20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2013  (Lest 415780 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #450 på: 18. Des. 2012, 17:48 »
ser lescott er "ferdig" i city.... vet han er 30år,men har mange år igjen og det er en spiller som vi vet kan levere i pl... men det lukter vel qpr lang vei av han...

vetlera

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #451 på: 18. Des. 2012, 21:42 »
noen burde lært ba at det er merket på fremsiden som teller, ikke navnet på baksiden. Makan for noen idiotiske utalelser i det siste

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #452 på: 18. Des. 2012, 22:17 »
Ba er vel en klubbspiller på lik linje med mange andre av våre stjerner - han bare tør si det. Tror ikke det var han Pardew hinta til i sesongstarten som var ufokusert på grunn av spekulasjoner og agentprat rundt overganger. Det tror jeg personlig var Cabaye. Ba er vel en av få spillere som sitter igjen med godkjent i boka sålangt denne sesongen - og det er da tross alt det viktigste.
Når det er sagt gjentar jeg bare hva jeg skrev i Ba-tråden. Dersom Ba ikke vil skrive ny kontrakt får vi la ham gå mens vi enda får peng og hente inn en mer komplementær angrepsspiller til de vi allerede har og dermed satse fullt ut på Cisse i en 4-2-3-1/4-4-1-1-formasjon.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #453 på: 18. Des. 2012, 22:18 »
Et scenario som ledelsen i NUFC sikkert har i baktankene er "what if his knees fu%#s up". Knærne skal jo være helt krise for han og jeg ser ikke bort ifra at det kan være smart å selge BA før han blir idrettsinvalid...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #454 på: 18. Des. 2012, 22:28 »
Et scenario som ledelsen i NUFC sikkert har i baktankene er "what if his knees fu%#s up". Knærne skal jo være helt krise for han og jeg ser ikke bort ifra at det kan være smart å selge BA før han blir idrettsinvalid...

Ja. Og jeg tror egentlig ikke det at han faktisk blir ganske dyr med lønn og agenthonorar inkludert gjør at han ikke er veldig aktuell for noen toppklubber i England - ei heller i så mange andre av toppligaene i Europa. Dersom han drar må det nesten være klubber som QPR eller klubber i Russland eller lignende - tror jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #455 på: 18. Des. 2012, 22:34 »
Følger deg Kristoffer ;)

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #456 på: 19. Des. 2012, 00:26 »
klarer ikke å se at han går til Arsenal. Det må  isåfall være hvis Walcott stikker. I Arsenal må han kjempe med Girourd, Podolski og Walcott hvis han blir.. Kan hende han må ta til takke med å spille litt ute til venstre :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #457 på: 19. Des. 2012, 09:41 »
Ser allerede ut til at Rodgers er i gang:

Sturridge nære overgang til Liverpool, melder flere journalister. 12 millioner (pund, altså)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #458 på: 19. Des. 2012, 10:13 »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #459 på: 19. Des. 2012, 10:25 »
Jepp, jeg også.

Vi må nok se oss passert igjen av Liverpool dette og de neste sesongene dessverre.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #460 på: 19. Des. 2012, 16:33 »
klarer ikke å se at han går til Arsenal. Det må  isåfall være hvis Walcott stikker. I Arsenal må han kjempe med Girourd, Podolski og Walcott hvis han blir.. Kan hende han må ta til takke med å spille litt ute til venstre :)

Arsenal spiller 433. Podolski på venstre, litt varierende på høyre men walcott spiller der når han spiller - unntaket var mot reading på mandag da han var midtspiss for en sjelden gang. Giroud spiller i midten og er egentlig eneste rene spissen til Wenger. De andre flyttes litt rundt. Blant annet gervinho som har spilt alle rollene. Ingen tvil om at Arsenal har bruk for en spiss til.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #461 på: 19. Des. 2012, 16:44 »
Arsenal trenger en spiss som kan spille CL, så kan ikke skjønne annet enn at Ba er det beste alternativet. Billig og ekstremt god.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #463 på: 20. Des. 2012, 11:28 »
Skulle gjerne sett Carroll tilbake i Newcastle, men føler han er skadet hele tiden. Og er det noe vi har nok av for tiden, så er det vel skader.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil