige tekniske spillere er noe vi trenger, akkurat som forsvaret trenger mer ballsikre og hodesterke spillere.
« Siste redigering: 01. Jan. 2013, 11:59 av Frode »

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #603 på: 01. Jan. 2013, 12:33 »
Sinclair på lån kunne vært en bra spiller!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #604 på: 01. Jan. 2013, 12:40 »
Jeg er egentlig imot lån av spillere. Skal man ty til dette så må det være med opsjon på kjøp, om ikke blir vi jo som en farmerklubb for de store å regne.
Jeg er også litt usikker på hvor god Scott Sinclair er. Han er snart 24 år, var ikke god nok for Chelsea, leverte godt for Swansea i CCC og hadde en god sesong i PL, men igjen ikke god for en av toppklubbene, denne gangen for ManCity.

Jeg tror vi kan få mer for pengene ved å se etter andre alternativer.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #605 på: 01. Jan. 2013, 13:00 »
Jeg tror faktisk at situasjonen rundt Ba er optimal. Hadde han takket ja til en ny og forbedret kontrakt med oss tror jeg han hadde slått seg til ro med situasjonen. Nå er pengejaget hovedmotivasjonen for å prestere bra, og enn så lenge er det vi som drar nytte av det. Får bare krysse fingrene for at beilerne fortsatt er skeptiske.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #606 på: 01. Jan. 2013, 13:48 »
Duncan Castles ‏@DuncanCastles
#QPR fail with bid of £9m plus Wright-Phillips for Olympique Marseille forward Loic Remy. #OLM #LFC #CFC #NUFC http://sulia.com/channel/soccer/f/a0a52824-4b88-4f39-8322-9a7f6b989b01/?source=twitter ?

Hva er Shaun Wright-Phillips verdt nå? 2-3mp?

Hahahahahaha...! Wilfried Bony som jeg foreslo som en mulig erstatter for Demba Ba blir nå linket til Chelsea som følge av at Ba-dealen gikk i vasken!
« Siste redigering: 01. Jan. 2013, 13:55 av SuperAlmeida »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Mallabarius

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #607 på: 01. Jan. 2013, 13:51 »
BackPage. ‏@BackPage
Lille fullback Mathieu Debuchy is due at St James' Park tomorrow to finalize his £5.5million move to Newcastle. #NUFC

BackPage. ‏@BackPage
Newcastle will test West Ham's resolve with an opening £6million offer for defender James Tomkins. #NUFC #WHUFC #WHU
« Siste redigering: 01. Jan. 2013, 13:53 av Mallabarius »

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #608 på: 01. Jan. 2013, 13:57 »
BackPage. ‏@BackPage
Lille fullback Mathieu Debuchy is due at St James' Park tomorrow to finalize his £5.5million move to Newcastle. #NUFC

BackPage. ‏@BackPage
Newcastle will test West Ham's resolve with an opening £6million offer for defender James Tomkins. #NUFC #WHUFC #WHU

James Tomkins? Ja, takk. Men en litt stiv pris. Liker at han er britisk dog, mtp. at vi har så mange utenlandske spillere nå! :P
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #609 på: 01. Jan. 2013, 14:42 »
Ryktene sier at vi har lagt inn et bud på Nicolas Isimat-Mirin, 21 år gammel stopper fra Valenciennes.
Dårlige kilder, men dog ;)

Også har Conor Newton dratt til Skottland, for å spille sammen med Paul Dummett i St. Mirren ut sesongen.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #610 på: 01. Jan. 2013, 14:45 »
http://www.transfermarkt.co.uk/en/marco-rojas/profil/spieler_114940.html

Denne gutten banger dem inn i Australsk A-league i år. 9 mål på 13 matcher og spiller landslagsfotball for New Zealand. Jeg lurer på om ikke våre australske kontakter har tipset oss om denne gutten ;)
*les Curtis Good*
(Er det ikke deilig med silly season!?)

Her en video av han. Den viser riktignok en del variable valg, men det er noe med denne gutten. De to scoringene hans er jo klasse. Spesielt det siste! Virker som en bevegelig rask versatile spiller og kunne meget vel være perfect match for oss ;) hear hear!

Jeg er 90 % sikker på at BONY er på blokka vår SuperAlmeida ;)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #611 på: 01. Jan. 2013, 14:48 »
Ryktene sier at vi har lagt inn et bud på Nicolas Isimat-Mirin, 21 år gammel stopper fra Valenciennes.
Dårlige kilder, men dog ;)
Dagens Journal:

Meanwhile, The Journal understands United have tabled an offer for Valenciennes defender Nicolas Isimat-Mirin, who plays for France Under-21s

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #612 på: 01. Jan. 2013, 15:03 »
Okay, kanskje ikke BARE dårlige kilder da ;)
Mente jeg hadde lest det fler ganger i dag, men så bare det sto på facebook.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #613 på: 01. Jan. 2013, 15:31 »
http://www.transfermarkt.co.uk/en/marco-rojas/profil/spieler_114940.html

Denne gutten banger dem inn i Australsk A-league i år. 9 mål på 13 matcher og spiller landslagsfotball for New Zealand. Jeg lurer på om ikke våre australske kontakter har tipset oss om denne gutten ;)
*les Curtis Good*
(Er det ikke deilig med silly season!?)

Her en video av han. Den viser riktignok en del variable valg, men det er noe med denne gutten. De to scoringene hans er jo klasse. Spesielt det siste! Virker som en bevegelig rask versatile spiller og kunne meget vel være perfect match for oss ;) hear hear!

Jeg er 90 % sikker på at BONY er på blokka vår SuperAlmeida ;)

Shola hadde banket inn mål i den ligaen og vært stjernespiller på det landslaget.. Heskey har vel også putta en del der? Verre nivå enn tippeligaen.

Mallabarius

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #614 på: 01. Jan. 2013, 17:28 »