20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle v Tottenham, 18. aug 18.30  (Lest 48425 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle v Tottenham, 18. aug 18.30
« Svar #255 på: 19. Aug. 2012, 10:38 »
Takk for linken ja! Veldig bra spill på Ba sitt mål! Herligt av Barfa og Cabaye der! Fint at Simpson lemper den på bakre istedenfor å springe ned mot dødlinja og sannsynlivis miste ballen. Veldig smart gjort av Ba og trekke seg vekk fra duellen å bare vente på at ballen skal dette ned og ekstremt kaldt gjort å bare legge den i lengste! :D
Winning isn't everything, it's the only thing!

MrKjekk

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #256 på: 19. Aug. 2012, 11:18 »
Fyyyy f... å deilig å starte med en seier, gøy å se Perch spille trygt og ikke gjøre noen feil, han har utviklet seg MYYYYE, nå sjelver jeg ikke lenger når jeg leser navnet hans i start oppstillingen.
Syntes Jonas og Benny jobber veldig bra defansivt idag, de har begge blitt comfortable med det, ikke noe som varmet hjerte så mye som når Benny taklet Bale på kanten av 16 meteren:)
Dette var en lag seier de lux, noen skilte seg ut klart mest positivt, men ingen var dårlige, Cabaye trenger litt mer kamp form, og Simpson syntes jeg spilte seg opp masse i 2 omgang, god til å komme seg offensivt, men sliter som vanlig defansivt.
Dette var en PERFEKT start på en ny sesong:)

Grattis folkens:):)

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #257 på: 19. Aug. 2012, 11:30 »
Greit med seier men noen som ble litt bekymra at spillet ikke var akkurat på sitt beste ? var mye personlige feil innimellom, og vi ble pressa høgt ned i bana i lengre perioder, håper dette bedrer seg...

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #258 på: 19. Aug. 2012, 14:31 »
Vi må huske på at det var årets første kamp, mange av spillerne utpå der virket rustne. Vi klarer allikevel og få med oss et meget bra resultat og en veldig god åpning med 3 poeng.

For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #259 på: 19. Aug. 2012, 15:18 »
Hvis dette var 18. september, så ville jeg vært litt bekymret. Men det er første seriekamp, og vi møter en vanskelig motstander. Ikke all verdens til bra spill, men det kommer seg. Som det blir sagt, enkelte spillere virket rustne, spissene våre virket noe preget av ramadan, men det kom seg utover i kampen. Jeg vil heller fokusere på det som var bra, enn det som var dårlig. Vi fikk tross alt tre poeng, og det er det som betyr noe.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #260 på: 19. Aug. 2012, 15:21 »
Det som plager meg litt er at vi fortsetter med samme dødballer som før. Loffer ballen inn i feltet. Faen så lei jeg er det tullet der.
Ble jævlig forøyd når Newcastle startet med korte cornere, dog.
Nei.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #261 på: 19. Aug. 2012, 16:37 »
Begynner sesongen med optimisme, og tipper at vi vinner 2-1 i kveld.

Kan jeg få lotto-tallene før onsdag eller Olav?  :toon:

Hehe, da ville nok den gode tippestatistikken for 2012/2013-sesongen blitt ødelagt veldig fort. Fornøyd med 100 % uttelling så langt. :thumbu:

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #262 på: 19. Aug. 2012, 16:50 »
Forskjellen på årets og fjorårets serieåpning er av vi denne gang vant. Spillemessig var vi svake mot Arsenal i fjor også!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #263 på: 19. Aug. 2012, 17:11 »
Begynner sesongen med optimisme, og tipper at vi vinner 2-1 i kveld.

Kan jeg få lotto-tallene før onsdag eller Olav?  :toon:

Hehe, da ville nok den gode tippestatistikken for 2012/2013-sesongen blitt ødelagt veldig fort. Fornøyd med 100 % uttelling så langt. :thumbu:

liker :D
Who else...... Alan Shearer

tool-nes

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #264 på: 19. Aug. 2012, 17:51 »
Shola Ameobi ble skadet på oppvarmingen, og Marveaux skulle inn som erstatter, på benken. De fant ikke Marveaux, og hentet derfor inn Amalfitano. Spørsmålet er derfor; hvor er Marveaux, og hvorfor fikk de ikke tak i han?

Er nok ganske så udramatisk, og det får nok minimale, om noen, følger.

Hvor får der dette ifra? Finner ingen kilder..

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #265 på: 19. Aug. 2012, 17:53 »
Alle som kommenterte kampene nevnte det.
Nei.

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #266 på: 19. Aug. 2012, 18:57 »
Apropo kommentatorer: er det bare meg eller går matchene Kasper Wikestad kommenterer ofte bra for oss?
Bra kommentator btw.
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #267 på: 19. Aug. 2012, 19:04 »
Beste norske imho. Men ja, du sier noe der. Inntrykk av at Langli bringer oss ulykke :P
Men ja - i fjor klarte vi ikke vinne etter en enda svakere start, i år vinner vi. Og vi vinner mot det som kan være en tabellnabo, hvilket gjør det enda mer deilig. Var jo endel matcher i starten i fjor hvor det lagga endel spillmessig, men vi plukka de nødvendige poengene. Det er et kvalitetsstempel. Du ser Wigan spille egentlig ganske mye fin fotball, men de sløser vekk sjanser og gir vekk for billige mål. Da nytter det ikke at det ser fint ut og at du kan klappe deg på skuldra for fint spill.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #268 på: 19. Aug. 2012, 19:07 »
Forskjellen på årets og fjorårets serieåpning er av vi denne gang vant. Spillemessig var vi svake mot Arsenal i fjor også!

2. omgangen var jo ikke så dårlig. Fikk satt spillet mer da. 1. omgangen var Tottenham best og presset høyt og gjorde det vanskelig. Men slike kamper mot de antatt beste lagene kan vi heller ikke regne med å styre absolutt alt. Så gode er ikke NUFC enda. Til at dette var årets første kamp synes jeg den var helt greit gjennomført. Demba Ba spilte bra og viste seg frem mye på topp. Håper han fortsetter i samme spor og at Cisse begynner å bøtte inn mål som han gjorde siste del av sesongen ifjor, da har vi litt av et spisspar på topp.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #269 på: 19. Aug. 2012, 21:05 »
Same old Shearer, always scoring!