Joda Elven, men det er fortsatt en omgang igjen.
Vent til kampen er ferdig med å hogge hodet av spillerne. Om de spiller like ræva i andre omgang, så for all del, IKKE godt nok.
Hvis vi ikke skal diskutere kampen før etter at den er spillt; hva skal vi da skrive i kamp-tråden? Det er mens spillet foregår diskusjonen om pluss og minus, endringer etc foregår. Etterpå har det null hensikt annet enn for å oppsummere. At du er uenig med enkelte i deres vurdering av enkelt-spillere er din mening og du må jo gjerne fortelle det akkurat som andre må kunne være oppgitt over Ba, for eksempel.
Trenger ikke være tannløshet, men nerver, dårlige forhold, marginer, dommeravgjørelser, og at vi møter et godt lag. Men å slakte spillerne som enkelte nå gjør bli meg for drøyt.
Første biten kan jeg være enig i, men mener det er litt tannløst når vi kommer til så få sjangser vi gjør og knapt får en corner i løpet av hele omgangen. "Slakt" av spillere henviser jeg til svaret mitt over til Cheicken.
Tror forøvrig også dette med nerver som nevnes er en faktor her. Mange som prøver litt for hardt, ja.