20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle v Tottenham, 18. aug 18.30  (Lest 48648 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
Sv: Newcastle v Tottenham, 18. aug 18.30
« Svar #30 på: 15. Aug. 2012, 11:52 »
Spurs har vel spilt mye 4-2-3-1 i pre-season. Kan se for meg noe sånt som dette mot oss:

Friedel

Walker - Kaboul - Verthongen - Ekotto

Livermore - Sandro

Lennon             Sigurdsson          Bale

Defoe

AVB har sagt at Sandro ikkje skal spille, og skal kvile etter OL  ;)

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #31 på: 15. Aug. 2012, 12:22 »
Defoe er faktisk eneste spiss i stallen til Tottenham for øyeblikket. (Vet at RvdV ble brukt som spiss/hengende spiss i mange kamper i fjor), men man man må vel kunne forvente at de kommer til å kjøpe inn 1-2 spisser. De har muligens ikke gitt opp Adebayor enda?

I følge Physioroom så er det kun Parker og Dos Santos som er skadet. Dos Santos får vel aldri spille uansett da men. Vet at Sandro skulle hvile, men hva med RvdV? Er han skadet? Modric?
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 15. Aug. 2012, 12:24 »
Hmmm, okei? Det har ikke jeg sett noe om.

TimKnut

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #33 på: 15. Aug. 2012, 17:25 »
Defoe er faktisk eneste spiss i stallen til Tottenham for øyeblikket. (Vet at RvdV ble brukt som spiss/hengende spiss i mange kamper i fjor), men man man må vel kunne forvente at de kommer til å kjøpe inn 1-2 spisser. De har muligens ikke gitt opp Adebayor enda?

I følge Physioroom så er det kun Parker og Dos Santos som er skadet. Dos Santos får vel aldri spille uansett da men. Vet at Sandro skulle hvile, men hva med RvdV? Er han skadet? Modric?

Om van der Vaart så har det sett ut som han skulle til Shalke 04 for å komme nærmare kona si, men no ser ut som at han blr i Tottenham og kjem til å vere spilleklar på lørdag. Skade har eg ikkje hørt nokke om. Når det gjelder Modric så har han hatt ein trøblete pre-season, ikkje spilt særlig masse, har ikkje trent med laget, venter berre på å bli Real-spiller. Så eg skal bli litt overaska om Modric spiller mot oss.

Defoe har sagt at han vill vekk, fordi han vil ikkje site på benken ein heil sesong til. :P
Eg fryktar at Tottenham henter Adebayor.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 15. Aug. 2012, 17:30 »
Hmmm, okei? Det har ikke jeg sett noe om.

Mmhmmm, eg såg det eg og.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 15. Aug. 2012, 17:45 »
Mulig det stemmer, bare at jeg ikke har sett det :P

Link anyone?

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #36 på: 15. Aug. 2012, 18:09 »
http://m.guardian.co.uk/football/2012/aug/13/sandro-brazil-tottenham?cat=football&type=article

Her står det ihvertfall at det er lite sannsynlig at han spiller grunnet ol og kamp i Sverige
sunt pueri pueri puerilia tractant

TimKnut

• Supersub
    • Vis profil

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 15. Aug. 2012, 18:58 »
http://m.guardian.co.uk/football/2012/aug/13/sandro-brazil-tottenham?cat=football&type=article

Her står det ihvertfall at det er lite sannsynlig at han spiller grunnet ol og kamp i Sverige
Ja, det har jeg sett også, men det er jo bare spekulasjoner. Kan ikke huske å ha sett noen uttalelser fra noen i Spurs om dette.

TimKnut

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #39 på: 15. Aug. 2012, 20:18 »
Ser at Sandro starte på benk mot Sverige.

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #40 på: 16. Aug. 2012, 10:52 »
Newcastle - Tottenham 2.40 3.00 2.50

Et lag med mange gode spisser mot et lag med en spiss. Kampen i fjor endte 2-2, mens Tottenham vant 5-0 på White Hart Lane. Målene for Tottenham ble laget av Louis Saha (2), Emmanuel Adebayor, Niko Kranjcar og Assou-Ekotto. Bare de to siste er med denne gangen (om ikke overgangen til Adebayor går i orden før lørdag, hvis den fortsatt er aktuell).

