20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Manchester City 6.5 14:30 PL HD 1  (Lest 56160 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andi

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Manchester City 6.5 14:30 PL HD 1
« Svar #195 på: 06. Mai 2012, 16:32 »
Forventa, men æsj for et møkka lag city er. Helt uten sjarm, bare en kvalm araber til eier og en kaxig ful trener. Kjøper seg til gull..

Du ville heller hatt gullet til sjarmtrollene Ferguson, Rooney, Ashley, Rio eller? Nei fortjent gull til de lyseblå. Når det gjelder kampen så synes jeg at vi avslutter med stil hjemme selv om de klarte og bikke det deres vei og vi ikke skapte allverden. Nå må fokuset være å dra til Goodison og få et resultat og håpe at London lagene snubler

Nizarus

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #196 på: 06. Mai 2012, 16:33 »
Synes vi gjorde en bra kamp i dag, men for dårlig samspill mellom Ba og Cisse. Ba er alt for ego, så ødelegger en del. Jonas jobber sykt som vanlig, men gjør igjen mye rart synes jeg.

Det første målet hadde vi avverget om situasjonen hadde oppstått tidligere i kampen. Da var vi mer oppi city-spillerne, så da hadde ikke yaya fått skutt så lett der.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #197 på: 06. Mai 2012, 16:33 »
Tottenham styre jo....
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #198 på: 06. Mai 2012, 16:36 »
Forventa, men æsj for et møkka lag city er. Helt uten sjarm, bare en kvalm araber til eier og en kaxig ful trener. Kjøper seg til gull..

Du ville heller hatt gullet til sjarmtrollene Ferguson, Rooney, Ashley, Rio eller? Nei fortjent gull til de lyseblå. Når det gjelder kampen så synes jeg at vi avslutter med stil hjemme selv om de klarte og bikke det deres vei og vi ikke skapte allverden. Nå må fokuset være å dra til Goodison og få et resultat og håpe at London lagene snubler

Helt ærlig kunne jeg ikke brydd meg mindre om hvem som vinner ligaen, like kjipe klubber begge to. Jeg håpet på 3 poeng idag for vår skyld, men med Tottenham som ser ut til å slite litt kan det være en sjanse til! It ain't over until the fat lady sings!

laaars

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #199 på: 06. Mai 2012, 16:36 »
Nesten trist å se når Jonas skal slå innlegg, slår bare inn for å slå inn liksom.. Var ikke så mange innlegg som traff en newcastlespiller idag heller

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #200 på: 06. Mai 2012, 16:37 »
Syns vi gjør en veldig bra kamp! Synd vi ikke er supereffektive idag!
da er det iallfall klart at vi må vinne mot Everton for håp om topp 4! Bare ikje tottenham vinner er alt åpent. Arsenal borte mot WBA og tottenham hjemme mot Fulham. Så alt er fortsatt åpent så lenge Tottenham ikke vinner!
stolt av gutta idag!! :toon:
Winning isn't everything, it's the only thing!

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #201 på: 06. Mai 2012, 16:37 »
Tottenham styre jo....

Ser ikke ut som om Villa prøver engang.. Virker som de mener at det ene målet var alt de kunne gjøre, og nå er det bare å lukke øya å håpe på det beste...

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #202 på: 06. Mai 2012, 16:44 »

Delte meninger der tenker jeg. Jeg husker enda taklingen til Solskjær på Aaron Hughes(?), det var ikke så mangen år etter innteressa mi for fotball virkelig begynnte. Etter det har jeg alltid hatet Mufc, men de siste åra har jeg egentlig mislikt dem mindre for hver sesong.
Nå ha dem rotta Ashley Young, og ett par andre spillere jeg misliker(rooney blant annet). Men jeg har ikke noe "Suarez-hat" mot noen av dem.

City har sammen med Chelsea ødelagt mye av sjarmen med hele Premier League, så jeg ønsker så lite suksess til de 2 lagene som overhodet mulig. De beste hadde selvsagt vært om verken United eller City vant ligaen.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #203 på: 06. Mai 2012, 16:50 »
Fungerer bedre med 3 sentralt

Vi har spilt 4-4-2 nesten hele sesongen og fått noen utrolig gode resultater for det, som blant annet 4 av 6 mulige poeng mot ManU og nå sist 3 poeng mot Chelsea. Pardew sin terping på denne formasjonen skal ha mye av æren for at årets sesong har vært så utrolig god.
Idag tapte vi rett og slett for et bedre lag. Ser ikke at vi kunne gjort så mye annerledes bortsett fra å sette en av mulighetene vi hadde på stillingen 0-0.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #204 på: 06. Mai 2012, 16:53 »
Er rimelig fattet tross tap. Vi viste at vi er et topplag og innsatsen er det ingenting å utsette på. Jeg synes det er feil å fokusere på at CL-plassen sannsynligvis glapp. Sesongen har vært en stor opptur uansett.

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #205 på: 06. Mai 2012, 16:54 »
Bare tottenham ikje vinner nå er alt åpent! Vinne me mot Everton så tror jeg vi kommer topp 4! Regner me at enten Arsenal elle tottenham taper siste kamp!
Winning isn't everything, it's the only thing!

Andi

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #206 på: 06. Mai 2012, 16:59 »
Fungerer bedre med 3 sentralt

Vi har spilt 4-4-2 nesten hele sesongen og fått noen utrolig gode resultater for det, som blant annet 4 av 6 mulige poeng mot ManU og nå sist 3 poeng mot Chelsea. Pardew sin terping på denne formasjonen skal ha mye av æren for at årets sesong har vært så utrolig god.
Idag tapte vi rett og slett for et bedre lag. Ser ikke at vi kunne gjort så mye annerledes bortsett fra å sette en av mulighetene vi hadde på stillingen 0-0.

Som de sa i studio før kamp har vi nå to formasjoner som vi behersker meget godt noe som er fantastisk, lenge siden vi hadde dette luksusproblemet.. Så kan man alltid argumentere for at en annen formasjon kunne fungert bedre i noen kamper.

Spurs avgir 2poeng på Villa park

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 06. Mai 2012, 17:09 »
Synd bare Everton ikke vant mot Wolves.  Med bedre forskjell enn LFC ville nesten garantert fullføre foran dem. Da ville de ikke hatt noe å spille om mot oss. Samtidig vil plassen være sikret hvis Chelsea vinner mot LFC i midtuka, men det betyr at Chelsea er ett poeng bak oss..Snakk om catch 22...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 06. Mai 2012, 17:19 »
Synes vi ga alt i dag, hadde en god plan, og tapte mot et bedre fotballag. Er lov det. Tror vi hadde skapt mer i 4-2-3-1, men det hadde åpnet opp kantene våre og mot et så godt lag så skjønner jeg til dels at Pardew valgte det "safe" med 4-4-2.

Santon er vår bestemann i dag etter min mening. Han har vært helt rå siste to månedene, med unntak av Wigan kampen.

Begynner dessuten å gå litt lei Demba Ba. Er altfor mye dårlige valg, han er stressa og han blir en brems. Håper vi slipper å se Demba Ba med høye skuldre mot Everton og at Shola får sjansen ved siden av Cisse.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #209 på: 06. Mai 2012, 17:23 »
Synes santon var god mot wigan også jeg, bortsett fra at han kunne gjort mer for å blokkere innlegget på 1. målet..  Hadde vi fått Deubucy og Douglas til neste seson ville forsvaret vært helt kanon. To ekstremt gode offensive backer, og en rask og duellsterk midtstopper som passer sammen med Colo..

Colo var helt outstanding i dag igjen btw...Er vel i ferd med å bli tidenes nufc-forsvarer.  Er så glad at han har signert en ny kontrakt...Såå mye viktigere enn hva Enrique var..