20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Atromitos vs. Newcastle, 23.aug 19.00  (Lest 31931 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Atromitos vs. Newcastle, 23.aug 19.00
« Svar #30 på: 20. Aug. 2012, 23:38 »
Egentlig driter jeg i hvem som spiller av Amalfitano og Obertan - men Marve må få spilletid i en kamp som denne.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 20. Aug. 2012, 23:48 »
Hvorfor i alle dager skal vi benytte en annen keeper enn Krul? Det er null problem å stå i mål to ganger på tre dager. Jeg orker ikke tanken på en av de to andre keeperne våre i det som er en viktig kamp, og det tror jeg ikke Pardew gjør heller.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 21. Aug. 2012, 00:02 »
Jeg mener det er viktig at de andre keeperne får spille også, spesielt Elliot. De første rundene i hjemmelige cuper samt kvalikk-kamper som denne er perfekt for Elliot.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 21. Aug. 2012, 00:03 »
Og hvem skal Marveaux erstatte på lørdag? :P

Kanskje litt lite gjennomtenkt ja, jeg er bare ekstremt sugen på å se Marve regjere i PL :P
Same old Shearer, always scoring!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 21. Aug. 2012, 01:02 »
Atromitos er garantert ikke noen kasteball, og kom som kjent på 4. plass i den greske ligaen i fjor, som huser endel bra lag. Å reise ned til det som sikkert er ei heksegryte med et reserveprega lag, og forvente å hente et resultat, blir naivt. No holdt vi det gående hele sesongen i fjor for å sikre nettopp europa league, så da bør vi jaggu ta det på alvor! Vi må selvfølgelig gi DE SOM TRENGER DET hvile, men vi må for alt i verden unngå tap her.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 21. Aug. 2012, 07:56 »
Atromitos er garantert ikke noen kasteball, og kom som kjent på 4. plass i den greske ligaen i fjor, som huser endel bra lag. Å reise ned til det som sikkert er ei heksegryte med et reserveprega lag, og forvente å hente et resultat, blir naivt. No holdt vi det gående hele sesongen i fjor for å sikre nettopp europa league, så da bør vi jaggu ta det på alvor! Vi må selvfølgelig gi DE SOM TRENGER DET hvile, men vi må for alt i verden unngå tap her.

+1 Har en litt guffen følelse her.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 21. Aug. 2012, 10:08 »
Jeg tror nok Pardew også er ganske bevisst på at det er veldig viktig å få med seg et resultat fra denne kampen.  Vi kan ikke forvente å vinne 5-0 på hjemmebane, og dermed glatt tåle å tape 3-0 her.
Vi må ta denne kampen på fullt alvor. For all del, vi må kjøre et nokså reservepreget lag, for Chelsea-kampen er tross alt veldig mye viktigere. Men vi skal ikke overdrive det heller.

Jeg håper vi lar én spiller fra førsteelleveren være igjen i hvert enkelt ledd, så det blir noe ala dette:
Krul
Simmo - Willo - Perch - Raylor
Obertan - Anita - Gos - Marve
Vuckic
Cisse

Jeg vil forsåvidt også at vi bruker EL som en utviklingsarena for unge spillere, og ser gjerne at Travernier, Gosling, Sammy og Vuckic får en del spilletid. Men først og fremst må vi kvalifisere oss, og da må vi nødvendigvis ofre en og annen unggutt for å stille et bedre og mer stabilt lag.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 22. Aug. 2012, 10:08 »
Harper står i mål ifølge Mark Douglas.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 22. Aug. 2012, 10:53 »
Skikkeleg redd for at me går på ein smell her.  :nervøs:

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 22. Aug. 2012, 11:01 »
Adam Campbell er med i troppen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 22. Aug. 2012, 11:11 »
Vi taper 2-1 og fikser biffen hjemme!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #42 på: 22. Aug. 2012, 12:23 »
Link

Sitat
DEMBA Ba and Cheik Tiote were among the players left behind on Tyneside today

Haris Vuckic and Shane Ferguson [...] have also stayed behind on Tyneside.

Steve Harper is set to start in goal, and Mike Williamson and Ryan Taylor are also expected to feature.

Adam Campbell [...] is also in the squad

Må si jeg ikke helt skjønner behovet for å hvile Krul, da ikke kan skjønne at en keeper ikke skal klare 3 kamper på en uke.  Spesielt ikke når det er Harper som skal steppe inn, for han er vel ikke akkurat fremtiden for klubben. Håper ikke vi starter ALTFOR reservepreget, men kanskje noen få av backupene/ungguttene, og heller hiver på noen til hvis det viser seg at de er store nok for oppgaven de må gjøre.

Må si jeg er skuffet over å se Willy potensielt bli prioritert (sånn jeg forstår teksten) over Perch, men hvis det er det som skal til for at Perch er på sitt beste og prioriteres mot Chelsea til helga så er det vel forsåvidt greit.  Faen som jeg gleder meg til Europa kamp igjen!
Genius by birth. Slacker by choice.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 22. Aug. 2012, 12:43 »
Herregud, om det er Willo eller Perch som spiller har ikke så mye å si, og når Perch fikk starte første seriekamp mot Spurs, vil jeg ikke si at det er skuffende at Willo blir "prioritert" før Perch her. Vi er ikke flere enn at vi er nødt å bruke alle mann. At Krul står over har jo heller ingenting med at han ikke makter 3 kamper på en uke, men selvfølgelig det at Harps og må få spille.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 22. Aug. 2012, 13:19 »
Jeg håper det blir Willo OG Perch mot Atromitos. Steven Taylor må for all del spares.
Jeg er litt skuffet over at Krul står over, men jeg forstår likevel behovet for å få i gang Harper også. Jeg håper vi ikke starter altfor reservepreget, og at vi faktisk har fokus på selve kampen, og ikke tidspunktet for kampen.

Min største frykt for denne kampen er ikke laget vi stiller med, det er vårt mentale fokus. Jeg er livredd for at Chelsea-kampen er det som opptar flesteparten.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon