20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Wigan Athletic - Newcastle United 28/04/12 kl 16.00  (Lest 65951 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Wigan Athletic - Newcastle United 28/04/12 kl 16.00
« Svar #15 på: 23. April 2012, 10:57 »
Vinner vi denne tar vi et STORT steg mot CL. Er INGENTING som tilsier at Spurs plutselig skal finne formen, og nå møter de et Rovers som har funnet duften av PL spill neste sesong. Arsenal på Britannia har heller ingen enkel oppgave. Dette blir helt irriterende spennende!

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #16 på: 23. April 2012, 12:01 »
Vinner vi denne tar vi et STORT steg mot CL. Er INGENTING som tilsier at Spurs plutselig skal finne formen, og nå møter de et Rovers som har funnet duften av PL spill neste sesong. Arsenal på Britannia har heller ingen enkel oppgave. Dette blir helt irriterende spennende!

har stor tro på stoke seier her.. de har vunnet 3 av 4 siste møter på britannia og er nok revansjelysten etter
den elendige forestillingen på st james.. å si at vi har en vanskelig borte kamp blir for dumt,vi er på 4plass og wigan er et bunnlag .skal vi ha noe i toppen og gjøre skal slike kamper vinnes lett. men men blir vel 2-0 ledelsen som vi rotet bort mot seriens dårligste lag på hjemmebane som blir avgjørende i cl kampen frykter eg

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 23. April 2012, 12:14 »
men men blir vel 2-0 ledelsen som vi rotet bort mot seriens dårligste lag på hjemmebane som blir avgjørende i cl kampen frykter eg

NÅ SOM JEG ENDELIG HADDE FÅTT DEN UT AV HODET!!!!!!!!!! :DASASDJDAAWD
 :sint: :sint: :sint: :sint:

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 23. April 2012, 12:23 »
Wigan er det andre store formlaget etter oss. Og de har møtt tøff motstand. Så denne kampen blir ikke så lett som tabellen viser.se på Wigans siste resultater, slått større lag enn oss.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 23. April 2012, 12:25 »
Wigan er på tredjeplass på formtabellen :P
Men ja - de er i god form. Samtidig tapte de dog den forrige kampen mot Fulham. Det blir en tøff kamp - men spiller vi opp mot vårt beste er vi i stand til å vinne her.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 23. April 2012, 12:26 »
Men ja - de er i god form. Samtidig tapte de dog den forrige kampen mot Fulham. Det blir en tøff kamp - men spiller vi opp mot vårt beste er vi i stand til å vinne her.

Ja, ikke bra å tape mot Fullham!  :lol:

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 23. April 2012, 12:30 »
Denne kampen blir nok vel så vanskelig, om ikke vanskeligere, som chelsea-kampen. Wigan kjemper for å overleve i tillegg tilat de har vist veldig god form i det siste. Men vi har vist enda bedre form og er sånn sett soleklare favoritter til å vinne.

Jeg befinner meg et sted over atlanteren når kampen spilles, så det er vel heller tvilsomt at jeg får med meg denne :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 23. April 2012, 12:31 »
Hehe, skjønner ikke helt hva du vil fram til her? :P
De tapte mot et annet formlag - men det betyr samtidig at deres fine form kan brutalt ha blitt stoppet. Svaret får vi vel til helga - poenget mitt var uansett at vi har gode muligheter så lenge vi gjør vår greie.

Ellers ser jeg at Chelski har QPR på Stamford til helga. Det må vi innse at de etter alle solemerker vinner da QPR er særs svake på bortebane. Spurs har Rovers - normalt sett tror jeg de skal klare det på WHL.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 23. April 2012, 12:53 »
Wigan blir ikke lett med den formen de har vist i det siste, men dette skal jo være seier! Vi scorer mål uansett, så må bare sørge for at vi scorer mer mål enn Wigan :)
Jeg tipper 1-2 (moses,Cisse,Ba) :D
Winning isn't everything, it's the only thing!

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #24 på: 23. April 2012, 13:19 »
Nå slipper vi jo ikke inn mål heller da;)

dagr

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #25 på: 23. April 2012, 13:45 »
Ganske sikker på seier her, Cisse putter som vanlig, og Ben Arfa storspiller, snakker assists og 1 mål. Colo eier i det bakre ledd og vi går av banen uten baklengs.  :coloccini:

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #26 på: 23. April 2012, 14:18 »
Er dessverre redd for at seiersrekken kan bli stoppet her. Det virker som om dei fleste her trur det blir walk-over og 7 på rad lett. Me har selvfølgelig ein sjans om me klarer å prestere og i tillegg har litt flaks. Eg håpte og trodde me sku vinne mot stoke. men ein cl-plass kan me berre drømme om uten 3 poeng i denne. dette blir den store testen! først etter 3 poeng i denne, joiner eg drømme-bølgen. samme lag som sist. trur kanskje 1-1, men scorer cisse i denne og, da blir det 2-1 ;) hwtl!
Venter i spenning...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 23. April 2012, 14:34 »
En skulle ikke tro det var Wigan vi snakket om her.

Greit nok at Wigan er i form, at de kjemper knallhardt for å overleve, og har PL-plassen halvveis nedi lomma. Men de møter tross alt Newcastle! Et lag som har 6 strake seiere og 13-1 i målforskjell.

Det er greit at vi på ingen måte skal kimse av Wigan, men jeg finner det høyst unaturlig å skryte motstanderen så pokker langt opp i skyene at en skulle tro det var Real Madrid som var motstander. Det er Wigan Athletic for faen!

Det er et lag vi SKAL være mye bedre enn, ikke bare på papiret, men også på banen. Ja, Wigan er i form, men tapet for Fulham viste at de er langt unna uslåelige. NUFC føler seg uovervinnelige for øyeblikket. Og det med rette. Ja, Fulham er gode på hjemmebane. Og det er Wigan også. Men vi er Newcastle for pokker. Vi kjemper om Champions League. De kjemper om å unngå nedrykk.

Jeg sier ikke at det blir noen walkover. Men vi skal ha klare forventninger om at Newcastle er et betraktelig bedre lag enn Wigan.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 23. April 2012, 14:45 »
Pulsen min stiger bare av å lese i denne tråden. Vet ikke om jeg gruer eller gleder meg til dette...!!

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 23. April 2012, 14:48 »
Jeg kan vanskelig se for meg at vi, etter så mange rene bur i det siste, skal slippe inn mot pusekattene Wigan har på topp, for de er tamme. Men de har mange mål fra andre lagdeler, men tror vi vinner denne. Men lett blir det ikke!!!