20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2013  (Lest 412928 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #585 på: 31. Des. 2012, 14:35 »
Denne ses er jo over for vår del. Men om vi får inn disse forsterkninger og vi får barfa,cabaye tilbake fit. sammen med saylor så ser jeg meget lyst på neste ses. syns dette er meget lovende!

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #586 på: 31. Des. 2012, 14:50 »
Ja, flott, degrader oss til Liverpool.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #587 på: 31. Des. 2012, 14:53 »
Om Ba blir og vi får inn Deb, Remy og en midtstopper ala Douglas, så skal jeg kreme kontinuerlig fra 1. feb til 1. juli.
Same old Shearer, always scoring!

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #588 på: 31. Des. 2012, 14:58 »
Er det slik at Diamé har en klausul på 3.5 mill?

Hadde jo vært et kupp
« Siste redigering: 31. Des. 2012, 15:03 av Martin »

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #589 på: 31. Des. 2012, 15:03 »
Synes Ashley og PA bør få inn spillere iløpe av den første uken i januar, ikke vente til siste lite...da kan evt spillere som dukker opp til en bra pris komme inn.

De må ha hatt spillere klar for seg før vinduet åpner.

tigerstaden

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #590 på: 31. Des. 2012, 15:05 »
http://frenchfootballweekly.com/2012/12/31/mathieu-debuchy-newcastle-united-finally-get-their-man/  :thumbu:

French Football Weekly er ei meget bra side om fransk fotball.

Hvis det stemmer det som står her at vi får han for 5mill, bøy ikke vi 6 i sommer men de ville ha 7-8 for han?
Hvis jeg husker riktig da, er jo det veldig bra for oss og få han 2-3 mill Pund billigere på noen måneder.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #591 på: 31. Des. 2012, 15:07 »
http://frenchfootballweekly.com/2012/12/31/mathieu-debuchy-newcastle-united-finally-get-their-man/  :thumbu:

Hvis det stemmer det som står her at vi får han for 5mill, bøy ikke vi 6 i sommer men de ville ha 7-8 for han?
Hvis jeg husker riktig da, er jo det veldig bra for oss og få han 2-3 mill Pund billigere på noen måneder.
Samme som de gjorde med cisse det:) kanonmike fikser biffen

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #592 på: 31. Des. 2012, 15:12 »
Føler det er viktig å nevne her at Ba aldri vil klare en medisinsk test. Han gjorde ikke det hos oss, men vi gamblet siden han var gratis. Det er noe helt annet å betale penger for han og gi han en dyr langtidskontrakt. Jeg tipper han går til PSG hvis han går.

Samtidig så synes jeg ikke det er helt krise hvis Ba går. Ja, han har scoret mye mål, men jeg har troen på Cisse alene på topp. Erstatteren til Ba bør være en spiss/ving type som kan spille på venstrekant i 4-2-3-1. Remy ville vært tilnærmet perfekt. Full av kvalitet + erfaring. At halve troppen snart snakker fransk er bare positivt. Drømmesigneringen hadde vært Yarmolenko i den rollen.

Ellers er Debuchy mer enn velkommen. NUFC skal ha offensive backer, og det er Debuchy. Med han løpende oppover langsiden og Ben Arfa trekkende innover skal samtlige venstresider i PL slite. Håper Santon utvikler seg mer til å ta med ballen innover og skyte.

Så er det stopper. Stopper er et must. Williamson er rett og slett ikke god nok. Saylor vet man aldri helt med, i tillegg til at han er skadet hele jævla tiden. Mbwia er mitt førstevalg, mest fordi jeg ikke kjenner så bra til Douglas.

Jeg har mast på en ny midtbanespiller ganske lenge nå. Jeg vil se Tiote i en defensiv rolle sammen med en ballsikker box-til-box spiller, og har vært tvilende til Anita en stund. Han har derimot vært bra så langt, slet litt med tempoet i starten, men viser bra takter nå. Synes likevel at Sissoko hadde vært en bra signering, en litt Yaya-type. Rotasjoner og skader vil uansett gjøre at vi trenger flere "lilla" spillere.

