20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Vurnon Anita  (Lest 34489 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Vurnon Anita
« Svar #90 på: 01. Sep. 2013, 09:12 »
Typisk Ajax-spiller. Bevegelig og pasningssterk. Forhåpentligvis blir han å se i start11'eren fremover selv om Cabaye blir værende.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #91 på: 01. Sep. 2013, 10:25 »
Var en dag her i et studio de diskuterte Ajax og deres utvikling osv.
Det de sa da var at det de ser etter først er hurtighet, så samhold og personlighet som nr 2 og som nummer 3 husker jeg ikke (kansje det var teknikk).
Var en med kjennskap til hvordan de jakter talenter og utvikler de.
Så det sier jo endel om hvordan de jobber.

Men når vi ser på dagens fotball så ser enn viktigheten av hurtighet, alle topplag har hurtighet i laget.
Så mot Fulham f.eks hvor det løsnet opp med hurtighet og det at en kan forsere og komme seg forbi.

Jeg liker Anita og håper han blir å se i laget fremover.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 01. Sep. 2013, 10:35 »
Kan ikkje annet enn å sette pris på ferdighetene han besitter. Likevel synes eg han er litt for veik til å spille i den djupe rolla. Savner fortsatt gode gamle Tiote

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 01. Sep. 2013, 10:37 »
Jeg har ikke savna Tiote i det heletatt de to siste kampene. Tvert i mot. Synes Sissoko - Anita har funka jævlig bra.
Nei.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 01. Sep. 2013, 10:45 »
Vi har møtt to lag som ikkje har utfordra oss nevneverdig defensivt.  Men mot bedre lag er ikkje Anita spilleren som vil bryte opp spillet og beskytte fireren på samme måte som Tiote. Er ikkje et anker i PL.

I kamper som i går ser eg dog gjerne at Anita starter

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 01. Sep. 2013, 12:34 »
Det er det som blir nøkkelen. Å rotere på laget utifra motstander. Mot City, Chelsea, Manu osv. ser jeg gjerne både Tioté og Jonas utpå på bekostning av spillere som Anita og Marveaux/Gouffran.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 01. Sep. 2013, 13:23 »
Jepp, men i form gjorde Tiote jobben Anita gjør no og. Det eg ønsker å se mer av fra Anita, som Tiote ikke gjør, er å tre gjennom et ledd hos motstanderen langs bakken. Hadde et oppspill i går fra djupt i bana, der han fant Sissoko i mellomrommet. De er viktige, spesielt om vi spiller 4231

TommyWee

• Gjest
« Svar #97 på: 01. Sep. 2013, 13:23 »
Var jo suksess i forrige sesong med Tiote/Jonas mot City.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 01. Sep. 2013, 13:40 »
Like mye som vi har hatt mot City de siste sesongene, blant annet den omgangen med Anita utpå forleden. Vi har dog aldri blitt rundspilt like mye som nå sist.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 01. Sep. 2013, 18:29 »
Kan ikke fatte at noen vil ha Tiote i nærheten av startoppstillingen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 02. Sep. 2013, 09:41 »
Tiote kan være grei å ha i kamper mot topp 4. Han er en mer rendyrket ballvinner enn de andre alternativene, og slike spillere kan være grei å ha mot topplagene. Men som fast starter føler jeg Tiote kanskje har utspilt sin rolle. Og skulle det mot formodning komme et okey bud på han i kveld, så er det bare å selge.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 02. Sep. 2013, 17:37 »
Når det gjelder Tiote de to siste sesongene så vil jeg også kalle det dårlig management av Pardew. Pardew må ha instrukser til Tiote om hvilke valg han skal gjøre med kula, og terpe på dette. Dette er basic-stuff for en manager, men vi ser Tiote fortsatt holder på med de samme jævla risikopasningene.

Da han debuterte under Hughton i 2010 hadde han en pasningsprosent på 100 borte mot Everton. Handler om at hver og en spiller har egne arbeidsoppgaver, at man øver, terper, analyserer, jobber med detaljer. Virker ikke som dette er noe Newcastle holder på med! Verken offensivt eller defensivt.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 02. Sep. 2013, 17:39 »
Einig. Nei, ser ikkje ut som me har terpa på noko som helst det siste året.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 23. Jan. 2014, 08:39 »
http://www.tynetime.com/2014/01/22/midterm-report-realisation-vurnon-anitas-potential/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=midterm-report-realisation-vurnon-anitas-potential

Må bare dra frem denne, og er voldsomt enig i at Anita har vært en svært viktig årsak til at vi har gjort det såpass greit denne sesongen. Endelig fikk han den fortjente tilliten. Klassespiller :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 23. Jan. 2014, 10:25 »
Deilig å lesning. Har har virkelig vokst under tilliten. Synd at han ender opp med å bli bytta ut i nesten kvar kamp.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.