20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Romain Amalfitano  (Lest 14970 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Romain Amalfitano
« Svar #45 på: 25. April 2013, 19:28 »
http://www.newcastleunited-mad.co.uk/news/tmnw/amalfitano_expected_to_leave_next_month_793151/index.shtml

Ser ut som jeg fikk rett anngående han her!
Imponerende! ;)

Jepp, men samtidig veldig skuffende.

Hadde litt håp for han her etter fine ord fra forskjellige folk, men nei.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 26. April 2013, 14:38 »
Tror ikke man kan ha gjort tilstrekkelig research på denne spilleren. Mulig Carr forvekslet han og broren?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 26. April 2013, 14:39 »
Tror ikke man kan ha gjort tilstrekkelig research på denne spilleren. Mulig Carr forvekslet han og broren?

Mye mulig, selv om det ikke høres ut som Carr!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 26. April 2013, 14:52 »
Selv de beste kan gjøre feil. Om Carr overhodet har vært involvert i denne avtalen. Hvis Carr har gjennomspeidet Amalfitano som han gjennomspeidet spillere som Marveaux, Cissé, Cabaye m.fl. synes jeg det er svært oppsiktsvekkende. Det er fullt mulig å gjennomspeide en spiller, men at han likevel ikke lykkes. Men for Amalfitanos del har det vært ganske åpenbart ganske lenge at han overhodet ikke var god nok.

Man kan som regel lett se om en spiller har ferdigheter og potensiale, men ikke passer helt inn. Vi har hatt noen slike spillere også. Men Amalfitano har aldri vist frem ferdigheter og potensiale som skulle tilsi at han bare ikke passet helt inn.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 26. April 2013, 16:20 »
Det positive er jo at Amalfitano kostet oss lommerusk i fotballens verden da han kom. Å hente denne spilleren var ingen gambling og hadde han slått til hadde vi gjort et kjempe kjøp.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 09. Mai 2013, 13:57 »
Jeg vill påstå at det er like mye gambling, selv om spilleren kostet oss lommerusk. Den enest forskjellen er at vi hadde alt å vinne på denne gamblingen. Vi tapte ingenting på at han ikke slo til. Men det var likevel gambling.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #51 på: 09. Mai 2013, 14:06 »
Jeg vill påstå at det er like mye gambling, selv om spilleren kostet oss lommerusk. Den enest forskjellen er at vi hadde alt å vinne på denne gamblingen. Vi tapte ingenting på at han ikke slo til. Men det var likevel gambling.
Bokmålsordboka: Gamble v1 (også utt gæmble; eng. besl med game 'lek, spill') spille hasard; ta store sjanser
 ;)

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #52 på: 11. Mai 2013, 11:02 »
Jeg vil si det er gambling,, Prisen var lav, det var også sjansen for at han slo til,,
Vil du si at det er gambling å kjøpe en rekke fra fra norsk tipping? sjanse er liten for 7 rette, men det er fortsatt gambling..

Kjøper du 1000 rekker, er summen mye større, men sjansen er også mye større, men fortsatt gambling

risiko(x) = sannsynlighet(x) · konsekvens(x)

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 05. Sep. 2013, 09:15 »
Romain Amalfitano har gått på lån til Dijon.

Simba

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #54 på: 05. Sep. 2013, 09:40 »
Personlig tar jeg dette overraskende tungt  :(
De få gangene jeg fikk sett ham virket han som en spiller med "fast legs" og god bevegelighet, noe vi ikke har for mye av i denne klubben.
Dessverre har han ikke fått muligheten til å vise seg, slik blant annet Obertan fikk.
Er ikke i tvil om at Romain er bedre enn "klodehodet"...

Jeg sier ikke at han er dritgod, bare at jeg stoler mer på Carr enn på Pardews dømmekraft!  ;)
Twitter: @Matserazzi

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #55 på: 05. Sep. 2013, 12:10 »
Etter hva jeg husker (noe som ofte er særdeles lite) så har han vel kun fått spille et par EL kamper, mot Atromitos og senere mot Martimo?  I begge disse synes jeg å huske at han var ubrukelig dårlig, og når han ikke var dårlig var han bare usynlig fordi han ikke var involvert?

Om det er fordi Pardew bruker han helt feil kan godt være, men i bunn og grunn så gjør det meg ikke noe som helst at han forsvinner på lån. 

I en risk-reward tankegang tipper jeg han har blitt sett på som sannsynligvis liten rewards, men også med en bortimot ikke-eksisterende risk, da vi hentet han gratis.  Allt i allt kun noe å vinne, selv om oddsene for det kanskje er små.
Genius by birth. Slacker by choice.

Simba

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #56 på: 05. Sep. 2013, 12:46 »
Godt poeng Hakiki, han har ikke vært sprudlende i EL.
Skulle bare øsnke han fikk flere sjanser. Vel vel, håper han gjør det bra i ligue 2!
Twitter: @Matserazzi

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 05. Sep. 2013, 16:30 »
Er det virkelig et tap når vi så oss nødt til å låne han ut til Ligue 2 da? Hadde han vært no tess burde jo strengt tatt større fisker om ikke annet sett bryet med å låne ham.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 05. Sep. 2013, 17:58 »
Han har vist at han ikke er i nærheten av å ta nivået. Enkelt og greit en blemme på cv'en til Carr.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 05. Sep. 2013, 18:07 »
Vil vel ikke kalle det en blemme engang. En gratis spiller som ikke koster stort å ha i stallen, og som de mente kunne ha et potensiale til å ta nivået. Heldigvis kommer vi nok aldri til å se han i en Newcastle-trøye igjen.