20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2013  (Lest 412648 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #285 på: 19. Nov. 2012, 00:29 »
Spennende spiller - men det må da være en jækla god grunn til at Moyes og alle andre klubber ikke signerer han?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #286 på: 19. Nov. 2012, 06:53 »
Drenthe er en meget spennende spiller, men han har et rykte på seg for å være ei usmakelig fitte som gir veldig faen.
Nei.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #287 på: 19. Nov. 2012, 07:26 »
Drenthe er en meget spennende spiller, men han har et rykte på seg for å være ei usmakelig fitte som gir veldig faen.

Vi har hatt nok sånne type spillere i klubben, trenger ikke flere nå som de er borte.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #288 på: 19. Nov. 2012, 08:00 »
Drenthe er litt for opptatt med å feste. Derfor han ikkje fekk ny kontrakt i Everton, og sikkert grunnen til mange klubber ikkje har signert han enndå.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #289 på: 19. Nov. 2012, 10:36 »
Huska Drenthe i u21 mesterakapet i sverige for nokon år sidan når Taylor var Engelsk kaptein. Blei kvalm allereie då, og har ikkje tålt han sidan. Ein slik kvalm type ønskjer eg ikkje i Newcastle

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #291 på: 20. Nov. 2012, 23:33 »
Har aldri hørt om fyren, så her har jeg (som de fleste andre vil jeg tro) lite å bidra med :P

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #292 på: 21. Nov. 2012, 00:00 »
Drenthe er litt for opptatt med å feste. Derfor han ikkje fekk ny kontrakt i Everton, og sikkert grunnen til mange klubber ikkje har signert han enndå.
Se for dere han og Danger Ranger snublende inn på trening en halv time for sent...
Nei takk!

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #293 på: 21. Nov. 2012, 12:42 »
Se for dere han og Danger Ranger snublende inn på trening en halv time for sent...
Nei takk!

Med 2 i promille... Enig. Nok er nok og vi trenger ihvertfall ikke en til... (imho)
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #295 på: 22. Nov. 2012, 12:41 »
http://www.guardian.co.uk/football/2012/nov/21/newcastle-alan-pardew-new-recruits

Ja, vi trenger iallefall forsterkninger. Hadde vært deilig med vår franske h.back.
Så blir spennende å se hva som skjer i januar. (har en følelse av av vi bruker ca £12mil i januar)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #296 på: 22. Nov. 2012, 13:27 »
"Vår franske høyreback"? Har vi allerede en fransk høyreback?
Neida, det hadde vært kjekt å få inn Debuchy, men jeg tror det ikke før jeg ser det. Derfor KREVER jeg at vi har en plan B og C, dersom det ikke skulle lykkes å få inn Debuchy. For vi MÅ ha en høyreback i januar, koste hva det koste vil. Om vedkommende heter Mathieu Debuchy eller Mikke Mus er fullstendig uvesentlig. Det viktigste er at vi får inn en høyreback, med det enkle minstekravet at vedkommende er bedre enn Danny Simpson.

Hvis vi ikke har maktet å finne minst tre slike spillere siden 1. september, da har vi en speider som ikke gjør jobben sin.

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #297 på: 22. Nov. 2012, 13:50 »
Einig. Håpar sjølv på Debuchy. Sikker på at Carr finn gull om ikkje...

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #298 på: 24. Nov. 2012, 12:53 »
Kva med Simon Kjær? Mannen ser jo ut til å ha havna heilt i bakleksa hjå både Wolfsburg og Roma, kanskje han vil fylgje helten (Agger) til PL?

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #299 på: 24. Nov. 2012, 19:32 »
Er vel en grunn til at han ikke får spille.