20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Vurnon Anita  (Lest 34302 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Vurnon Anita
« Svar #120 på: 27. Aug. 2015, 09:31 »
Anita har vært en av våre aller beste i sesonginnledningen. Må innrømme jeg dro på smilebåndet av hvordan McClaren ble beskrevet taktisk sammenlignet med de to forrige som styrte skuta  ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 27. Aug. 2015, 09:36 »
Har vært stor fan av Anita siden han kom til klubben og alltid ment at han har vært mer enn god nok for både PL og Newcastle, og det gleder å se at folk endelig begynner å legge merke til han.

Er jo inkludert i 31-manns troppen til Nederland nå au. Blir nok ikke med videre når troppen skal trimmes, men det er en start i det minste.
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 27. Aug. 2015, 09:53 »
Fått en manager som ønsker benytte ham i laget også, og har en klar, definert plass til ham. Har også vært fan av ham hele veien, men utover forrige sesong så jeg mørkt på det. Nytt regime og ny filosofi, og ting ser definitivt lysere ut.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 27. Aug. 2015, 14:56 »
Har vært stor fan av Anita siden han kom til klubben og alltid ment at han har vært mer enn god nok for både PL og Newcastle, og det gleder å se at folk endelig begynner å legge merke til han.

Er jo inkludert i 31-manns troppen til Nederland nå au. Blir nok ikke med videre når troppen skal trimmes, men det er en start i det minste.

Ja, men han må bare brukes riktig og ikke i feil posisjon.

Dette er jo noe vi er eksperter på her i klubben :\

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 27. Aug. 2015, 21:18 »

Ja, men han må bare brukes riktig og ikke i feil posisjon.

Dette er jo noe vi er eksperter på her i klubben :\

Gode spillere kan bekle flere posisjoner i dagens fotball og allikevel spille bra. Veldig få som er så låst til en bestemt posisjon i laget og overhodet ikke kan spille i en annen posisjon eller innta en annen rolle i laget.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 27. Aug. 2015, 23:14 »
No har han vore god, det har ikkje han vore tidlegare. Årsaken til det er jo meir enn at han kunn har spelt i "feil" posisjon. Eg skal innrømma at eg har vore veldig skeptisk til om han er god nok for PL og topp 8 lag.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #126 på: 27. Aug. 2015, 23:41 »
Jeg vil ikke skryte han opp i skyene helt ennå, sesongen er trossalt ikke gammel, og før det har han ikke mange kampene han får godkjent i boka av meg.
En av de bedre kampene før denne sesongen var vel også som back hvor han fungerte godt.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #127 på: 28. Aug. 2015, 07:43 »
Jeg må innrømme at jeg hadde gitt opp Anita. Var mer enn klar nok å cashe inn for han og kjøpe en bedre erstatter, men det er godt at han fikk ting til i PL. Har vært meget god så langt denne sesongen, og er overbevist om at vi hadde tatt 3 poeng mot Soton hadde han fullført kampen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 19. Mai 2016, 08:42 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/another-newcastle-united-player-pledged-11350882

Vurnon Anita ønsker bli i Newcastle neste sesong. Mulig jeg er i mindretall her, men for min del er det en god nyhet. Vært god som høyreback, og jeg tror fint han kan gjøre en god jobb sentralt i Championship. Aldri feil med allsidighet i en liga som Wankership.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 19. Mai 2016, 09:24 »
Jeg er enig. Anita postMcClaren har vært strålende.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 19. Mai 2016, 11:18 »
Stiller meg litt nøytral til Anita. Har forbedret seg under Benitez, men trur ikkje at han har eit høgare nivå inne enn det han har vist til no, og det er ikkje meir enn under middels i PL-sammenheng. Kan vere ein grei mann å ha i Ch.ship, men bør ikkje vere noko meir enn stallfyll. Er også litt i tvil på om han fysisk sterk nok i Ch.ship, for dei andre ferdighetene hans er ikkje gode nok for å kompensere for det han mangler fysisk. Det er vertfall mi meining.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 19. Mai 2016, 13:22 »
Jeg vil da si at han spilte langt over middels mot både City, Spurs og Swansea!

akselho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #132 på: 19. Mai 2016, 14:39 »
Anita var en meget spennende signering en gang i tiden, men fikk ikke vist før nå på slutten at han kan være en verdifull spiller. Hvis han vil bli er det bra synes jeg. Det at han kan spille på begge backer og sentralt er viktig enn så lenge Newcastle er skadeplaget klubb #1. Han er lav, men han er ikke for lett for CC heller.
Black and white since 1996

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #133 på: 19. Mai 2016, 15:25 »
Anita er god nok for Championship, det ser ut som om Benitez klarer å spille på styrkene til den lille nederlenderen. Da han kom til klubben sa han at han helst ikke ville spille back, men jeg tror han må finne seg i at det er der han passer best om han skal ha en fremtid på førstelaget vårt.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 19. Mai 2016, 16:52 »
Selg jaanmat.  Anita mener jeg er mer enn god nok for championship