Newcastle var veldig gode hjemme i fjor, men spilte for mange uavgjort til å ta flere poeng enn Tottenham (de kom likt, 62 poeng). Tottenham var ikke spesielt imponerende borte (6 5 6 og 22-22 i målforskjell). Newcastle snublet stort mot Cardiff den 11.august (tap 1-4), men har også imponert noe i sine treningskamper (5-1 mot Hartlepool er vel ikke mer enn forventet, men de spilte godt borte mot Braga da de vant 2-1). Mot Cardiff spilte dog ikke Cisse, Ba, Cabaye og Hatem Ben Arfa. Tottenham tapte 2-0 mot Valencia den 9.august og vant 1-0 mot Watford den 5.august. I tillegg har man en seier mot New York Red Bulls og en uavgjort mot Liverpool i oppkjøringen.

Som oddsen tilsier kan dette gå begge veier, men vi tror spisskvaliteten - bokstavelig talt - hos Newcastle avgjør. Det som kanskje taler i mot er skadelisten til Newcastle, selv om det rapporteres at Cisse, Ba og Coloccini er klare til kampen.

Vårt tips: H til 2.40

Håper Nettavisen treffer på denne! :toon:
Winning isn't everything, it's the only thing!

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #41 på: 16. Aug. 2012, 16:47 »
Vi møter et godt Spurs med Lennon, Sigurdsson, Bale og Defoe der framme. Sistnevnte scoret også et vakkert mål tidligere i uka for England. Kan bli en intens kamp, men tipper en målfattig en. Begge lags prestasjoner vil bære preg av å være litt rusten og at ingen ønsker å tape. Tipper derfor 0-0 i åpningskampen.

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #42 på: 16. Aug. 2012, 17:54 »
Alltid stas å lese motstanderens norske fanside før kamptråder. Her er knippe fra Spurs-NUFC tråden:

" Vanskeligere åpningskamp er det vel nestten vanskeligere å finne? har aldri likt kampene i nord-England, vinner jo aldri der oppe. ET heltent Newcastle lag på hjemmebane fullsatt St. James, dette blir vanskelig."  :egyptian:

"dette lukter 0-1 eller 0-2 tap. Ingen der fremme som kan være med å avgjøre, og vi er, uten Modric, på samme sted som vi var i 2002-2006" :toon:

"Kjenner jeg gruer meg skikkelig til seriestart nå. Viktige brikker som Ade, Sandro, Parker og Modric er alle utilgjengelig for seriestarten. Ikke har vi fått inn spisser, og det ser ut som vi må starte med JJ og Livermore sentralt dypt i banen." ::p

"Fy f.. Denne matchen blir rett og slett grusomt dårlig. Vi har jo ikke spillere!! Jenas og Livermore sentralt???! Vi ryker 2-0..og jeg griner blod!" :thumbsu:

" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #43 på: 16. Aug. 2012, 17:59 »
Forøvrig interessant lesning og preview-analyse på, eh, Analysehjørnet her: http://analyse.blogg.no/1344734251_preview__newcastle_vs.html
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 16. Aug. 2012, 19:40 »
Alltid stas å lese motstanderens norske fanside før kamptråder. Her er knippe fra Spurs-NUFC tråden:

" Vanskeligere åpningskamp er det vel nestten vanskeligere å finne? har aldri likt kampene i nord-England, vinner jo aldri der oppe. ET heltent Newcastle lag på hjemmebane fullsatt St. James, dette blir vanskelig."  :egyptian:

"dette lukter 0-1 eller 0-2 tap. Ingen der fremme som kan være med å avgjøre, og vi er, uten Modric, på samme sted som vi var i 2002-2006" :toon:

"Kjenner jeg gruer meg skikkelig til seriestart nå. Viktige brikker som Ade, Sandro, Parker og Modric er alle utilgjengelig for seriestarten. Ikke har vi fått inn spisser, og det ser ut som vi må starte med JJ og Livermore sentralt dypt i banen." ::p

"Fy f.. Denne matchen blir rett og slett grusomt dårlig. Vi har jo ikke spillere!! Jenas og Livermore sentralt???! Vi ryker 2-0..og jeg griner blod!" :thumbsu:

Det verte litt slik som på skulen når dei flinkaste seier "åååh, eg stryke garantert på prøven, det gjekk so dårleg." og so  "Åj, eg fekk 6´ar!"
Bale, Lennon, Sigurdsson og Defoe kan på ein god dag og spesielt på ein dårleg dag for oss, gli i gjøno midtbana og forsvaret vårt som ein varm kniv i smør!
« Siste redigering: 16. Aug. 2012, 22:40 av lgrinde »