20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvordan ser ditt nufc-drømmelag ut neste sesong?  (Lest 34556 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvordan ser ditt nufc-drømmelag ut neste sesong?
« Svar #45 på: 13. Jan. 2013, 23:57 »
Er han ikke ganske dårlig med ballen i beina?

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 14. Jan. 2013, 07:59 »
Grunnen til eg satt han opp, var pga me har vært linket med han.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #47 på: 14. Jan. 2013, 08:01 »
                      Krul
Deb     Colo       S.Taylor/Tomkins    Santon

Tiote/Anita             Cabaye

Ben Arfa                                       Remy

Cisse

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #48 på: 14. Jan. 2013, 10:07 »
Det som gjær meg skeptisk til å satse på en ving-spiss er at Cisse blir aleine på topp.. Som vi fekk bekrefta no i Norwich-kampen er at han funkar ikkje aleine, han må ha en til der framme som han kan samarbeide med. Derfor hadde eg mykje heller sett at vi fekk inn ein ny spissmakker til Cisse, enn ein ny ving!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 14. Jan. 2013, 10:21 »
Jævlig aktuelt å bedømme Cisse utifra den kampen. Han beviste ærlig talt i fjor at han fint kan være alene på topp. Som jeg sa etter kampen, Cisse må bli fora med ballen innenfor 16-meteren, og helst rettvendt, for å score mål, sånn som han ble i fjor. Når han ikke blir det så kommer han heller ikke til å score. Om en ving-spiss er god nok og greier å spille løs Cisse så ser jeg virkelig ikke problemet med å ha han alene på topp.

Per dags dato er 98% av det Cisse har og jobbe med lange baller fra Krul og Willy, og da sier det seg selv at ting ikke kommer til å funke for han. Om Pardew vil ha en spiss som skal være med i det oppbyggende spillet og holde på ballen får han gi bort Cisse og bruke Ameobi, eventuelt kjøpe Carrlol eller en lignende spiller.
« Siste redigering: 14. Jan. 2013, 10:33 av boris. »
Nei.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #50 på: 14. Jan. 2013, 10:49 »
Okore er fantastisk. Lekte seg jo til tider med Juventus-angriperne og har vært god og stabil de kampene jeg har sett han. Okore over Forren any day i hvert fall.

Kan seg for meg at Colo - Okore er et godt stopperpar.

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #51 på: 30. Jan. 2013, 16:38 »
                      Krul
Deb     Colo       S.Taylor/Tomkins    Santon

Tiote/Anita             Cabaye

Ben Arfa                                       Remy

Cisse

Tipper dette laget kan oppgraderes med Sissoko og Mbiwa ;D
Veni Vidi Vici

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #52 på: 30. Jan. 2013, 17:04 »
Og ikke minst med å kjøre 11 mann fra start. 10mannslag er i overkant cocky når en har ei tå i championship.

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #53 på: 30. Jan. 2013, 17:07 »
Og ikke minst med å kjøre 11 mann fra start. 10mannslag er i overkant cocky når en har ei tå i championship.

Regner med at han inkludert Tiote, men han har blitt sendt av med roedt kort.. hehe
Veni Vidi Vici

mr. fresh

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #54 på: 30. April 2014, 08:31 »
krul
clyne-douglas/shawcross-colo-shaw
                  tiote
           banega, noble
ben arfa(mcmanaman)           ince/tello
                         doumbia

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #55 på: 13. Mai 2014, 10:12 »
krul
clyne-douglas/shawcross-colo-shaw
                  tiote
           banega, noble
ben arfa(mcmanaman)           ince/tello
                         doumbia

Tooo much FM

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 17. Mai 2014, 21:40 »
Nå som klubben skal gjøre flere forandringer i sommer og ikke får så mye å handle for så tror jeg allikevel at det er mulig å hente solide spillere som vil forsterke laget og gjøre det vesentlig bedre. Viktig at vi får beholde solide og etablerte spillere som Krul, Coloccini, Tiote og Sissoko. Yngre spillere som Haidara, Santon, Mbiwa og Anita virker gode å ha for fremtiden.

Mitt eks på et solid og spennende lag blandet med etablerte og yngre spillere uten at det må koste for mye, samtidig som at klubben har vært linket til de flere av dem. :

Krul

Santon - Coloccini - Steven Caulker - Haidara

Jack Colback - Tiote - Jake Livermore          (PS! Sissoko er en perfekt indreløper og skal selvfølgelig på en av de plassene, nesten uansett hvem som kommer)

Andros Townsend - Christian Benteke - Aaron Hunt

Steven Caulker er i mine øyne en god forsvarspiller og kanskje den mest spennende spilleren fra lagene som rykket ned. Stor, sterk, god med ballen og god i luftrommet. Midtstopper som scorer mål. En kaptein og sjef i bakre rekker.
Colback er mulig å hente gratis og kan bekle flere posisjoner. En grei "potet" med skikkelig innsatsvilje.
Livermore er en spiller jeg har sansen for siden han slo igjennom i Tottenham. God med ball og stor arbeidskapasitet. Stor konkurranse på Tottenhams midtbane gjør at jeg tror man kan hente Livermore for en "billig" sum. Da kan man like gjerne gjøre et dobbeltswoop med Townsend og Livermore.........
Aaron hunt er en stabil og god offensiv ving som scorer mye og som kan komme gratis fra Werder Bremen. Uprøvd i PL, men som tyskere flest vil han bringe med seg vinnervilje og et vanvittig godt venstreben. Forresten skyter han godt med begge ben.
Benteke ville vært langt utenfor NUFC sin rekkevidde før denne sesongen, men det han har prestert har vært langt under pari og derfor må markedsverdien hans ha sunket MYE. Er det lov å håpe?

