20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Supporterklubben 2012/13 - bli medlem eller forny nå!  (Lest 22298 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
    Denne sesongens medlemstilbud inkluderer blant annet MagZine i papirform, plakat, medlemskort, nedsatt pris på TV2 Sumo-abonnement og mye annet. Bli medlem eller forny kontigenten nå!

Det er nå mulig å fornye medlemskapet i supporterklubben for sesongen 2012/13 både for gamle og nye medlemmer. For å få adgang til medlemssiden må kontigenten først betales.

Dette får du som medlem:

- Tre medlemsblader i papirform med minst 40 tettpakkede sider med Newcastle-stoff fritt levert i postkassen
- Medlemskort
- Newcastle-plakat med komplett terminliste
- Medlemsrabatt på draktsalg
- Supertilbud på TV2 Sumo Gull til 349,- for 3 måneder (nesten halv pris!)
- Mulighet til å delta på vår sesonglange Fantasy League-konkurranse der topp 5 får flotte premier
- Førsterett til å delta på organiserte fellesturer
- Nedlastning av mål og høydepunkter fra Newcastles obligatoriske kamper på medlemssiden
- Mulighet til å delta på Supportercupen i Oslo i juni 2013[/li][/list]

For eksisterende medlemmer

Sett inn 250 kroner på supporterklubbens kontonummer 9722.31.85227 eller betal med kort i vår supporterbutikk. Da vil vi fornye adgangen til medlemssiden innen 1-4 dager. Klikk på Glemt Passord får å få tilsendt nytt passord.

VIKTIG! Husk å logge inn med brukeren din for å legge inn din adresse. Dette er nødvendig for å motta medlemspakken og medlemsblader.

For nye medlemmer

Betaling via nettbank:  Sett inn 250 kroner på supporterklubbens kontonummer 9722.31.85227 og registrer deg med fullt navn og adresse for å få tilgang til medlemsinfo på nett og medlemsblader i posten.

Betaling med kort: Klikk her. Etter at du har betalt vil du bli tatt videre til registreringen. Access vil gis automatisk.

Medlemspakkene vil bli sendt ut i september. Den vil inneholde plakat, medlemskort og sesongens første MagZine. De to andre medlemsbladene blir sendt ut i desember og mai.

Familie- og barnerabatt
Familiemedlemmer betaler kun 200 kr per medlemskap. Hvis f.eks. to brødre ønsker å melde seg inn trenger de da bare å betale 400 kr. Barn under 12 år får medlemskap i TAN for kun 150kr ? uavhengig av om familiemedlemmer er meldt inn eller ikke. Bare sett inn beløpet på supporterklubbens konto, registrer deg som vanlig og send oss en melding om dette via kontaktskjemaet.

E-medlemskap
De som ønsker å få medlemsbladene levert som PDF-form og ikke i papir får medlemskap til 200 kroner.
« Siste redigering: 13. Mai 2014, 07:04 av Nordin »
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Supporterklubben 2011/12 - bli medlem eller forny nå!
« Svar #1 på: 17. Aug. 2012, 09:00 »
Da er kontigent betalt.

Virker som en fin pakke dere har snekra sammen! Og jeg regner også med at vi beholder medlemsnr vårt ;)

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Supporterklubben 2012/13 - bli medlem eller forny nå!
« Svar #2 på: 17. Aug. 2012, 13:02 »
Kjører dere på med levering av papirutgaven til DK? eller skal jeg bare ta "les på mac"-program+?

Payer på tirsdag eller onsdag.

Kan godt betale porto selv på medlemspakken altså, om det er det om å gjøre.  :P

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #3 på: 17. Aug. 2012, 13:22 »
Gjort alt jeg skal.
Men når jeg skal sende til tv2.sumo viser det " noe med at den ikke klarer å impotere"?
Hva er grunnen til dette og hva kan jeg gjøre?

På forhånd takk..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #4 på: 17. Aug. 2012, 14:21 »
Fornyer på Mandag, tenkjer eg!  ;)
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 17. Aug. 2012, 18:24 »
Da er kontigent betalt.

Virker som en fin pakke dere har snekra sammen! Og jeg regner også med at vi beholder medlemsnr vårt ;)

Yes, det skal vi sørge for!

Kjører dere på med levering av papirutgaven til DK? eller skal jeg bare ta "les på mac"-program+?

Selvsagt! Man kan være medlem i TAN og få medlemsblader uansett hvor en bor. Portoen er akkurat den samme. Bare husk å skrive Danmark etter byen i adressefeltet slik at vi ikke tabber oss ut og sender til Norge.

Gjort alt jeg skal.
Men når jeg skal sende til tv2.sumo viser det " noe med at den ikke klarer å impotere"?
Hva er grunnen til dette og hva kan jeg gjøre?

På forhånd takk..

Rart! Kan du sende meg en privat mail med e-post-adresse du vil ha tilsendt tilbudet til?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 17. Aug. 2012, 18:36 »
Fornya! La merke til at man gir 5 kr av kontigenten til en veldedig organisasjon. Ingen mulighet for å få til noe med Amnesty? :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 17. Aug. 2012, 18:42 »
Fornya! La merke til at man gir 5 kr av kontigenten til en veldedig organisasjon. Ingen mulighet for å få til noe med Amnesty? :P

Amnesty er herved lagt til! De som ønsker å donere til Amnesty kan gå inn på "Endre profildetaljer" eller "Min Profil" for å endre på dette.

Alle eksisterende medlemmer må også huske på å legge inn adresse på nytt uansett betalingsmåte!!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 17. Aug. 2012, 18:52 »
Skal betale i morgen, latskap har gjort at jeg ikke har kommet så langt enda :P

Crowo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #9 på: 17. Aug. 2012, 19:14 »
Er det slik å forstå at med en gang man får tilgang til medlemsiden så er betalingen registrert?
Jeg meldte meg inn i går og fikk tilgang til alt umiddelbart, og når ting går så fort og smertefritt pleier jo det alltid å være et eller annet i veien. :)

Medlempakken ser forresten meget bra ut, og min bror kommer nok også til å melde seg inn i løpet av de nærmeste dagene.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 17. Aug. 2012, 19:36 »
Er det slik å forstå at med en gang man får tilgang til medlemsiden så er betalingen registrert?
Jeg meldte meg inn i går og fikk tilgang til alt umiddelbart, og når ting går så fort og smertefritt pleier jo det alltid å være et eller annet i veien. :)

Medlempakken ser forresten meget bra ut, og min bror kommer nok også til å melde seg inn i løpet av de nærmeste dagene.
Velkommen som medlem :)

Jeg er litt ekstra påpasselig med å akseptere medlemskap fortløpende nå som det haster litt med dette Sumo-tilbudet, samt at sesongstarten er rett rundt hjørnet. Normalt kan det ta 24-48 timer for aktivering.

De som har betalt via nettbank men ikke har fått access enda kan kontakte meg på tan@newutd.no slik at jeg kan fikse det manuelt før betalingen går gjennom.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 17. Aug. 2012, 21:10 »
Får ikke mail tilbake fra TV2 når jeg vil ha tilbudet. Er medlemskapet mitt registrert Nordin?
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

dragev

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #12 på: 17. Aug. 2012, 23:25 »
Sliter med det samme. Får ikkje mail tilbake fra TV2 etter å ha logget inn via linken.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 18. Aug. 2012, 03:24 »
Rart. Har dere sjekket bulk- eller spamfilteret?

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 18. Aug. 2012, 03:38 »
Jepp :/
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/