20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United-Mackems 13.april  (Lest 43406 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Newcastle United-Mackems 13.april
« Svar #45 på: 04. Feb. 2013, 10:40 »
6-4 uker før kampdag, var beskjeden jeg fikk fra box office..

Hjelper det bare å registrere seg på hjemme siden, eller må man være member?

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #46 på: 04. Feb. 2013, 11:26 »

var å så Villa for nesten nøyaktig ett år siden nå (debuten til Cisse  :toon: ) og da kjøpte jeg billetter bare ved å være registrert. Men season ticket holders og Members får tilbud først om å kjøpe billetter, deretter de som er registrert. Til villa kampen var det bare ett par hundre plasser tilgjengelig etter non-members/season ticket holders var ferdige med å kjøpe, og jeg tror ikke det blir noen særlig mange flere til denne kampen, da det tross alt er mackems vi spiller mot.

Derfor kan du bare registrere deg og gamble på ledige billetter til kampen, eller bli member og ha større sjanse for å få billett (siden du da får kjøpe billetter med en gang kampdato og tidspunkt er klargjort, og de legges ut).
« Siste redigering: 04. Feb. 2013, 11:28 av Cadel »

GMC

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 04. Feb. 2013, 11:34 »

var å så Villa for nesten nøyaktig ett år siden nå (debuten til Cisse  :toon: ) og da kjøpte jeg billetter bare ved å være registrert. Men season ticket holders og Members får tilbud først om å kjøpe billetter, deretter de som er registrert. Til villa kampen var det bare ett par hundre plasser tilgjengelig etter non-members/season ticket holders var ferdige med å kjøpe, og jeg tror ikke det blir noen særlig mange flere til denne kampen, da det tross alt er mackems vi spiller mot.

Derfor kan du bare registrere deg og gamble på ledige billetter til kampen, eller bli member og ha større sjanse for å få billett (siden du da får kjøpe billetter med en gang kampdato og tidspunkt er klargjort, og de legges ut).

Takk for rask svar.

Tenkte meg over til Stoke kampen. Men er redd for at billettene fort kan forsvinne sånn som laget spiller om dagen. £25 for membership er heller ikke gale, mye goder man kan bruke bare på den helgen vi skal over

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #48 på: 04. Feb. 2013, 11:45 »
De pengene Membership koster, tjener du igjen på den helgen du er over uansett. Ikke noe å lure på  ::)

5% avslag på billettprisene, 10% avslag på Club Store hvis du bruker over £25, 10% på mat på Shearers blant annet :)

Så hvis dere skal flere over, så sparer du jo 5% på 3 billetter, blir noen pund det!

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #49 på: 04. Feb. 2013, 11:49 »
De pengene Membership koster, tjener du igjen på den helgen du er over uansett. Ikke noe å lure på  ::)

5% avslag på billettprisene, 10% avslag på Club Store hvis du bruker over £25, 10% på mat på Shearers blant annet :)

Så hvis dere skal flere over, så sparer du jo 5% på 3 billetter, blir noen pund det!

Og viktigst av alt, som jeg nevner over, MYE større sjanse for å faktisk få billetter til store kamper som f.eks. Mackems  :toon:

kjenner jeg gleder meg som en unge nå!! Tredje gang over, første kamp på Gallowgate, satan det blir bra  :frenetisk:

GMC

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 04. Feb. 2013, 12:04 »

Og viktigst av alt, som jeg nevner over, MYE større sjanse for å faktisk få billetter til store kamper som f.eks. Mackems  :toon:

kjenner jeg gleder meg som en unge nå!! Tredje gang over, første kamp på Gallowgate, satan det blir bra  :frenetisk:

Blir kanon.

Har aldri vært å sett kamp, så dette ser jeg frem til  :toon:

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #51 på: 04. Feb. 2013, 12:50 »
Ville ikke gamblet på at billettene går til general sale på denne, såvidt jeg husker ble det utsolgt ikke veldig langt inn i membership salget forrige sesong.

Når det gjelder supportertur denne sesongen, tror jeg egentlig det er meningen at jeg skal lede denne. Var snakk om et par kamper nå i vinter, men ble aldri noe av. Så for min del må vi gjerne kjøre denne som medlemstur, men jeg har ikke noen direkte tilknytning til TAN, hvilket vil si at det trengs bekreftelse derifra før jeg eventuelt foretar meg noe  :fisk:

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #52 på: 04. Feb. 2013, 14:52 »
Dette blir fireworks big-time!!!  :happy:  :happy:  :feiring:  :feiring:  :drool:

Riktig god tur til alle som skal over dammen!!
« Siste redigering: 04. Feb. 2013, 14:58 av KarlRudolf »

LazyLeif

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #53 på: 04. Feb. 2013, 19:06 »
Kan vel få tog billetter meget billig vist du bestiller tidlig og på bestemte avganger, 3 timers togtur går fort når de har servering om bord  :toon:

Men når det ikke utgjør så stor prisforskjell og reisetid så er det nok like enkelt å sitte på Schipol å pilse:)

James

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #54 på: 05. Feb. 2013, 18:31 »
Da ble det KLM istedet for Flybe fra Bergen... Jeg og en kompis reiser tidlig fredag, hjem tidlig mandag :happy: Skal bo på Sandman signature rett ved stadion. Flere fra Bergen som skal?

LazyLeif

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #55 på: 05. Feb. 2013, 19:34 »
Kvarfinalen i EL er den 11. april. Så vist vi kommer oss dit er det vel garantert søndagskamp

cybro

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #56 på: 05. Feb. 2013, 21:32 »
Da ble det KLM istedet for Flybe fra Bergen... [..]Skal bo på Sandman signature rett ved stadion. Flere fra Bergen som skal?

Vurderer dette valget sjølv, kva datoer reiser du på?
* Newcastle 4 Ever :) *

James

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #57 på: 05. Feb. 2013, 22:48 »
Da ble det KLM istedet for Flybe fra Bergen... [..]Skal bo på Sandman signature rett ved stadion. Flere fra Bergen som skal?

Reiser fredag 12april, retur 15april :)

rikardb

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #58 på: 06. Feb. 2013, 09:17 »

Reiser fredag 12april, retur 15april :)

Jeg og kona tar den samme turen med KLM, reiser fredag og hjem mandag.

Mortinho

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #59 på: 06. Feb. 2013, 09:47 »
Da ble det KLM istedet for Flybe fra Bergen... Jeg og en kompis reiser tidlig fredag, hjem tidlig mandag :happy: Skal bo på Sandman signature rett ved stadion. Flere fra Bergen som skal?

Jepp vi er 2stk som skal men blir bgo-Edinburgh. Lørdag-tirsdag. Litt tidli lørdagen men billi billetter så går vel greit.