20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chelsea - Newcastle United 2.5 20:45 PL HD 1  (Lest 47596 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle United 2.5 20:45 PL HD 1
« Svar #315 på: 02. Mai 2012, 23:35 »
Haha. Snakker om "farge" nyhetene :D

Noen som liker blått der inne hvertfall ;)
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #316 på: 02. Mai 2012, 23:40 »
"Cisse's" inne som world wide trend på twitter :lol:
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #317 på: 02. Mai 2012, 23:41 »

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #318 på: 02. Mai 2012, 23:44 »
Hva skal man si. Newcastle går på noen smeller her og der, men fy som laget reiser seg gang etter gang. Ræva kamp mot Liverpool, reiser oss og banker Manu. Samme skjer mot Wigan vi spiller en håpløs kamp igjen, men nok en gang reiser vi oss. Første omgangen har vi stål kontroll på Chelsea og vi kunne scoret flere mål. Andre omang blir mer defansiv, og heller ikke nå er Chelsea fryktelig farlige. Så dukker jammen meg målmaskin nr. en opp og bare banker den i hjørnet. Jeg blir målløs! Perfekt gjennomført taktisk kamp. Kunne ønske denne sesongen bare kunne fortsette og fortsette. Der er så mange overraskelser i dette laget hele sesongen igjennom. Ikke bare ha vi sjans på CL, men vi er søren meg bare et poeng bak tredje plassen med.
Jeg blir virkelig rørt over hva dette laget har prestert denne sesongen at jeg nesten sitter her med en liten tåre i øyekroken. For et lag!!!  :smitten:

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #319 på: 02. Mai 2012, 23:45 »
Det 2-0 målet ga meg både ereksjon og orgasme. Kommer til å drømme om målet i natt. :) :)

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #320 på: 02. Mai 2012, 23:46 »
Det 2-0 målet ga meg både ereksjon og orgasme. Kommer til å drømme om målet i natt. :) :)

Pussig hvordan de to tingene ofte henger sammen :)
Same old Shearer, always scoring!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Same old Shearer, always scoring!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #322 på: 03. Mai 2012, 00:12 »
Haha. Kan du få orgasme uten ereksjon? I såfall er du nesten like tøff som Tiote!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #323 på: 03. Mai 2012, 00:14 »
^^haha fy fan

Video av gutta boys (pappis og demba)

http://bcove.me/tqzcuz7a

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #324 på: 03. Mai 2012, 00:29 »

Vakkert.

akselho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #325 på: 03. Mai 2012, 00:40 »
Jeg har alltid vært stolt over å være newcastlesupporter. Det som skjer nå er allikevel nesten ubeskrivelig. Borteseieren i dag smaker så utrolig godt. Vi er faktisk med i kampen om Champions League! Det er som et eventyr der helten heter Papiss Demba Cissé og han har ti gode medhjelpere. Vi får lese videre i historien på søndag, og se om heltene kan beseire den onde Mancini!

Tenk at Cissé er så god som han er! Det er jo bare sjukt! Scorer to fantastiske mål på brua og ingenting ser ut å stoppe han. Uansett hva som skjer i de to neste kampene, har denne sesongen utifra fortutsetningene vært den beste i all min tid som supporter. Jeg er så stolt over å være en magpie!
Black and white since 1996

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #327 på: 03. Mai 2012, 00:52 »
Grattis, gutta! DETTE ER BARE HELT HINSIDES BRA! :toon: Nå legger jeg meg for å sove, så stikker jeg over til England i morgen for å få med meg City-kampen. Blir krutt!

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #328 på: 03. Mai 2012, 01:27 »
Fantastisk, rett og slett. På det andre målet til Cisse ble jeg faktisk sittende godt planta i sofan helt til ballen lå død i nota før jubelen sto i taket. Hang ikke helt med på bananskruen der.. :D

Selv middelmådige spillere blir gode når laget er godt organisert. Pardew har virkelig klart å opprettholde gløden og harmonien i laget.

Jeg savnet ikke Simpson nevneverdig i dag, vi har da Santon som kan passe streken!

Tottenham er tilbake i godt slag med solid seier på Reebok. I kampen om 3.-4.plassen har jeg vanskelig å se at Tottenham og Arsenal skal avgi poeng de siste to kampene...MEN.........man vet aldri ;) Og Herlig er det.

Legend09

• Flaskebærer
  • *
  • "Newcastle girls are all dogs" - Shepherd
    • Vis profil
« Svar #329 på: 03. Mai 2012, 01:32 »
En insane match av gutta våre!!! Ettersom vi roser Cisse og resten av laget som har prestert langt over pari (cred på alle måter) så må vi ikke glemme toon army!! =) Et par tusen mann sang ut hele Stamford Bridge i dag! Det er noe av det drøyeste jeg har vært med på.. ! Satt desverre med de dølle Chelsea supporterne som regelrett ble pissa på både på og utenfor banen!!! Det var en fryyyd!  :toon:

Nu er det City's tur! Det kommer til å bli magisk på St. James' !!!! Vi sees dere som skal over! =)

Btw, noen som vet hvor man må stå for å se gutta komme inn før match på stadion? Og eventuelt når?  :coloccini:

"Life is a roller-coaster when you are a Newcastle fan!"  :toon: