20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2013  (Lest 412748 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #435 på: 16. Des. 2012, 22:04 »
Ifølge wikipedia er han en defensiv midtbanespiller som blir 27 år i januar. Er det virkelig det vi trenger? En argentinsk 27 åring som kun har kamper i den argentinske og belgiske ligaen. Kommer han gratis så greit nok, men må vel være noen bedre og mer spennende spillere der ute......

Har sett Biglia ved flere anledninger og han er absolutt en spennende spillertype. Teknisk slepen og en god pasningsfot. En slags argentinsk Pirlo. Om han vil passe inn i englesk fotball er en annen sak. Har blitt linka til Arsenal og Real Madrid.

Og akkurat nå trenger vi erfaring og gode spillere i mye større grad enn folk med utviklingspotensiale. Vi trenger folk som er gode nok NÅ.
Oscillons From The Anti-Sun

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #436 på: 16. Des. 2012, 23:16 »
Ifølge wikipedia er han en defensiv midtbanespiller som blir 27 år i januar. Er det virkelig det vi trenger? En argentinsk 27 åring som kun har kamper i den argentinske og belgiske ligaen. Kommer han gratis så greit nok, men må vel være noen bedre og mer spennende spillere der ute......

Har sett Biglia ved flere anledninger og han er absolutt en spennende spillertype. Teknisk slepen og en god pasningsfot. En slags argentinsk Pirlo. Om han vil passe inn i englesk fotball er en annen sak. Har blitt linka til Arsenal og Real Madrid.

Og akkurat nå trenger vi erfaring og gode spillere i mye større grad enn folk med utviklingspotensiale. Vi trenger folk som er gode nok NÅ.

Jeg har aldri hørt om han eller sett han spille. Belgisk fotball interesserer meg særdeles lite og jeg tviler på at jeg hadde giddet å se en kamp mellom Mons og Lierse en sen lørdags kveld. Da ser jeg heller spansk fotball, om jeg i det hele tatt gidder å se mer etter lange økter med PL.
Av det jeg leser på nettet og de ligaene han har erfaringer fra i en alder av 27 år synes jeg dette ikke ser spesielt spennende ut, dessverre.
Nivået fra belgisk fotball til engelsk PL er et megasprang. Det er kanskje et bittelitte grann høyere nivå i Belgia i forhold til Norge og TL, men det er vel ikke mer enn marginalt isåfall.....

Skulle Real Madrid og Arsenal være ute etter han kan man jo uansett bare glemme denne spilleren. Det de kan tilby er ikke NUFC i nærheten av pr dags dato.
« Siste redigering: 16. Des. 2012, 23:18 av Frode »

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #437 på: 16. Des. 2012, 23:25 »
Om ikke vi klarer å hente en spiller i det bakre ledd dette vinduet heller så gir jeg opp denne klubben. Iallefall de som sitter på toppen.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #438 på: 17. Des. 2012, 00:12 »
Får mer og mer sansen for Ashley Williams jeg, selv om han kanskje er litt vel lik Taylor, men han ser vi jo ikke mye til.  :angel:

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #439 på: 17. Des. 2012, 00:24 »

Jeg har aldri hørt om han eller sett han spille. Belgisk fotball interesserer meg særdeles lite og jeg tviler på at jeg hadde giddet å se en kamp mellom Mons og Lierse en sen lørdags kveld. Da ser jeg heller spansk fotball, om jeg i det hele tatt gidder å se mer etter lange økter med PL.
Av det jeg leser på nettet og de ligaene han har erfaringer fra i en alder av 27 år synes jeg dette ikke ser spesielt spennende ut, dessverre.
Nivået fra belgisk fotball til engelsk PL er et megasprang. Det er kanskje et bittelitte grann høyere nivå i Belgia i forhold til Norge og TL, men det er vel ikke mer enn marginalt isåfall.....

Skulle Real Madrid og Arsenal være ute etter han kan man jo uansett bare glemme denne spilleren. Det de kan tilby er ikke NUFC i nærheten av pr dags dato.

