20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012 - Resten av verden  (Lest 102824 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012 - Resten av verden
« Svar #165 på: 10. Juli 2012, 22:29 »
Stopper som kom fra Mallorca. Tror kanskje jeg tok feil, og ikke hørt så mye om han.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 10. Juli 2012, 23:43 »
Ikke skjedd så mye i de andre klubbene heller :)

Arsenal har hentet Podolski og Giroud
Tottenham har hentet Vertonghen og 1-2 til?
Chelsea Hazard, Marin og ryktes nå og har sikret han brasilianeren.

Så jo, det skjer noe i klubbene rundt oss :)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 10. Juli 2012, 23:46 »

Podolski og Giroud inn - Van Persie ut = Svekket eller styrket?
Tottenham har hentet Vertonghen ja, mens King må legge opp og Gallas skal bort. Islendingen blir stallfyll.
Chelsea kommer ikke vi til å konkurrere med neste sesong uansett.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 11. Juli 2012, 00:14 »

Podolski og Giroud inn - Van Persie ut = Svekket eller styrket?
Tottenham har hentet Vertonghen ja, mens King må legge opp og Gallas skal bort. Islendingen blir stallfyll.
Chelsea kommer ikke vi til å konkurrere med neste sesong uansett.

Jaja, kan jo hende de bare dunker på med VP og heller la han gå gratis til neste sesong om han forsatt vil, hvem vet.

Nei, Chelsea har nok kjøpt seg til seier ser det ut som!

Liverpool smeller nok også noen dumme kjøp i bordet snart!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 11. Juli 2012, 00:51 »
Jeg er ikke like sikker som deg Daniel på at Chelsea vil være helt i toppen neste sesong heller. De kjøper kanskje gode unge spillere nå, men har fremdeles mange gamle spillere som ikke blir enkle å erstatte. Laget skal samkjøres og det er langt ifra sikkert at alle de nyinnkjøpte holder øverste PL klasse fra første spark i den nye PL sesongen. Roberto De Matteo har også mye å bevise som manager. Vant riktignok CL, men spillemessig ble Chelsea rundspilt da, og i PL var formen eller kvaliteten heller svak.

Dessuten er det all grunn til å stille spørsmålstegn ved flere av kjøpene dem gjør. Lakuku og Torres har tilgode og overbevise og kostet enormt med penger. David Luiz kan finne på mye rart i forsvaret og kostet også ganske mye. Jeg synes Chelsea har fått vanvittig lite ut av alle pengene de har brukt i de siste sesongers overgangsvinduer, og jeg er langt ifra sikker på at Hazard og Marin vil være gode nok til å få orden på et Chelsea lag som har vært preget av uro de siste sesongene. Om de i tillegg velger å punge ut fantasisummer for en brasilianer bekymrer det meg minimalt. Sør-Amerikanere generelt har i veldig mange tilfeller hatt problemer med å tilpasse seg den litt mer aggressive spillestilen som PL er kjent for.....

Arsenal risikerer å miste både van Persie og Walcott da de nekter å skrive nye kontrakter og kun har 1 år igjen av nåværende. Det kan bli spennende å se hva Tottenham gjør med King, Gallas, van der Vaart, Adebayor og ikke minst Modric. LFC har vel ikke hentet noen, og der står det fra før ganske så skralt til. Tottenham, LFC og Chelsea står også med nye managere før PL sesongen sparkes igang, og alle er av den aller ferskeste sorten.

Så sånn foreløpig ser jeg veldig lyst på neste sesong, både i PL og de cupene NUFC er med i. To spennende unggutter er også hentet, og jeg er ganskesikker på at det kommer flere.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 11. Juli 2012, 01:09 »
Lakuku var en for god skriveleif til å la gå, Frode!  :lol:

Ellers tør jeg faktisk ikke si noe. Arsenal tror jeg vi skal slite med å ta - tror ikke de vil slite såpass fra start av som sist. Tatt det i betraktning var faktisk 3. plassen særdeles bra sist sesong, og jeg tror faktisk de kan forsvare den. Mye avhengig av Van Persie, nyeste er jo at han kan komme til å skrive under. Gjør han ikke det har de uansett to potensielt klassespillere i Podolski og Giroud som nok ikke vil score like mange mål som Van Persie, men som allikevel vil sammen kunne dælje inn bra med mål om de slår til. Største utfordrer må sies å være Chelski, men de er et stort spørsmålstegn på grunn av den mengden med nye spillere som er hentet inn, og en noe usikker manager. Vanskelig å spå. Spurs blir interessant å se hva som skjer med. AVB imponerte ingen i Chelski, men hadde vanskelige forutsetninger med gamlegutta der. Vil allikevel få utfordringer med å beholde Modric og co.
Vi skal huske på at vi hadde en forholdsvis tynn stall sist, og i år skal vi ut i EL. Tidligere år har erfaringsmessig EL-lag slitt i større grad neste sesong fordi slitasjen er så stor med såpass med kamper. Vi liker å hype opp våre unge spillere, men det er lov å stille spørsmålstegn med hvor mange av våre unge spillere som kan forsvare en plass også i EL-sammenheng dersom vi også ønsker hevde oss der.

Uansett er det ganske håpløst å male Høgmo på veggen 10. juli. Mye har skjedd når vinduet lukkes, og de fleste handler skjer jo også nær deadlinen uansett.
« Siste redigering: 11. Juli 2012, 01:11 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 11. Juli 2012, 03:04 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2170694/AC-Milan-keen-Andy-Carroll-loan-move.html

Italian giants AC Milan are weighing up a loan move for Liverpool?s Andy Carroll.

:lol:

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 11. Juli 2012, 08:52 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2170694/AC-Milan-keen-Andy-Carroll-loan-move.html

Italian giants AC Milan are weighing up a loan move for Liverpool?s Andy Carroll.

:lol:

Dagens! :D

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #173 på: 11. Juli 2012, 08:59 »
Ikke dum denne heller! :thumbu:

Hammers keen on Carroll:
http://www1.skysports.com/football/news/12691/7888307/Hammers-keen-on-Carroll
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 11. Juli 2012, 11:06 »
Sochaux have agreed a fee with West Ham for Malian striker Modibo Maiga. He will now have discussions and a medical in the next week #WHUFC

Peter

• Gjest
« Svar #175 på: 11. Juli 2012, 11:25 »
Om Liverpool vil kvitte seg med Carroll, haaper jeg vi er de foerste som er ute etter ham, og gaar all in for det. Hadde vaert fantastisk med ham tilbake!

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #176 på: 11. Juli 2012, 11:40 »
Skal han spille høyre ving for oss da?? Utfordre og sette fart, hehehehe.. Det går ikke det vett du :)
Joey Barton 7

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 11. Juli 2012, 11:44 »
Om Liverpool vil kvitte seg med Carroll, haaper jeg vi er de foerste som er ute etter ham, og gaar all in for det. Hadde vaert fantastisk med ham tilbake!

Nope, vi har Cisse, vil ikke ha Carroll tilbake!

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #178 på: 11. Juli 2012, 12:14 »
Står glatt over Big Andy her også.
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 11. Juli 2012, 14:32 »
Nei takk til carrlol og hoofball. Jeg liker at midtbanen blir brukt, og håper den blir brukt mer neste år, ikke mindre.
Nei.