20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Treningskamper sommaren 2012  (Lest 39193 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Treningskamper sommaren 2012
« Svar #195 på: 10. Aug. 2012, 13:52 »
Kan vi kanskje flytte denne diskusjonen over til Gabby-tråden? Ny treningskamp i morra, mot Cardiff 16.00 om jeg husker rett.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #196 på: 10. Aug. 2012, 14:06 »
Derimot så mener du at Marveaux har hatt en så god pre-season at han sniker seg foran Jonas? Flott.

Jeg mener Jonas bør spille som indreløper eller venstrekant, noe Pardew er enig med meg i. Obertan holder til på høyrekanten, evt i en 10-er rolle. Dersom HBA skulle være skadet/spares, ville jeg ikke satt inn Jonas, jeg vil heller at vi bruker Marve der. Skjønner du hva jeg mener? Hvis ikke, og du mener at vi bør bruke Jonas på høyre eller 10-er, så får vi bare være uenige om det.
Jeg mener også at Jonas primært bør spille på venstre eller i midten, men tror heller ikke at det ville vært noe problem for noen av de fire vingene vi snakker om her å spille på motsatt kant - aller minst for Jonas, ikke at det på noen som helst måte er veldig relevant for denne diskusjonen. Jeg tror at første- og andrevalg på venstre og høyre er henholdsvis Jonas - Marveaux og HBA - Obertan. Helt greit om du er uenig i det, jeg og synes Marveaux er en kjempespennende spiller som jeg virkelig håper vi kan bruke til å irritere Liverpoolfansen dette året.

Jeg synes at Obertan har hatt en bedre pre-season enn veldig mange på laget, inkludert Marveaux. Det tror jeg Pardew mener også, som vel har vært ute og rost Obertan etter flere av kampene. Jeg mener likevel ikke at Obertan er bedre enn Hatem, om det skulle være noen som helst tvil om det. Problemet her ligger i at majoriteten har bestemt seg for at Obertan er drit, ignorerer hans gode bidrag og kun trekker fram de situasjonene hvor han mislykkes. Jeg tipper at vi i første kamp starter med Jonas - Tiote - Cabaye - HBA, gitt skadefri tropp, og at Marveaux og Obertan er førstemann innpå på henholdsvis venstre og høyre kant.

Jeg synes ikke Obertan har vært bedre enn Marve i pre-season. Da tror jeg vi har sett forskjellige kamper. Marve har mye større potensiale enn Obertan imo, så jeg ser helst han før Obertan uansett hvilken kant det er snakk om. Jeg skjønner godt hva du mener om at folk har bestemt seg for at Obertan suger. Hverken jeg eller noen andre jeg har sett sier at han aldri kan bli noe. Vi sier bare at det vi har sett av han ikke er overbevisende nok. Selvfølgelig håper vi at han virkelig slår til, men jeg mener sannsynligheten for at det skjer er VESENTLIG MINDRE enn sjangsen for at Marveaux slår til. Derfor bør vil jeg ikke ha Marveaux og Amalfitano på benken mens Obertan "spiller seg iform". Heldigvis for Obertan blir det nok mange kamper i år, så han får nok sjangsen til å spille seg i form, men jeg tviler på at denne formen ikke er god nok for våre ambisjoner. Meg om det.
Nei vel, at du synes Marveaux har vært bedre enn Obertan i alle de seks (?) treningskampene vi har spilt, eventuelt de fire som har vært vist, har jeg igjen litt lyst til å plassere i kategorien folk-synes-Obertan-er-drit-samme-hva-han-gjør.

SAF fant også ut at Danny Simpson ikke var noe å samle på, og han spilte høyreback på et lag som var fryktelig nærme å spille seg til Champions League forrige sesong.

Hverken Danny Simpson eller Gabby holder nivået til United. Kan ikke fatte at du mener at SAF burde beholde Simpson og Gabby når de har en høreside i dag med spillere som Valencia, Young, Silva osv... Om vi kommer til CL med en høyreside bestående av Simpson og Obertan skal jeg spise sokkene mine mens du ser på. Jeg har mye høyere ambisjoner enn det. Dersom vi skal kjempe om CL er ikke Simpson og Obertan gode nok på benken en gang, mener jeg.
Vennligst slutt å legge ord i min munn, jeg har aldri sagt at Simpson og Obertan burde ha spilt på Manchester United. Det jeg vil få fram er at det er en vesentlig forskjell på å være god nok for Newcastle og å være god nok for Manchester United, og at det å bli solgt av SAF ikke er det samme som å bli erklært håpløs.

Og til slutt, en ekstra applaus til snkz som ikke hadde en døyt å bidra med, quota den gigantiske posten rett før sitt eget innlegg, og la på en smiley til slutt. Årets forumpris er på vei i posten.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #197 på: 10. Aug. 2012, 17:11 »
Takk for ingenting! Admin? :)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 11. Aug. 2012, 00:55 »
Buhu Durin.

Når en har oppsummert alt som er å si, så trenger man rett å slett ikke å si noe mer.

Men har forstått du har troa på Obertan, du har tydeligvis sett noe som bare deg og Pardew har sett, ingen andre. Håper for deres skyld han ei gang kanskje overbeviser.

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #199 på: 11. Aug. 2012, 01:29 »
Var ikke det at du sa at du var enig i posten som var det verste, det var at du quota den.

SÅ, Cardiff, hæ? Tipper noen brekker beinet.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 11. Aug. 2012, 12:29 »
Noen som vet om det er mulughet for stream til cardiff-matchen etterpå :angel:

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 11. Aug. 2012, 12:47 »
Blir sikkert en bra kamp, lurer på hvem vi får se på banen.

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #202 på: 11. Aug. 2012, 12:49 »
Håper Obertan starter.

Peter

• Gjest
« Svar #203 på: 11. Aug. 2012, 12:58 »
Håper Obertan starter.

Satser paa at Marveaux og Ben Arfa starter.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #204 på: 11. Aug. 2012, 13:09 »
Satser paa at Marveaux og Ben Arfa starter.

Mener jeg leste at Ben Arfa, Cabaye, Ba og Cisse ikke ble med til Cardiff.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #205 på: 11. Aug. 2012, 13:41 »
Hadde vært dritkult å få sett Campbell i noen minutter!!

Tussler

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #206 på: 11. Aug. 2012, 15:43 »
Ser dårlig ut med stream på denne?? Jeg vil se Marveaux før han blir skada!

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #207 på: 11. Aug. 2012, 15:53 »
Noen som har funnet en stream? Eventuelt radio?
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #208 på: 11. Aug. 2012, 15:55 »
Kampen sendes ikke på tv, dermed finnes det ikke noen stream.

Men bør vel ikke være umulig at det dukker opp en radiolink.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #209 på: 11. Aug. 2012, 16:01 »
Crap. Finner ingenting. Må da være mulig å oppdrive en radiosending! ugh...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!