20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Trofeo Guadiana: Newcastle vs. Olympiakos/Braga  (Lest 15946 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andi

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Trofeo Guadiana: Newcastle vs. Olympiakos/Braga
« Svar #90 på: 28. Juli 2012, 23:43 »
Fint med seier i Mikke Mus turneringen før sesongen starter. Mye ujevnt i denne kampen som tidligere men meget god kamp av Sammy Ameobi og Marveaux, mens Tiote og Cisse har et stykke igjen til formen. Håper nå Pardew spisser laget fullt ut i de to siste treningskampene nå mot Ado Den Haag og Cardiff

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 28. Juli 2012, 23:46 »

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #92 på: 28. Juli 2012, 23:49 »
Synes ikke Cisse var så ille, fikk fint lite å jobbe med, og han er jo ikke den type spiller som utmerker seg i slike kamper.
Han skal score mål, og er hele tida en trussel om han får noe å jobbe med,  ble veldig godt passa på i dag.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 29. Juli 2012, 02:41 »
Så Marve var god? Har virkelig knallgod tru på ham, jeg - tror han kan bli en hit dersom helsa hans holder. Så straffa han fiksa oss - det er slik direkte spill jeg stadig savner spesielt hos Obertan som sjeldent tør utnytte teknikk og fart til å skape slike situasjoner.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #94 på: 29. Juli 2012, 05:50 »
Vant vi!?! vi faeb! er dritings i kveld så har ikkwee fått med meg oe. Hvordn var kampen@???
diggbart. samme trå ;) ein dårlig vits everyone? ka kaller du ein kar i tanga på voss??
kar-i-traa :D
Venter i spenning...

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #95 på: 29. Juli 2012, 08:44 »
Så Marve var god? Har virkelig knallgod tru på ham, jeg - tror han kan bli en hit dersom helsa hans holder. Så straffa han fiksa oss - det er slik direkte spill jeg stadig savner spesielt hos Obertan som sjeldent tør utnytte teknikk og fart til å skape slike situasjoner.

Eg synst at Marve var ein av dei beste spelarane ut på der. Ekstremt god med ball.  Gode mottak, fordeler ballen fornuftig og har eit voldsomt bra driv. Han var direkte når han utfordrer og har eit langt langt større register å spele på kontra Obertan.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 29. Juli 2012, 08:50 »
Vant vi!?! vi faeb! er dritings i kveld så har ikkwee fått med meg oe. Hvordn var kampen@???
diggbart. samme trå ;) ein dårlig vits everyone? ka kaller du ein kar i tanga på voss??
kar-i-traa :D
Hva heter gynekolog på islandsk?
Fitturtittur!

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #97 på: 29. Juli 2012, 10:25 »

Highlights

gabrielhorseng

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #98 på: 29. Juli 2012, 15:00 »
Hva heter gynekolog på finsk?
Grafsikusinen.