Drømmelag, og drømmelag?? Antar disse formasjonene er de mest realistiske for neste sesong? Håper virkelig Pardew kan sette en formasjon snart, og etablere en noenlunde fast form for spillestill. Utrolig å ikke ha klart det på 3,5 år.
4-2-3-1 4-3-3
Krul Krul
Debuchy ? Coloccini Haidara Debuchy ? Coloccini Haidara
Tiote Anita Tiote Sissoko Anita
? Sissoko ? ? ? ?
?
Beholde Williamson, Mbiwa, Santon, Dummett, Bigi, Gouffran, Sammy og Cisse (skadet, blir ikke kvitt'n uansett) som stallfyll, samt håpe på at Pardew blir flinkere til å gi talentene flere sjanser med innhopp.
Krul, ubestridte ener på keeper. Elliot, holder han egentlig nivået? Alnwick kan være et spennende talent.
Debuchy er den klart beste backen, så syns jeg Haidara bør få sjansen over en lengre periode. Santon og Dummett som backup, så blir det seff "som en ny signering", med Raylor tilbake. Tavernier har forhåpentlig også tatt noen skritt i utviklingen hos Rotherham?
Colo blir nok førstevalg på stopperplass. Bør få inn en kvalitetsstopper som partner. Williamson og Mbiwa som backup. Kanskje en eller to av unggutta kan få noen innhopp? Curtis Good f.eks.?
Tiote og Anita som ballvinnere foran backrekka. Skulle jeg gjerne sett Sissoko som den offensive av de sentralt. Om han får lov til å utvikle seg på den plassen, tror jeg han kan bli våres svar på Yaya! Blir nok aldri like god, men han har mye av de samme kvalitetene i seg. Medi Abeid? Vært god i Panatinaikos, får hans sjansen til å vise seg frem på sentral off? Bigi er også backup. Cabella eller Grenier på vei?
Må vi få inn 2 offensive kantspillere med mål og assist i kroppen. Må seff kunne jobbe bakover også for å tilfredsstille Pardew!

Gouff, Sammy + 1 som back-up. Utenom Rolando Arons som blir nevnt titt og ofte, er det vel glissent med talenter i egne rekker?
Vi må ha en (helst 2) ny spiss, enkelt og greit. Men, hva slags type? Ut fra hvordan Pardew har misbrukt Cisse, med lite kreativitet og høye baller inn i feltet, bør det bli en spiss som er en god hodespiller, og da kan det vel lukte Gomis lang vei? Kunne også tenkt meg en kjapp, bakromsspiss. Adam Armstrong bør få en del innhopp, evt lånes ut.
Har mange navn jeg kunne godt tenkt meg å sett, og mange jeg håper holder seg langt unna Newcastle. Mye gråstein av det vi har blitt linket mot.
En annen bekymring jeg har, er om vi nå tar en "Sunderland/QPR". Henter inn masse rimelig stallfyll, bytter over halve laget og ryker på en jævlig blemme når vår eminente manager ikke klarer å få laget samspilt. :nervøs: