20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Vurnon Anita  (Lest 34306 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Vurnon Anita
« Svar #75 på: 27. Des. 2012, 14:46 »
Jeg innrømmer å ha avskrevet Anita. Helt OK å ta feil om slikt, det er jo bare en positiv overraskelse!

Måtte han bare gjøre mine forrige spådommer til skamme :-)

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #76 på: 27. Des. 2012, 17:48 »
Kor lenge blir Anita ute med skade?
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 27. Des. 2012, 17:58 »
Kor lenge blir Anita ute med skade?
Ute mot Arsenal, muligens tilbake mot Everton.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 27. Des. 2012, 18:17 »
Ahh. Da har vi uansett hatt svinflaks dersom han kun mister to matcher.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Henke911

• Flaskebærer
  • *
  • Stolt Toon fan
    • Vis profil
« Svar #79 på: 13. Feb. 2013, 20:27 »
Noen fler som syns vi har et kjipt luxus-problem på midtbanen? Anita ble nesten en "key" mann som offensiv midtbane rett før vi fikk tilbake Ben Arfa, Tiote og begynte å kjøpe flere.

Jeg hadde og har enda tro på denne lille mannen. Han må være første-innbytter for alle på midtbanen. Da mener jeg hvis Ben Arfa, Cabaye, Tiote og Sissoko spiller
Newcastle 3-1 Wigan (15.4.06)
Shearer 2 mål. Jeg var der!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 13. Feb. 2013, 21:43 »
Hadde vært gull verdt med denne stallen fra starten av sesongen hvor vi kunne rullert med det tøffe kampprogrammet vårt. Men selvfølgelig - viktig at Anita får sin del spilletid, for jeg har ståltrua på han!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 23. April 2013, 16:37 »
Vurnon Anita ? Forgotten Man?

Sitat
While he was never likely to become a fan favourite such as Ben Arfa or Cabaye, it?s baffling to see a player like Anita constantly on the sidelines when the team has been lacking composure in possession all season long. Industrious and comfortable on the ball, he seems the most logical replacement for Tiote in the first eleven.

Maybe he is an unfortunate victim of Pardew?s frustrating reliance on the long ball.

http://www.themag.co.uk/the-mag-articles/vurnon-anita-forgotten-man/
Nei.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 23. April 2013, 19:21 »
Er synd, for har likt det eg har sett av Anita.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 23. April 2013, 20:09 »
Er nok en spiller som garantert har blitt lovet mer enn hva som er gitt i form av spilletid/spillestil.

Med tanke på elendig Tiote har vært denne sesongen skulle je gjerne ha sett Anita ha fått mer tillit. Hadde faktisk heller ville ha sett Anita på vingen enn Jonas som dessverre ikke kan noe som helst lenger.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 23. April 2013, 22:58 »
Ser ikke helt at Anita er noen klar erstatter for Tiote. derimot kunne han heller bruktes fremfor Jonas. Without doubt. Fyren er langt bedre offensivt enn defensivt spør du meg.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #85 på: 24. April 2013, 07:31 »
Av og til så lurer jeg på hvorfor Perch får tillit foran Anita. Får håpe han tar seg kraftig opp neste sesong, så som han har fått kjent på tempoet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 24. April 2013, 09:28 »
Ser ikke helt at Anita er noen klar erstatter for Tiote. derimot kunne han heller bruktes fremfor Jonas. Without doubt. Fyren er langt bedre offensivt enn defensivt spør du meg.

Han kan ikke brukes som en ren erstatter, men når Newcastle spiller mot QPR og Reading og de andre dårlige lagene har ikke Newcastle behov for hverken Tiote eller Perch. Da burde man kunne bruke en midtbane bestående av Anita, Cabaye og Sissoko/Jonas, som burde holde i lange baner.

Og med Anita fremfor Tiote/Perch så har vi to spillende midtbanespillere, og da gjør det mest sannsynelig ikke så mye om Cabaye blir liggende dypt og styrer sillet siden Anita er i stand til å spille på få touch og slå gode pasninger. Problemet med Anita, i Pardews øyne, må jo være at han ikke er stor og sterk nok. Han har ikke nok rå kraft. Evetuelt suger han massivt på treninger. Tror det er det første som gjelder.
Nei.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 24. April 2013, 10:49 »
Anita har jeg virkelig troa på og håper virkelig Pardew eller en annen ny manager vil bruke han MYE mer!

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #88 på: 24. April 2013, 11:44 »
Jeg mener Anita har vært best i de kampene hvor han har spilt mer framskutt på banen. Og der er det naturlig nok veldig trangt om plassen. Syns ikke han har vist at han er en god defensiv midtbanespiller. Ingen tvil om at han har kvaliteter, men lurer på om speiderne har bomma og hentet inn en spillertype vi ikke trenger.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 01. Sep. 2013, 00:12 »
Sitat
I love this guy.

He is a beautifully uncomplicated and simple player, who understands the importance of not overdoing things in his position.

He makes sure he is always available for the pass, particularly when the defenders have the ball.

He then takes on the responsibility of playing short and forward passes on the ground (!) to get our more creative players on the ball.

Classy little player, who actually engages his brain on the pitch.

Spot on. Synes Anita har imponert veldig god i de to siste kampene. Har rett og slett blitt jævlig imponert.
Nei.