20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: UEFA Europa League 2012?13  (Lest 65561 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nemo

• Supersub
    • Vis profil
Sv: UEFA Europa League 2012?13
« Svar #315 på: 22. Feb. 2013, 00:37 »
Shola er fortsatt en legende! Hvor passende hadde det ikke vært at han ble toppscorer når vi vinner EL?  :coloccini:

I såfall får vi håpe til høyere makter at Newcastle får straffe i hver eneste kamp i EL framover, og Shola er på banen da til å putte.

Mannen er jo udugelig foran mål i vanlig spill.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #316 på: 22. Feb. 2013, 06:00 »

For ei lita rotte denne kuken er. Fenomenal spiller når han er i form, og det ene frisparket i går var pur klasse, men som jeg håper han forsvinner til en annen liga snart. Uff!
Nei.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #317 på: 22. Feb. 2013, 08:58 »
Helt konge at vi møter Anzhi! Europa <3

Due to armed conflict in Dagestan, the club?s players live and train in a village near Moscow, at a training base previously used by Saturn Moscow. The club fly in for home matches, which have a heavy security presence.

1 794 km, 21 timer 29 min
Moskva - Dagestan

I Europa spiller de riktignok hjemmekamper i Moskva, men uansett... Sprøtt opplegg!
« Siste redigering: 22. Feb. 2013, 10:23 av Andy »

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #318 på: 22. Feb. 2013, 17:03 »

For ei lita rotte denne kuken er. Fenomenal spiller når han er i form, og det ene frisparket i går var pur klasse, men som jeg håper han forsvinner til en annen liga snart. Uff!

Helt enig! Hater denne fyren så intenst, en stor faktor til at fotballen er så stygg som den har blitt de siste årene.

Er det noen jeg hater mer enn Suarez så må det være Liverpoolsupportere som forsvarer Suarez. Er det noen som vet om en side eller diskusjonstråd som oppsummerer alt det jævlige han har gjort i det siste? Trenger litt skyts mot en naiv liverpoolsupporter :P

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #319 på: 22. Feb. 2013, 19:22 »
Suarez er ein drittsekk som gjer kva som helst for å score. Det samme instinktet gjer at han er jævla bra. Men ang. Liverpoolsupportarar - korleis kan ein hata ein som har så mykje å sei for laget ditt?

Eg hata aldri Barton...(!)

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #320 på: 22. Feb. 2013, 19:25 »
Ingen som sier at de skal hate han, men det å forsvare handlingene hans skal de ikke gjøre! Barton var jo en jævla idiot og selv om jeg elsket han når han var her så forsvarte jeg jo ikke det å slå til Gamst f.eks.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #321 på: 22. Feb. 2013, 19:53 »
Barton er jo bare syk i hodet da - Suarez er jo gjennomført ekkel og jævlig konstant, hver eneste kamp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #322 på: 22. Feb. 2013, 20:13 »
Ikke minst har Barton sjarm, noe rotta fra Salto er totalt blottet for.

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #323 på: 22. Feb. 2013, 20:28 »
Om Suarez slår til Gamst, liker eg han og...!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #324 på: 23. Feb. 2013, 04:17 »
Blir for dumt å forsvare spillere på død og liv bare pga de spiller for klubben man elsker. Men skjønner at det er lett å se seg litt blind på det. Husker jeg lo litt av Barton i den episoden mot Gervinho, mens jeg nå i ettertid ser at han var og er et jævla rasshøl. Ser ikke helt sjarmen med å være psykisk syk, men det er kanskje bare meg.

Suarez er og blir en forbanna idiot. Heldigvis finnes det enkelte(dog ganske få) lfc-supportere som er enige. Men fortsatt vil de ha han i klubben, for han er faktisk en jævla god fotballspiller, noe jeg kan forstå.
Same old Shearer, always scoring!

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #325 på: 23. Feb. 2013, 09:22 »
Tror det har mye å si hvor stor innflytelse spilleren har på klubbens resultater. Hadde Borini eller Downing gjort samme møkka som Suarez kunne vi nok telt på en hånd antallet supportere som forsvarte en av demmes handlinger. Suarez, Gerrard, Agger osv., altså spillere med en enorm innflytelse på klubbens resultater, kommer nok lettere unna med shit enn mindre innflytelsesrike spillere gjør.

Satt litt på spissen kan vi se det litt i vår klubb også. Barton vs. Ranger (ja, denne er litt søkt), Ranger havner i trøbbel hele tiden (av banen vel og merke), og ingen supportere vil ha noe med fyren å gjøre. Barton dreit seg ut annenhver kamp, men det var ikke ofte forumet ekspolderte med folk som ville ha fyren langt unna klubben. For meg selv vet jeg at det var lettere å bli blind på Bartons oppførsel, rett og slett siden fyren var enormt viktig for klubben resultatmessig.

