20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012 - Resten av verden  (Lest 103157 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012 - Resten av verden
« Svar #255 på: 24. Juli 2012, 16:49 »
http://www.setanta.com/ie/Articles/2012/07/24/Inter-to-snap-up-City-ace/gnid-148630/

Kolarov ser ut til å gå til Inter... håper ikke City begynner å snuse på Ryan Taylor da  :nervøs:

Jeg skal gå så langt å si at jeg faktisk hadde sett meg fornøyd om vi fikk £15-16M for Raylor!
Same old Shearer, always scoring!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #256 på: 24. Juli 2012, 23:00 »
Hadde Dalglish fortsatt i LFC kunne vi nok også sett på summer oppunder 20-tallet. Menmen, slik gikk det da dessverre ikke.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #257 på: 24. Juli 2012, 23:04 »
Det ser jo ut som de fortsetter i samme spor hvis det stemmer at de vil hente Joe Allen for £15m :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #258 på: 24. Juli 2012, 23:14 »
Hehe. So true. Morsomt isåfall å se at de to grepene med å fjerne manager og sportsdirektør ikke endrer en jævla dritt :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #259 på: 30. Juli 2012, 20:22 »
Ian Dennis
@Iandennisbbc
I am the Senior Football Reporter for BBC Radio 5 Live. This is an official @BBCSport account.

Ian Dennis ‏@Iandennisbbc
West Ham have agreed a 2m pound loan fee with Liverpool for Andy Carroll. Its with a view to a 17m deal providing #WHUFC stay in the PL.

edit: http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/19056545
« Siste redigering: 30. Juli 2012, 20:50 av Christian »

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #260 på: 30. Juli 2012, 20:52 »
Spørs om Carroll gidder det da :P Var det ikke et kriterie at klubben han ble lånt ut til spillte i euroa neste sesong?

Skjer med at West Ham har så jæla mye pæng nå plutselig? :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #261 på: 30. Juli 2012, 21:22 »
Hmm. Tviler for at vi går like høyt da, men lov å håpe. West Ham satsa jo tungt da de akkurat fiksa opprykk - snakka vi ikke tidenes høyeste budsjett i Wanker da?
Uansett - jeg liker klubben West Ham, selv om det kommer til å bli mye kjip fotball med Sam Allardyce neste sesong. Håper dog enda at Carroll kanskje holder ut og at vi kan komme på banen en eller annen gang. Ellers skal vi nok ikke se bort fra en ganske så velkjent kombinasjon i Nolan og Carroll som ganske sikkert vil bety en hel del mål for Hammers neste sesong.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #262 på: 30. Juli 2012, 21:37 »
Vi får håpe at Nolan har overtalelsesevne nok til å få Carroll til West Ham! Er så mange andre jeg heller vil bruke £15m på at jeg orker ikke begynne å ramse de opp engang.

Men i følge SSN har West Ham uansett avkreftet at de har kommet til enighet.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #263 på: 30. Juli 2012, 21:54 »
Må hugse at Newcastle får % av salgsummen også.  ;D

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #264 på: 30. Juli 2012, 23:19 »
Flere enn eg som synes det blir litt tungvint med to transfertråder ?  :angel: Skjønner at det ble gjort for å gjøre ting mer oversiktlig, men nå kommer det stadig opp helt like emner i begge trådene. Reglene for hva som skal posten hvor må ihvertfall skjerpes.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #265 på: 31. Juli 2012, 05:54 »
Flere enn eg som synes det blir litt tungvint med to transfertråder ?  :angel: Skjønner at det ble gjort for å gjøre ting mer oversiktlig, men nå kommer det stadig opp helt like emner i begge trådene. Reglene for hva som skal posten hvor må ihvertfall skjerpes.

Er det ikke klinkende klart da? :P

Rykter om Carroll til Newcastle - Transfersommeren 2012
Rykter om Carroll til West Ham - Transfersommeren 2012 - Resten av verden

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #266 på: 31. Juli 2012, 09:43 »
Er da mye mer tungvindt å diskutere Hazard/Hulk/Oscar/Neymar osv i en tråd som drukner i "Newcastle har kanskje signet Weramijfgdf fra Ligue 6"

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #268 på: 31. Juli 2012, 11:48 »

Er det ikke klinkende klart da? :P

Rykter om Carroll til Newcastle - Transfersommeren 2012
Rykter om Carroll til West Ham - Transfersommeren 2012 - Resten av verden
Hehe joa, men allikevel har jo for eksempel dette med Carroll til West Ham endt opp i begge tråder :) Men herregud det er jo bare en liten filleting ;) Bare lurte på hva folk her syntes.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #269 på: 31. Juli 2012, 11:57 »
Det er jo helt naturlig at Carroll-linken til West Ham tas i den andre tråden så lenge vi faktisk er offisielt interessert i å signe samme spiller.