20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2013  (Lest 413781 ganger)

0 medlemmer og 31 gjester leser dette emnet.

Simmi

• Gjest
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #480 på: 22. Des. 2012, 19:26 »
Nå har jo Cisse fått en sjanse til å vise seg frem i den posisjonen han briljerte i fjor da, nemlig alenespiss i 4-3-3. Han blir ALLTID nedprioritert ift Ba av Pardew, det er faktisk helt latterlig. Et godt eksempel på det i dag når Cisse jobba ræva av seg og faktisk viste bedre takter enn på lenge, og allikevel ble bytta ut istedenfor en dvask og dårlig Demba Ba. Helteit.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #481 på: 22. Des. 2012, 20:21 »
Var det Ba som var dvask i dag? QPR-forsvaret sleit som bare det med Ba utover i matchen. Cisse var bedre enn på lenge i dag - men han har jo vært bleik hele matchen. Vi har spilt mye i 4-4-2 i år der Cisse har fått en lik mulighet som Ba. Per nå har Cisse hatt en svært svak sesong mens Ba er livsviktig for oss. Formmessig forsvarer ikke Cisse en plass i laget dersom vi skal spille 4-2-3-1. Vi ble langt bedre straks Cisse gikk ut i dag. Sammen med Jonas da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #482 på: 22. Des. 2012, 21:04 »
Visst dagens kamp er den beste av Cisse på lenge så seier det jo litt om kor bedriten Cisse har vert denne sesongen. At Pardew prioriterter Ba foran Cisse er ialfall ialfall alt anna enn teit.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Simmi

• Gjest
« Svar #483 på: 22. Des. 2012, 21:28 »
Jepp, Ba var en bøtte med dritt i 70 minutter. Kvikna til han også etterhvert, når innbytterne kom innpå.

Selvfølgelig er det helteit at Cisse, som var helt vill i fjor, alltid blir nedprioritert og aldri får spille i yndlingsposisjon, mens Demba Ba får spille der hver eneste gang - uansett hvordan han presterer. Spesielt når laget spiller bedre med Ba på vingen og Cisse i midten. Det at Cisse er en klassespiss (Ja, han er det enda, han har ikke mista det i løpet av natta) som presterte fantastisk for oss i fjor betyr ingenting. Pardew er så opptatt av å blidgjøre Ba at det er helt latterlig. Ikke at det funker heller, D£mba stikker etter all sannsynlighet i Januar.

Edit: Hvis det skulle være noe som helst tvil om det, så mener jeg altså at Ba har vært klart bedre enn Cisse. Men skulle bare ønske at Pardew kunne gitt Cisse noen ordentlig sjanser, eller hvert fall litt rotering på spissplass. Istedenfor at han blir spilt på vingen, der han ofte er helt clueless.
« Siste redigering: 22. Des. 2012, 21:36 av Simmi »

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #484 på: 22. Des. 2012, 21:59 »
Å sammenligne Ba med Owen er skivebom. Han har spilt nesten hver kamp, og er vår soleklare toppscorer. han kom billig for en grei pakke.... Jeg kommer til å hate å se ham dra, selv om han kanskje er ego noen ganger. gode spisser er og skal være ego.
Etter å ha sett resultatene av våre såkalte reforhandlinger med andre stjerner, er jeg ikke så sikker på om alt stemmer av det som kommer fra klubbledelsen, så hvordan man kan slakte Ba før han har dratt, det forstår jeg ikke.

Jeg vil ha ham til kontrakta går ut. Jokke slakta meg for det for ei uke siden i Ba tråden, men det får så være. Hvis vi sitter igjen med 30 mål for de £3m vi taper på å ikke selge ham, så vil jeg heller ha de 30 måla

Jeg sammenligner mentalitet og holdninger i disse type spillerne. Å kreve £90 000 i uka er skivebom! Gi meg en sulten spiller som vil bli værende i klubben.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #485 på: 22. Des. 2012, 22:30 »
En spiller som nå er fullstendig ute i kulden er tidligere Barcelona unggutt Bojan. Etter å ha slitt benken ett år i Roma er han nå leid ut til AC Milan der han også sliter med spilletid. Kanskje en spiller Pardew og co kan få til å prestere og som ikke koster så altfor mye. Roma betalte vel kun 12 mill euro da de hentet han fra Barcelona. Må vel gå enda billigere nå etter 1,5 år på benken.......

Nå er han fakisk kommet inn for Milan og reduserte til 4-2 mot Roma.
« Siste redigering: 22. Des. 2012, 22:33 av Frode »

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #486 på: 23. Des. 2012, 13:53 »
Rykter om at City skal kvitte seg med blandt annet Milner i januar-vinduet. JA TAKK! Ta med Lescott og Dzeko i samme slengen så hadde det sett lyst ut :)  Som ett kinderegg! :wink:

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #487 på: 23. Des. 2012, 14:04 »
Nei uff! Blir litt for høy lønn for min smak, da finnes det smarter og billigere løsninger som McCarthy og Williams f.eks
« Siste redigering: 23. Des. 2012, 14:07 av Andymag »

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #488 på: 23. Des. 2012, 14:09 »
Kan vel hende Milner kan tenke seg å spille for oss igjen, og firer litt på krava.. Han er jo ikke akkurat aktuell for "stor"klubbene lenger!

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #489 på: 23. Des. 2012, 14:13 »
Godt mulig og jeg vet ikke nøyaktig hva han får i lønn, men tror nok at det minst er tett oppunder 100 000£ i uka. Da må han nok nesten halvere det for å være et alternativ og det å gå ned 50% i lønn er det få mennesker som vil eller kan gjøre det.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #490 på: 23. Des. 2012, 16:41 »
http://www1.skysports.com/football/news/11668/8352661/Daniel-Sturridge-undergoes-medical-at-Liverpool-ahead-of-move-from-Chelsea

Liverpool er hvertfall aktiv ute og vil ha spillere klare tidlig i januar.

Apene som styrer Newcastle skal vel først begynne å speide og diskutere de første 3 ukene i januar for å håpe at noe kan skje den siste dagen.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #491 på: 23. Des. 2012, 17:25 »
Barry Bannan på Villa ser spennende ut! Herlig tyngdepunkt og pasningsfot. Bra potensiale og kan sikkert kjøpes billig dersom Villa rykker ned.

Edit: Ser nå at han er 23 år. Trodde han var 18-20.
« Siste redigering: 23. Des. 2012, 17:42 av Eriksen »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #492 på: 23. Des. 2012, 17:42 »
Produserer omtrent ikke assister eller scoringer heller. Nei takk.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #493 på: 23. Des. 2012, 17:49 »
Vet, men tenkte det ville komme med tiden ettersom han bare var 18-20, men situasjonen er jo en helt annen da han faktisk er 23.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #494 på: 23. Des. 2012, 18:53 »
Produserer omtrent ikke assister eller scoringer heller. Nei takk.

Viktig å ikke bli for opphengt i dette, se på Liverpool og Downing! Men synes heller ikke Bannan er god nok.