20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Romain Amalfitano  (Lest 14967 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MrMourinho

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Romain Amalfitano
« Svar #15 på: 23. Mai 2012, 19:43 »
Viktig at han kommer så tidlig. Bedre tid til både å tilpasse seg landet, språket og Newcastles spillestil. Vet ikke helt hva jeg kan forvente, men jeg er optimist.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 23. Mai 2012, 22:06 »
Ligue 2 expert Steve Wyss said the following when asked about the player:

?As the younger brother of OM?s Morgan, you can see that football class clearly runs in the family. In many ways, he is similar to his brother in that he?s a superb creative player, although perhaps not quite as versatile. He preferred position is sitting in the AMID hole behind the strikers, although he is also capable of playing a more deep lying playmaker role.

He is light on his feet and you can tell he has a high technique and skill level. Not so much of a goalscorer, or even someone who assists that often. His main strength is his excellent pass ability and vision is excellent.?

from an article on French Football Weekly, which I won't link as it includes videos of his play.
Nei.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 23. Mai 2012, 22:18 »
Høres ut som en likendes spillertype! Kanskje vi skal prøve å spille en finere fotball langs bakken neste sesong?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #18 på: 23. Mai 2012, 22:52 »
Vi har jo faktisk helt fra sesong 1 etter opprykket, gradvis spilt finere fotball. Noen tilbakeslag selvfølgelig, men synes jeg ser spor av at Pardew virkelig ønsker å spille fin fotball. Ikke hver kamp det går, men henter vi spillere som passer den stilen, videreutvikler vi spillet vårt :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #19 på: 24. Mai 2012, 08:37 »
Velkommen.
Gleder meg til å se hva vi har  :fisk: frem nå.
 :toon:
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #20 på: 24. Mai 2012, 10:01 »
Gledelig nyhet dette her! Skal bli spennende å følge med på denn karen, da han høres veldig ut som en spillertype som vil passe vårt lag.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #21 på: 24. Mai 2012, 10:56 »
Er det jeg som har mye voks i øra, eller uttaler de franske kommentatorene på youtube-klippene navnet hans: Amal-fitta-nå, med trykk på fitta? I så fall gleder jeg meg til å høre Alsaker, Langli & co kommentere kampene der han spiller.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #22 på: 24. Mai 2012, 12:31 »
Haha, kan bli veldi underholdane :)
uansett, bler spennenede å se han i aksjon
Winning isn't everything, it's the only thing!

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #23 på: 24. Mai 2012, 12:56 »
Veldig spennende å se hvordan han kommer til å gjøre det for oss neste sesong.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 24. Mai 2012, 21:39 »
Er det jeg som har mye voks i øra, eller uttaler de franske kommentatorene på youtube-klippene navnet hans: Amal-fitta-nå, med trykk på fitta? I så fall gleder jeg meg til å høre Alsaker, Langli & co kommentere kampene der han spiller.
Jeg tror ikke de tar noen sjanser, og uttaler navnet hans på en så norsk måte som overhodet mulig, og vil nok holde seg veldig langt unna å legge trykk på t-en  :lol:

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #25 på: 25. Mai 2012, 01:19 »
Har absolutt ingen anelse om evnene til denne karen, og dermed heller ingen forventinger. Ser nesten ingen nedside ved et sånt kjøp, og velkommen skal han være. Kjøtt på beinet er bra, gudene skal vite at det er plass i stallen vår. Skal bli spennende om han kommer til å snuse på førstelagsspill kommende sesong.

Håper vi får på plass en eller to til nå helt i starten av vinduet. Uansett hvor skuffende det er med null handling på deadlineday så er det suverent best å være ute i god tid!

Magisk navn...  :smug:

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 29. Mai 2012, 00:30 »
This is what Romain had to say today:

?Naturally, I have this winning mentality that footballers tend to have,? 

?Newcastle have already shown last season in their performances without me that they?ve also got that kind of mentality.?

?So I?m hoping to learn and get involved as much as possible with that.?  ?I?ve never played in any of the European competitions and of course I?m excited to do that,? 

?But I just want to impose myself here. That?s my main objective for the moment ? to make a place for myself in the team.?

http://www.nufcblog.com/2012/05/28/amalfitano-i-want-to-impose-myself-at-newcastle/

rocksmile

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #27 på: 29. Mai 2012, 12:07 »

Cisse på topp, Marv, Amalfitano og Barfa i en trio bak, og til slutt Cabaye og Tiote som ligger og chiller bak de fire. En fransk tornado som vil herje i både EL og nasjonale cuper det.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 30. Mai 2012, 19:43 »
http://www.clubcall.com/newcastle-united/amalfitano-explains-toon-switch-1433889.html?

Ifølge ClubCall var der flere andre klubber interessert i Amfi - Malaga, Lille, Fulham, Sevilla, St. Etienne blant annet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 31. Mai 2012, 19:37 »
Enrique + Cabaye = Amalfitano utsene messig.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.