20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Europamesterskapet 2012  (Lest 58058 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Europamesterskapet 2012
« Svar #165 på: 14. Juni 2012, 13:50 »
Håper for all del at Nederland fortsatt kan snike seg videre, jeg. Absolutt realtistisk både at Nederland kan slå Portugal og at Tyskland skal slå Danmark. Viktigst for meg er jo nesten at Portugal ryker, så dersom jeg velger mellom pest og kolera velger jeg Danmark.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 14. Juni 2012, 14:02 »
Håper for all del at Nederland fortsatt kan snike seg videre, jeg. Absolutt realtistisk både at Nederland kan slå Portugal og at Tyskland skal slå Danmark. Viktigst for meg er jo nesten at Portugal ryker, så dersom jeg velger mellom pest og kolera velger jeg Danmark.

Enig der. Hadde vært moro med Danmark videre forsåvidt, men tar heller Nederland, men blir nok Portugal :P
Same old Shearer, always scoring!

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #167 på: 14. Juni 2012, 17:30 »
Tror Nederland slår Tyskland med 3-4 mål og at Tyskland slår Danmark med samme siffer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 14. Juni 2012, 18:23 »
Hehe. Jeg har ganske stor trua på at Portugal klarer dra dette i land, jeg. Nederland kan kanskje vinne over Portugal, men ikke med to mål. Tyskland er ganske greie favoritter til å ta Danmark - MEN en skal aldri avskrive Danmark. De kan på en god dag slå de fleste lag.

Forøvrig - jeg merker at jeg digger Drillo som ekspertkommentator. Han er et lite unikum - ekstremt bastant hva meninger rundt det meste gjelder. Ikke sånn at man nødvendigvis alltid er like enig i ham - men han er underholdende og veldig kunnskapsrik syns jeg. Syns aldri han blir spesielt kjedelig heller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Christian

• Gjest
« Svar #169 på: 14. Juni 2012, 19:54 »
Ingen lag er klar for kvarten etter to runder med EM fotball. Kan Ukraina bli det første laget i morgon? (ikkje at eg trur på det altså)
« Siste redigering: 14. Juni 2012, 20:37 av Christian »

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 14. Juni 2012, 22:10 »
Irland er ute av EM hvis de taper. Ingen bombe det.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 14. Juni 2012, 22:13 »
TORRES :happy:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #172 på: 14. Juni 2012, 22:54 »
Fyyy faen, respekt til de irske supporterne på stadion idag! Sang jo som om det var siste dagen på jorda når de lå under med 4 mål. Sånt liker jeg godt!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 14. Juni 2012, 22:55 »
Fantastisk supportere!
Nei.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 14. Juni 2012, 23:22 »
Barton etter kampen mot Frankrike:

@Joey7Barton: I would of deffo bagged a hat-trick tonight for England. Roy's missed a trick there! Guaranteed 3pts if I play. #3ptsbarton

:ler:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 15. Juni 2012, 03:04 »
Hehe - Barton har jo tidenes tweet med den Hendo-kommentaren da! Dessuten tror jeg det er på tide vi slutter å tar alt han sier på rent alvor!

Ære være Irland i det høyeste. Håper så jævla Spania driter seg ut før finalen, men tror de kan gå hele veien igjen.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 15. Juni 2012, 11:55 »
Hehe - Barton har jo tidenes tweet med den Hendo-kommentaren da! Dessuten tror jeg det er på tide vi slutter å tar alt han sier på rent alvor!

Ære være Irland i det høyeste. Håper så jævla Spania driter seg ut før finalen, men tror de kan gå hele veien igjen.

Hvorfor det?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 15. Juni 2012, 12:24 »
Hovedsaklig fordi jeg aldri har likt de ;)

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 15. Juni 2012, 12:28 »
Hovedsaklig fordi jeg aldri har likt de ;)

Ok:) Jeg som trodde du likte fin fotball. Men må jo ikke like alle som spiller fin fotball av den grunn..  :nikke:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 15. Juni 2012, 12:39 »
Hehe - syns vel mange ganger at Spania tenderer til å spille det motsatte av fin fotball når de kvæler kamper med pasninger på midtbanen. Om folk syns Barca er kjedelige å se på er Spania igjen ekstremversjonen av dette.
Det jeg syns er virkelig pen fotball er uansett hurtig spill i lengderetning - noe Tyskland har vært fanebærer for i flere år nå.