20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Europamesterskapet 2012  (Lest 58106 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Europamesterskapet 2012
« Svar #345 på: 22. Juni 2012, 12:37 »
Det at NRK er elendige på fotball er ikke noe som har skjedd bare de siste årene. Tenker med gru tilbake på den tiden de hadde rettigheter til å sende Championship og brukte Kjell Kristian Rike som kommentator - en mann som må ha vært en av landets største fotballhatere. Han kjedet seg noe helt ekstremt under hver kamp og gjorde det til en lidelse å se på. I tillegg har jo folk som Traaen og Graff terrorisert kanalen i årevis. Det er typer som ville vært borte på et blunk i enhver kommersiell TV-kanal. Og er det noen som husker de gamle studio-live-sendingene fra Tippeliga-rundene? Så dårlig TV som de lagde under de sendingene tror jeg ingen har laget verken før eller siden.

Når det gjelder VM-gruppene er de utrolig mye mer interessante både fordi det i utgangspunktet er større kvalitetsforskjell på lagene og det er duket for enda større overraskelser. Jeg elsker underdogs i internasjonale turneringer. Var fantastisk å se NZ score og klare uavgjort mot Italia i 2010 f.eks. I tillegg gjør lag fra alle verdenshjørner at hele turneringen blir mer variert. Både i spillestil og kulturforskjeller. Utrolig interessant å se et godt Nord-Korea mot Brasil for eksempel. Dessuten dukker det stort sett alltid opp helter man aldri har hørt om i et VM, og det åpner ikke et EM for. Her har vi jo hørt om alle gutta fra før av.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #346 på: 22. Juni 2012, 12:43 »
Yes, jeg er også blodfan av underdogs. Vet at det er veldig mange som er uenig, men jeg ser frem til at EM utvides til 24 lag. Da er det MYE større sjanse for at Norge kommer med, samt at vi kan få lag som Georgia, Finland, Montenegro osv med i sluttspillet. I tillegg blir det jo langt flere kamper :)
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #347 på: 22. Juni 2012, 13:01 »
Yes, jeg er også blodfan av underdogs. Vet at det er veldig mange som er uenig, men jeg ser frem til at EM utvides til 24 lag. Da er det MYE større sjanse for at Norge kommer med, samt at vi kan få lag som Georgia, Finland, Montenegro osv med i sluttspillet. I tillegg blir det jo langt flere kamper :)

100 prosent enig. Selv om kvaliteten på turneringen i dag er skyhøy så blir den mye kjedeligere ved at vi ikke har med noen lag som virkelig er dømt nord og ned, og i beste fall overrasker stort. Sånn sett er utvidelsen veldig etterlengtet. Og nå burde det som du sier absolutt være en mulighet for at Norge kommer med både i EM og VM fremover.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #348 på: 22. Juni 2012, 15:06 »
Prøvde faktisk å se på NRK1 ved en feil i går. Tok meg fem minutter før jeg måtte skifte kanal. For no' forbanna dritt.
Nei.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #349 på: 22. Juni 2012, 15:14 »
Selv etter Ronaldo ble overvektig og "treig", så var han fortsatt en legende! Jeg føler det samme om Arne Scheie.
Same old Shearer, always scoring!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #350 på: 22. Juni 2012, 15:31 »
Jeg er egentlig forbanna lei hele NRK, både når det gjelder fotball og generelt sett. Bare drit!

Peter

• Gjest
« Svar #351 på: 22. Juni 2012, 16:21 »
Synes NRK gir et helt greit produkt jeg. Studioet i pausen er ganske bra, og er jo uten tvil bedre enn de 45 sekundene TV2 gir deg. De tar opp de nødvendige høydepunktene og snakker greit rundt det, selv om analysene ikke er helt på TV2s nivå. Jeg er stort sett fornøyd med NRKs produkt i EM, og har ingen problemer med å se kampene der, i motsetning til de folka som switcher over på SVT  :koko:

Arne Scheie er og blir en legende, og har fortsatt full kontroll på tall og fakta. Drillo som ekspert fungerer fremragende, og han kommer ofte med en del interressante kommentarer. Spør du meg er han enda mer interressant enn Petter Myhre, selv om Myhre også er flink.

Alt i alt lite å klage på, spør du meg.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #352 på: 22. Juni 2012, 17:06 »
Skal jeg velge mellom de tre kanalene som sender så velger jeg NRK knepent foran Tv2. På grunn av at Tv2 er den kanalen jeg forbinder med fotball om dagen, så synes jeg kvaliteten på sendingene, spesielt studio, er litt bedre der. Men liker mange av reportasjene på NRK, og sammen med mangelen på reklame halve sendetiden vipper det nåla i NRKs favør for min del.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #353 på: 22. Juni 2012, 18:00 »
Skal jeg velge mellom de tre kanalene som sender så velger jeg NRK knepent foran Tv2. På grunn av at Tv2 er den kanalen jeg forbinder med fotball om dagen, så synes jeg kvaliteten på sendingene, spesielt studio, er litt bedre der. Men liker mange av reportasjene på NRK, og sammen med mangelen på reklame halve sendetiden vipper det nåla i NRKs favør for min del.

I agree. Kan finne på å switche under match selvfølgelig avhengig av hvem kommentatorene er.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #354 på: 22. Juni 2012, 19:00 »
Prøvde faktisk å se på NRK1 ved en feil i går. Tok meg fem minutter før jeg måtte skifte kanal. For no' forbanna dritt.
Totalt uenig. TV 2 med Davy er ikke det spøtt bedre

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #355 på: 22. Juni 2012, 19:02 »
Det er jeg da fullt klar over. Har heller ikke sagt at det er noe bedre.
Nei.

Christian

• Gjest
« Svar #356 på: 22. Juni 2012, 19:34 »
Germany XI confirmed. Gomez, Müller and Podolski on the bench.

Dårleg nytt for fantasy laget mitt.  :sint:

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #357 på: 22. Juni 2012, 19:40 »
FUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!
Nei.

Christian

• Gjest
« Svar #358 på: 22. Juni 2012, 20:17 »
Maradona: "If 300 Greeks were able to hold off 10,000 Persians at Thermopylae, than 11 Greeks certainly will have a chance against 11 Germans,?"

Peter

• Gjest
« Svar #359 på: 22. Juni 2012, 21:43 »
Trist at Hellas ser ut til aa ryke ut. Hadde et bittelite haap om at de kunne naa langt igjen.