20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2013  (Lest 412834 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #375 på: 09. Des. 2012, 21:30 »
Bra innlegg, Frode. Enig!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #376 på: 09. Des. 2012, 21:33 »
Tenk om Ashley hadde dratt Falcao opp av julesekken da :phui:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #377 på: 10. Des. 2012, 00:58 »
Det er jo dette som er problemet med en eier som Ashley, med hans strenge økonomiske politikk. Han har bestemt seg for en makspris, og er villig til å la være å kjøpe spillere, heller enn å bruke noen kroner ekstra. Det er en taktikk som er både fornuftig og naiv. For Mike Ashley er det én eneste ting som gjelder: å tjene penger.

Hvis vi kan få til avtaler med spillere i rett alder med godt videresalgspotensiale, så kommer vi til å kjøpe i januar. Men vi kommer ikke til å bruke mer penger enn at vi er sikker på at vi vil få tilstrekkelig med penger igjen når vi en gang selger. Men hvis ikke det skjer, så er vi mer opptatt av å ikke svekke laget ytterligere, enn å forsterke det.

Samtidig kan det hende at Mike Ashley i januar vil tillate seg å bruke litt ekstra penger, for å forsikre seg om at vi ikke rykker ned. Å rykke ned vil ikke bare være en katastrofe sportslig sett, det vil også være en økonomisk katastrofe, og jeg tror kanskje Ashley kan være villig til å investere litt ekstra for å forsikre seg mot akkurat det scenarioet.

Men akkurat Falcao kan jeg med 120% sikkerhet garantere at IKKE blir årets nyttårsgave til Newcastle-supportere verden over.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #378 på: 10. Des. 2012, 08:32 »
Jeg derimot tror vi kommer til å få både julegaver og nyttårsgaver i januar.
Så jeg ser frem til en positiv januar mnd.
Jeg tror han ser faren med de skadene vi har, samt hvor vi ligger og at vi ikke med denne klubben kan ha et nedrykk til, derfor er han fornuftig nok til å ivistere penger i det kommende vinduet. Tror og AP har gitt klar beskjed om at noe må gjøres, samt at det er penger igjen fra sommerens vindu.

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #380 på: 10. Des. 2012, 11:18 »
vi får nå sjå :P
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #381 på: 10. Des. 2012, 16:30 »
Forholder meg SVÆRT rolig. Vi trodde vi skulle bruke penger i sommer også - der brukte vi ikke muligheten vi hadde. Blir nok skuffa selv om jeg ikke forventer veldig mye inn i utgangspunktet uansett.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #382 på: 10. Des. 2012, 19:10 »
Signeringer bør det uansett komme, så at jeg ser ikke på det som noen nyhet at mediene hevder Pardew har fått klarsignal til å forsterke. Nå får vi heller se om de klarer å forsterke i de riktige posisjonene og med gode nok spillere. Bør minimum hente 3 spillere. En back, en midtstopper og en offensiv spiller med fart i bena.

Dette burde egentlig blitt hentet i sommer. Hvor ofte signerer Ferguson, Wenger, eller noen av de andre toppmanagerne i januar?

Jeg ser på det slik at om Ashley, Pardew og co gjør noen solide signeringer nå i januar er det fordi de har innsett at de bommet grovt i sommer. Synd at det kan være årsaken til at denne sesongen kanskje er blitt skuslet bort, istedenfor å befeste posisjonen og kanskje også ta opp kampen med Tottenham, Arsenal, osv.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #383 på: 10. Des. 2012, 20:22 »
Helt enig Frode. Det er også et viktig poeng at vi nå ikke henter bare for å hente, men henter kvalitet.

jeg håper på 4 spillere: Hva med Douglas, Sissoko, Debuchy og Sulijmani ;) pris =ca 15 mill
Selger vi Ba da så er ikke det verdens undergang.

I så fall tror jeg vi kan få et fantastisk lag i 4-3-3 ;)

Debuchy - Douglas - Colo - Santon

Sissoko - Tiote - Anita

Ben Arfa - Cisse - Sulijmani

« Siste redigering: 10. Des. 2012, 20:25 av kung_zlatan »

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #384 på: 11. Des. 2012, 15:59 »
Har vel ikke gitt opp Cabaye håper jeg;) Tror hans manglende form og påfølgende skade er en stor del av årsaken til vår begredelige form!

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #385 på: 11. Des. 2012, 17:49 »
Har vel ikke gitt opp Cabaye håper jeg;) Tror hans manglende form og påfølgende skade er en stor del av årsaken til vår begredelige form!

oops ;) ikke glemt ham. Regner med han lett hadde tatt en av midtbaneplassene. Men det er sundt med konkurranse! I alle fall med det skadeomfanget vi pleier å ha....

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #386 på: 11. Des. 2012, 20:59 »
Hente tilbake Guthrie? Tydeligvis helt ute i kulda i Reading og med Cabayes skader og Tiotes karantener kunne vi treng pasnings- og ikke minst dødballfoten hans. Var jo intet mindre enn strålende i fjor.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #387 på: 11. Des. 2012, 21:21 »
Nei, kan ikke hente han tilbake. Da kan vi like gjerne hente Løven og Smith også tilbake. Kan umulig være dårligere enn det vi har sett av Nufc denne sesongen.

Danny Rose er en spiller jeg har fått sansen for. Hent han fra Tottenham i januar og befri han fra Sunderland!!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #388 på: 11. Des. 2012, 21:57 »
I mine øyne er det stor forskjell på Guthrie kontra Smith da! Hadde Guthrie kommet tilbake på samme lønn, veit det ikke skjer, hadde jeg glatt takket ja!

Danny Rose er også meget spennende :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #389 på: 11. Des. 2012, 23:00 »
At noen i det hele tatt snakker om å hente tilbake Danny Guthrie :lol: