20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2013  (Lest 412979 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #540 på: 30. Des. 2012, 17:03 »
Jeg er ikke så sikker på at Ba ut døra er så negativt for klubben. Jeg tror Cisse vil blomstre når han får våre midtspiss igjen og vi slipper kanskje se 4-4-2. Newcastle er mye bedre 4-2-3-1 og det passer helt klart cisse bedre.

om deb og sissoko skulle komme inn dørene har vi egentlig et sinnsykt lag til neste år når alle er tilbake. tenk dere denne:

------------------------krul-------------------------
----------------------------------------------------
Deb---------Saylor----------colo----------Santon
-----------------------------------------------------
---------------tiote----------sissoko---------------
Ben arfa---------------Cabaye--------------Marve
-------------------------Cisse-----------------------

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #541 på: 30. Des. 2012, 17:07 »
Jeg er så ekstremt negativ til at Ba skal dra. Har vel ikke vært en mer målfarlig spiss i klubben siden Alan Shearer spilte...

Debuchy inn er jo selvfølgelig herlig. 11 (!?) baklengs på to kamper vitner jo om at det er i bakre rekke det er mest kritisk. En god midtstopper inn og at vi får beholde Ba frem til sommeren nå, så frykter jeg ikke lengre nedrykk...  ;)

Hva skal Chelsea med Ba egentlig? Den offensive rekken der er jo helt syk fra før av

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #542 på: 30. Des. 2012, 17:08 »
Konge om vi får Debuchy. Driter i om Ba stikker - ihvertfall om det er til et lag som Chelsea, og ikke typ Liverpool. Han har mer enn gjort jobben sin, og synes det blir veldig mye mas rundt han. Betingelsen er selvsagt at det kommer inn en ny offensiv spiller. Da kan Papiss spille midtspiss, så får Remy eller gudveit hvem finne seg i å bli plassert på en ving.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #543 på: 30. Des. 2012, 17:14 »
Jeg er ikke så sikker på at Ba ut døra er så negativt for klubben. Jeg tror Cisse vil blomstre når han får våre midtspiss igjen og vi slipper kanskje se 4-4-2. Newcastle er mye bedre 4-2-3-1 og det passer helt klart cisse bedre.

om deb og sissoko skulle komme inn dørene har vi egentlig et sinnsykt lag til neste år når alle er tilbake. tenk dere denne:

Må jo ha alternativer. Ser jo hvordan det er nå med skader og suspensjoner og i tillegg formsvikt.
Forsvinner Ba må vi ha inn en ny målmaskin. Kolbeinn Sigbørsson i Ajax kunne kanskje vært et alternativ? Eller er han skadet enda?

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #544 på: 30. Des. 2012, 17:22 »
Flott at det skjer ting tidlig i vinduet, men skulle nå Demba ende opp i Chelsea hvem F skal score måla våres framover ?? Skal vi klare oss med en usikker Cisse og The Sholas ? Vi MÅ ha inn en erstatter...

Gleda meg over Debuchy i 5 minutter og så dukka Chelsea linken opp grrrr  :nervøs:

Sitter med et håp om at Cisse kommer til live igjen når han kommer inn sentralt jeg. Dette åpner jo for en renere 4-3-3 med to VINGER, så jeg tror faktisk Cisse vil våkne igjen.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #545 på: 30. Des. 2012, 17:24 »

Anita > Tiote

Ellers et deilig lag :)

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #546 på: 30. Des. 2012, 17:38 »
ja og obertan som kan spille begge sider, vi har biri på anker, sammy og ferguson som er spennende. syns det ser likær ut jeg. Men trenger helst en kanon stopper, deb og rhodes eller lignenende spiss.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #547 på: 30. Des. 2012, 17:39 »
Jeg syns forresten at Anita har vært best i cabaye sin rolle i år. syns han er best som duracell kanin som off miftbane. nest best på back. dårligst på anker rolle.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #548 på: 30. Des. 2012, 17:51 »

Må jo ha alternativer. Ser jo hvordan det er nå med skader og suspensjoner og i tillegg formsvikt.
Forsvinner Ba må vi ha inn en ny målmaskin. Kolbeinn Sigbørsson i Ajax kunne kanskje vært et alternativ? Eller er han skadet enda?

Kolbein hadde vært spennende, men utenfor vår rekkenvidde tror jeg. Vi må nok satse på et stort navn som har stagnert som vi må håpe blomstrer igjen. eller et talent. realativt ukjent navn fra frankrike kanskje:)

Long hadde vært spennende, Ince hadde vært spennende, michu hadde vært spennende :)

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #549 på: 30. Des. 2012, 18:25 »
Granero hadde også vært fint og hentet som cover til cabaye.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #550 på: 30. Des. 2012, 18:34 »
Nevner igjen Gary Hooper ;)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #551 på: 30. Des. 2012, 18:43 »
Old news Pontare ;) vi er nå bekymret for hvem som skal erstatte Ba ;) men blir nok en kjempesignering, viktig på flere måter!

Forventer en god erstatter for Ba, en som kan komme inn å score mål med en gang. Remy eller Gameiro (hvertfall den typen) vil jeg ha inn.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #552 på: 30. Des. 2012, 18:51 »
Old news Pontare ;) vi er nå bekymret for hvem som skal erstatte Ba ;) men blir nok en kjempesignering, viktig på flere måter!

Forventer en god erstatter for Ba, en som kan komme inn å score mål med en gang. Remy eller Gameiro (hvertfall den typen) vil jeg ha inn.

vi har jo cisse. som midtspiss er cisse gud. husker du ikke i fjor? Tror også det er bra for garderoben å få Ba ut. Greit miste en som sier han skal spille der og der eller går han. slike kan bare kastes ut!

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #553 på: 30. Des. 2012, 19:09 »
Legger opp om vi ikke får inn en stopper. Deb, Remy og klassestopper inn = gullvindu, selv om Ba forsvinner.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #554 på: 30. Des. 2012, 20:04 »

vi har jo cisse. som midtspiss er cisse gud. husker du ikke i fjor? Tror også det er bra for garderoben å få Ba ut. Greit miste en som sier han skal spille der og der eller går han. slike kan bare kastes ut!

Ehh, selvfølgelig husker jeg våren 2012! Så du mener vi bare skal satse på at Cisse skal klare biffen den lange våren vi har foran oss?! Cisse har sugd balle i høst, og jeg tror det skal litt mer til enn bare at Ba forsvinner for at han glimter til. Tror nok tillit som midtspiss over en lengre periode kan løse mye, men hva om det ikke gjør det? Hva om Cisse skader seg (bank i bordet)? Derfor må vi ha inn en spiss til, noe alle mente vi burde kjøpe før Demba Ba ble så heftig linket bort. Vi har pr dags dato 2 PL-spisser, og da er det dumt å selge den ene uten erstatter.
Hva som er bra for garderoben eller ikke, aner ikke jeg. Men hvis de andre gutta i garderoben ikke liker spillere som tar litt plass, og har ambisjoner, bør de begynne å spille for Gateshead!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