20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Europamesterskapet 2012  (Lest 58606 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Europamesterskapet 2012
« Svar #255 på: 19. Juni 2012, 22:59 »
Aaaahhhhhh Zlatan!! :wub:

Blir glad av sånne mål som han viser frem i dag!

Helt latterlig at England ikke får dømt mål mot seg i dag. Kan jo på mange måter si at karmaen går "opp i opp" i og med at de hadde en liknende situasjon mot Tyskland for to år siden, men fortsatt litt surt. Hadde vært EPISK om Ukraina hadde puttet to kjappe på slutten der. Nå får vi bare krysse fingrene for Balotelli og resten av Italia!  :)

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #256 på: 19. Juni 2012, 23:05 »
Milevsky er jo milevis i offside i den situasjonen uansett, så egentlig er det jo bare flaks at han imbecilen bak mål er såpass evneveik som han er.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #257 på: 19. Juni 2012, 23:14 »
Jeg har ikke sett situasjonen - kun bildet som viser at ballen er inne. Men om så er tilfelle, så er det jo ikke noe å snakke om.

Christian

• Gjest
« Svar #258 på: 19. Juni 2012, 23:17 »
Euro 2012 Snapshot: Ugly Scenes In Poznan As Ireland Fans Clash With Riot Police

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #259 på: 20. Juni 2012, 02:59 »
Fyfader - Frankrike var alarmerende dårlig i dag, faktisk skrekkelige. Både bakover og fremover. Debuchy holdt åpen hovedvei i andreomgang og Benny-boy var bleik. Dog skal det sies at de andre gutta der fremme i Benzema og Ribery var omtrentlig like bleike.
Hadde vært digg om England slo ut Italia nå gitt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #260 på: 20. Juni 2012, 09:29 »
Jepp. Frankrike var skrekkelig dårlige. Benny varierte mellom å gjøre ting enkelt og gjør ting litt for vanskelig. Var få på frankrike som imponerte meg. Ribery hadde noen gode involveringer. Benzema synes jeg på den andre side har vært direkte svak gjennom hele mesterskapet. Han har fått for lite hjelp, men jeg synes han også har vært for lite flink til å involverte de andre spillerne. Alt for ofte har han prøvd på det umulige når han har fått ballen, som å skyte fra langt hold eller å drible seg gjennom enn tett forsvarsmur. De har også vært for lite flinke til å fylle opp i boksen, noe som har vært en stor svakhet i og med at de har kommet til innlegg ofte.

Ellers var det bra de tapte i går. Nå ryker Frankrike mot spania forhåpentligvis. Jo flere kamper Frankrike spiller jo vanskeligere blir det å hente Deubuchy..

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #261 på: 20. Juni 2012, 13:54 »
Bra Benny ikke viser seg fra sin aller beste side:)
Same old Shearer, always scoring!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #262 på: 20. Juni 2012, 14:00 »
Han kan nok belage seg på benken igjen mot Spania. I utgangspunktet syns jeg det var rart at Menez ikke fikk fornyet tillit - han var da deres kanskje beste offensive spiller sist match.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #263 på: 20. Juni 2012, 14:16 »
Colin ‏@cwarr07
Breaking news from #Euro2012 Wayne Rooney has tested positive for a performance enhancing rug. #england

Colin gir seg ikke :p

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #264 på: 20. Juni 2012, 14:20 »
Lurer på hvordan det teppet fungerer  :besty:

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #265 på: 20. Juni 2012, 14:27 »
Hoho :D

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #266 på: 20. Juni 2012, 23:16 »
Ronaldo "King" Legend har allerede skutt ut Nederland på egenhånd. I morgen står Tsjekkia for tur - herregud som jeg gleder meg!!  :D

Men den kvartfinalen jeg gleder meg mest til er Italia-England. Det er få ting som hadde vært bedre enn Italia-seier i den kampen!

edit; mener ærlig det er bra med avstemning
« Siste redigering: 20. Juni 2012, 23:23 av plebUTG »

Peter

• Gjest
« Svar #267 på: 21. Juni 2012, 00:30 »
Krohn-Dehli, siden jeg og ham heter Krohn begge 2 :D
neida, men legg til tidenes nest stoerste legende(etter kongen), Gianluigi Buffon, og Zlatan i avstemningen pleb... tror dessverre Messi folka stemmer paa Bendtner naar det er saa faa alternativer :P

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #268 på: 21. Juni 2012, 01:38 »
Greit dere er fanboys, men kan vi ikke holde fjortisfaktorene som er i messi vs ronaldo-tråden, i den tråden? ;)
« Siste redigering: 21. Juni 2012, 01:41 av Cheik_Tiote_Fy_Fasan »
Same old Shearer, always scoring!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #269 på: 21. Juni 2012, 01:43 »
For en tullepoll.
Nei.