Krul

Debuchy    Mbwia        Colo        Santon

Tiote       Anita/Sissoko

Ben Arfa            Cabaye            Remy

Cisse

Gi meg dette laget til å samspilles i vår, så skal jeg faen med sikle i august. Ingen engelske spillere, men fuck it.  ;D
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #593 på: 31. Des. 2012, 15:20 »
Om Ba blir og vi får inn Deb, Remy og en midtstopper ala Douglas, så skal jeg kreme kontinuerlig fra 1. feb til 1. juli.

Pic or i didnt happen!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #594 på: 31. Des. 2012, 16:49 »

Sparte kanskje 2-3 millioner pund da, men en taper også penger ved å havne på 10-17 plass kontra 5-10 plass. Så hadde vi gjort disse kjøpene i sommer som vi burde hadde vi kanskje vært med der oppe alla Tottenham, WBA og Everton.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #595 på: 31. Des. 2012, 16:55 »
Debuchy, Remy og en midtstopper...

Bare synd det kommer for sent til å oppnå det store denne sesongen :)

Jeg mener vi bør ha inn en spiss til om Ba forsvinner. Jeg vil se minst mulig til Shola Ameobi, også på benken. Jeg vil også ha flere og bedre alternativer på topp. Selv med Ba og Cisse så sliter vi litt om man skal forandre kampene, da er det gjerne Shola Ameobi som skal forandre dette for oss.
Blir Ba så holder det med Remy, men forsvinner Ba er jeg ikke i tvil om at jeg ønsker en ny spiss.

Ellers er det aldri jo aldri for sent å oppnå det store. Ville vært fantastisk med en FA cup seier. Gjerne etter å ha vært litt heldig å fått hjemmebane i trekningene og slått ut noen av de store. Hadde smakt herlig med en seier over Manure.....

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #596 på: 31. Des. 2012, 17:06 »
Ja, flott, degrader oss til Liverpool.

Haha.

Men seriøst så ser jeg at vi gjør smarte, solide kjøp som kan gjøre oss til en etablert toppklubb i løpet av de nærmeste årene.
Same old Shearer, always scoring!

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #597 på: 31. Des. 2012, 22:07 »

Sparte kanskje 2-3 millioner pund da, men en taper også penger ved å havne på 10-17 plass kontra 5-10 plass. Så hadde vi gjort disse kjøpene i sommer som vi burde hadde vi kanskje vært med der oppe alla Tottenham, WBA og Everton.
Nå var problemet at Lille ikkje ville selge i sommer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #598 på: 01. Jan. 2013, 04:05 »
George Caulkin ‏@CaulkinTheTimes
Ba isn't bargain he appears: £7.5m fee + agent fees + 80k weekly + 4yr deal (what he has asked from #Nufc) & unlikely to pass medical.

SJOKK!

Hva har jeg sagt hele tiden :)
QPR, Russland eller lignende. Ba er en dyr og usikker affære. Chelski hadde hatt grusomt med bruk for ham - men selv de er restrektive i en slik case.
En meget spesiell situasjon. Vi skal være glad at Ba er såpass profesjonell at han leverer varene for oss.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #599 på: 01. Jan. 2013, 11:24 »
George Caulkin ‏@CaulkinTheTimes
Ba isn't bargain he appears: £7.5m fee + agent fees + 80k weekly + 4yr deal (what he has asked from #Nufc) & unlikely to pass medical.

SJOKK!

Hva har jeg sagt hele tiden :)
QPR, Russland eller lignende. Ba er en dyr og usikker affære. Chelski hadde hatt grusomt med bruk for ham - men selv de er restrektive i en slik case.
En meget spesiell situasjon. Vi skal være glad at Ba er såpass profesjonell at han leverer varene for oss.

Om han ikke hadde levert spillemessig hadde han heller ikke vært attraktiv og kunne glemt de pengene som de er ute etter nå. Dette gjelder både pr dags dato og når hans kontrakt går ut en eller annen gang.
Får Ba en skade på kneet sitt vil han uansett slite med å finne seg en klubb selv når han er kontraktsløs. At han har ansatt grådige agenter til å forhandle og styre karrierevalgene hjelper nok heller ikke på.