Hva som er interessant å se på tv en sen lørdagskveld har vel rimelig lite å gjøre med hvor god en spiller er. Kan sikkert være at Biglia ikke er noe for oss, men jeg syns ikke argumentasjonen din er særlig logisk. Om vi kan hente kvalitet fra mindre ligaer for lavere summer, er vel dette bare positivt? Vi snakker tross alt om en spiller med et titalls kamper under beltet i CL og landskamper for argentina.  :)
« Siste redigering: 17. Des. 2012, 00:28 av PhilippeA. »
Oscillons From The Anti-Sun

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #440 på: 17. Des. 2012, 11:39 »
Hører Lucio er fristilt av juve. Det kan lukte cacapa av han, men samtidig så kan han bli bra:)

:coloccini: og Lucio.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #442 på: 18. Des. 2012, 10:42 »
Ba til Arsenal då eller? Ser han har sagt det ville vore ein draum.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #443 på: 18. Des. 2012, 10:43 »
Kunne vi ikke heller sendt Ba motsatt vei, så blir vi kvitt en vesentlig lønnspost og slipper å se han score MOT oss for et annet PL-lag.

Colo-Lucio klinger godt i ørene, men fornuften tilsier at de neppe vil bli en spesielt vellykket duo. Vi trenger en mer duellsterk og vesentlig hurtigere stopper. Lucio må vel være 60 år snart?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #444 på: 18. Des. 2012, 10:56 »
http://www.nufcblog.com/2012/12/18/demba-ba-stirs-things-up-at-newcatsle/

Ser ut som Ba har begynt å snakke seg ut av Newcastle. Bare å få inn en erstatter med engang.
« Siste redigering: 18. Des. 2012, 11:47 av GMC »

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #445 på: 18. Des. 2012, 11:10 »
Newcastles Demba Ba har uttalt at han er interessert i en overgang til Arsenal.

Jaja, kan vi ikke bare få han ut snart?

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #446 på: 18. Des. 2012, 11:41 »
Synes vi får jevnlige bevis på at han ikke har klubbfølelse for fem flate øre,jeg. Han er jo en notorisk målscorer og lukter scoringer i ren Ruud vaan Nistlerooy-stil,men han vil jo rett og slett ikke spille for oss lengre. Kombinerer du dette med den enorme lønnsappetitten fyren tydeligvis har, så er en overgang i januar eller til sommeren ganske sannsynlig.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #447 på: 18. Des. 2012, 11:56 »
Jeg tror og Cisse vil blomstre igjen vist Ba forsvinner. Ser ikke helt happy ut sammen..
Cisse og Remy på topp, klinger bra i mine ører.

Ellers håper jeg vi henter inn
H.back med fart i beina og som kan bidra offensivt.
Midtstopper som har erfaring og som går rett inn på laget, burde være en med fart i beina og som har klokt fotball hode. (nei, snakker ikke om titus)
Vi burde og få inn en ving med ekstrem hurtighet, dette grunnet at vi for mer og spille på.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #448 på: 18. Des. 2012, 14:58 »
Tiote skal vel i afrika-mesterskap snart så jeg hadde ikke sagt nei takk til Sissoko i tillegg til den lista du nevner Lars Arild. Da kan Anita spille DM og Sissoko være indreløper/offensiv inntil Cabaye er tilbake. Mener også Douglas fortsatt er et spennende navn for oss, spesielt med tanke på hvor godt Verthongen har taklet PL. Så spørs det på denne personligheten hans da, synes han har hatt noen merkelige uttalelser

Peter

• Gjest
« Svar #449 på: 18. Des. 2012, 17:16 »
Tror Cisse ville ha blomstra om Ba ble solgt. Ikke at det er no drømmescenario å miste Ba akkurat, men Cisse - Remy sammen tror jeg kunne blitt det beste spissparet i PL ved siden av Rooney - RvP.
Remy er dritkjapp, teknisk og muligens en bedre lagspiller enn Ba, som på død og liv alltid skal score selv. Cisse er nøyaktig den samme fotballspilleren som han var ifjor, forskjellen er at målene har blitt færre. Kan umulig tenke meg at han plutselig har blitt søppel over natta, så ligger nok noe å ulmer bak det vi supportere ser.

Ikke at jeg ønsker å se Ba solgt, men jeg har en følelse av at det kunne blitt en moralsk boost for laget, å slippe å ha en spiller som truer med å forlate klubben etter en omgang på benken og som flørter med andre klubber så snart han får muligheten.