Dette er ikke et drømmelag, men spillere jeg mener er mulig å hente pr dags dato for NUFC. Skal klubben bruke penger så håper jeg selvfølgelig på litt mer spennende spillere. Kan nevne Lewis Holtby, Andreas Weiman, Siem De Jong, Remy Cabella (selv om jeg ikke har sett snurten av han), til og med Victor Moses, Jack Rodwell, Shelvey, Zaha og Fabian Delph er gode alternativer og spillere som har vært linket.

Det er mange muligheter, men skal Ashley igjen være en "gjerrigknark" på transferfronten er det viktig at klubben henter spillere som Hunt og Colback som de kan få "gratis", og heller bruker de tilgjengelige midlene mer fornuftig.

Tremblem

• Gjest
« Svar #57 på: 18. Mai 2014, 13:46 »
Drømmelag, og drømmelag?? Antar disse formasjonene er de mest realistiske for neste sesong? Håper virkelig Pardew kan sette en formasjon snart, og etablere en noenlunde fast form for spillestill. Utrolig å ikke ha klart det på 3,5 år.

4-2-3-1                                                                           4-3-3

Krul                                                                                Krul

Debuchy          ?                Coloccini         Haidara            Debuchy          ?                Coloccini         Haidara

Tiote          Anita                                                         Tiote    Sissoko   Anita

?                   Sissoko               ?                                                   ?          ?         ?

?

Beholde Williamson, Mbiwa, Santon, Dummett, Bigi, Gouffran, Sammy og Cisse (skadet, blir ikke kvitt'n uansett) som stallfyll, samt håpe på at Pardew blir flinkere til å gi talentene flere sjanser med innhopp.

Krul, ubestridte ener på keeper. Elliot, holder han egentlig nivået? Alnwick kan være et spennende talent.

Debuchy er den klart beste backen, så syns jeg Haidara bør få sjansen over en lengre periode. Santon  og Dummett som backup, så blir det seff "som en ny signering", med Raylor tilbake. Tavernier har forhåpentlig også tatt noen skritt i utviklingen hos Rotherham?

Colo blir nok førstevalg på stopperplass. Bør få inn en kvalitetsstopper som partner. Williamson og Mbiwa som backup. Kanskje en eller to av unggutta kan få noen innhopp? Curtis Good f.eks.?

Tiote og Anita som ballvinnere foran backrekka. Skulle jeg gjerne sett Sissoko som den offensive av de sentralt. Om han får lov til å utvikle seg på den plassen, tror jeg han kan bli våres svar på Yaya! Blir nok aldri like god, men han har mye av de samme kvalitetene i seg. Medi Abeid? Vært god i Panatinaikos, får hans sjansen til å vise seg frem på sentral off? Bigi er også backup. Cabella eller Grenier på vei?

Må vi få inn 2 offensive kantspillere med mål og assist i kroppen. Må seff kunne jobbe bakover også for å tilfredsstille Pardew! :) Gouff, Sammy + 1 som back-up. Utenom Rolando Arons som blir nevnt titt og ofte, er det vel glissent med talenter i egne rekker?

Vi må ha en (helst 2) ny spiss, enkelt og greit. Men, hva slags type? Ut fra hvordan Pardew har misbrukt Cisse, med lite kreativitet og høye baller inn i feltet, bør det bli en spiss som er en god hodespiller, og da kan det vel lukte Gomis lang vei? Kunne også tenkt meg en kjapp, bakromsspiss. Adam Armstrong bør få en del innhopp, evt lånes ut.

Har mange navn jeg kunne godt tenkt meg å sett, og mange jeg håper holder seg langt unna Newcastle. Mye gråstein av det vi har blitt linket mot.

En annen bekymring jeg har, er om vi nå tar en "Sunderland/QPR". Henter inn masse rimelig stallfyll, bytter over halve laget og ryker på en jævlig blemme når vår eminente manager ikke klarer å få laget samspilt.  :nervøs:
« Siste redigering: 18. Mai 2014, 14:10 av Tremblem »

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #58 på: 18. Mai 2014, 14:24 »
                                        Krul

Debuchy            *NY*                 Yanga-Mbiwa          Haïdara/Santon

Tiote

Sissoko                     Anita

Cabella                                                             Townsend

*NY*

Lov å drømme.

pane

• Gjest
« Svar #59 på: 04. Juni 2014, 19:54 »
De Gea

Debuchy
Silva
MYM
Marcelo

Toure
Anita
Sissoko

Ben Arfa
Zlatan
Ronaldo

Pards burde da klart å ta dette laget til en 5-6. plass.