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #326 på: 23. Feb. 2013, 09:55 »
Suarez er ein drittsekk som gjer kva som helst for å score. Det samme instinktet gjer at han er jævla bra. Men ang. Liverpoolsupportarar - korleis kan ein hata ein som har så mykje å sei for laget ditt?

Eg hata aldri Barton...(!)

Så du mener at dette tråkket på ryggen til han her er fordi han har lyst til å score mål? Der tar du grundig feil, bli med meg på en analytisk reise:
1 - Se på blikket til Suarez, han ser rett ned på mannen som ligger nede, og IKKE på ballen.
2 - Se på venstrefoten til Suarez rett før impact, han beveger den ut fra kroppen for å treffe mannen midt på ryggen.
3 - Se på måten han tråkker så hardt til at han letter og flyr en ekstra halvmeter i forhold til de to stegene han tar før.

Konklusjon: Hvis han ville nå igjen ballen så vil han ha raske steg langs gressteppet for å aksellerere mot ballen, og ikke fly i lufta i en fart som er alt for lav til å nå ballen. Hvis du mener at han gjorde denne stemplingen for å nå igjen ballen må det være noe galt. Er ikke meningen å gå til personangrep på deg! Blir bare så irritert over sånne svar, siden det er det liverpoolsupportere alltid forsvarer han med.

Jeg skjønner godt at folk forsvarer Suarez som fotballspiller, men det var da virkelig ikke det jeg spurte om! :P Fotballskillz set aside, så er han ei rotte fra helvete som ønsker å være en god fotballspiller på HELT feil prinsipper. Filming (ja, mer enn andre), spytting, flere stemplinger, rasisme.... the list goes on. Jævla bra forbilde for de som lærer seg fotball i dag! Hvis dagens ungdom tar lærdom av hans måte å være god på, så blir det gøy fotball om 10-15 år ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #327 på: 23. Feb. 2013, 10:18 »
Har fortsatt sansen for Barton siden han virker til å være en kul, dog krevene, fyr ellers. Det var heller ikke slik at Barton gjorde ufine, idiotiske ting annenhver kamp. Det er å sette det på spissen. Men når rullegardinen gikk ned for Barton så mister han fullstendig kontroll over absolutt alt av vett og gjorde helt sykt idiotiske ting. Fyren har et anger management-problemt langt over hva som er normalt.

Suarez føler jeg er heslig og stygg med fullt overlegg - han veit akkurat hva han gjør, og han gjør det hele tiden hver eneste kamp. Derfor er han for meg mye verre enn både Barton, Roy Keane og slike psykoer. Suarez er en beregnende, kald faen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #328 på: 23. Feb. 2013, 14:19 »
Merkeleg korleis du kan vita at Suarez er ein kald, beregnande faen. Syns han verker ganske dum eigentleg. Dei "kalde og beregnande" som du kallar dei er altfor lure til å få eit slikt stempel som Suarez på seg. Sjå på f.eks Van Persie...

Når det gjeldt gif'en, må eg sei meg einig (etter den analytiske reisen din, Anders) . Han ser ut som han gjer det med vilje. Eg snakka meir generelt enn om akkurat den situasjonen. Men å påstå at han er rasist er latterlig. Då er heile PL rasistar (og verre ting) for det dei seier på banen... Utestengelsen av Suarez for "nigrito" til Evra (som forøvrig verkar heilt ute) er noko av det dummaste eg har sett.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #329 på: 23. Feb. 2013, 14:43 »
Det jeg husker best fra Barton sin tid i NUFC er den hodeløse taklingen på Xabi Alonso nede ved cornerflagget mot LFC i sesongen vi rykket ned. Rødt kort og mistet sesongens 3 siste kamper som resultat. Da ble det Butt, Guthrie og Nolan sentralt i de 3 siste kampene. Tror jeg aldri har mislikt en spiller i NUFC sterkere enn Barton akkurat da.
Andre "hendelser" som slåssingen, den påfølgende fengselstraffen, utallige og lange skadeavbrekk og suspensjoner, samt kritikken av Shearer som visstnok ikke var fin nok på håret og gikk i de rette dress skjortene glemmes nok heller ikke når man skal oppsummere Barton sin tid i NUFC.

Over til Europa League, der synes jeg det nå er store sjanser for avansement til kvartfinale. NUFC er normalt bedre enn Anzi og har fremdeles litt å gå på formmessig. Ben Arfa nærmer seg comeback og får vi igang Cisse som har vært elendig stort sett hele denne sesongen, uansett hvor han har spilt, så ser jeg frem til tøffe og tette kamper mot andre europeiske storheter. Gode lag må beseires skal NUFC nå finalen i E-cupen.
« Siste redigering: 23. Feb. 2013, 14:45 av Frode »