20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ut med Butt!!  (Lest 5754 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Re: Ut med Butt!!
« Svar #15 på: 21. April 2005, 20:39 »
Nicky Butt var en av de mange dårlige kjøpene av Bobby.. Det er ikke Souy sin feil at vi ikke har fått flere midtstoppere/backer.. Souy fikk jo jobben etter transfer vinduer lukket seg i august i fjord..  Det er egentlig Shepard som burde fått sparken nå.. IKKE Souy... Vi bør ihvertfall gi Souness neste års halvår  på å redde laget..

Bowyer er nok den beste sentrale midtbane spilleren vår idag.. Han jobber og jobber.. Men "-" med han er at han er for tøff i taklingene.. Souness kan få han til å lære mener jeg.. Han er sterk og slutter ikke å jobbe før kampen er over. Å selge han er den største tappen vi kan gjøre.

Det er Butt som må gå. Kankje JJ og, men han har mange år på deg..
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Ut med Butt!!
« Svar #16 på: 21. April 2005, 21:22 »
Var Fat Fred som stod for sommerkjøpa, ikke Robson..
Robson ville ikke ha Butt og Kluivert.. (noe som i ettertid viste at Robson hadde peiling)

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Ut med Butt!!
« Svar #17 på: 21. April 2005, 21:32 »
Robson ville ikke ha noen, men han ville selge Solano.
Toon, Toon,
Black and white army

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Ut med Butt!!
« Svar #18 på: 21. April 2005, 21:39 »
Sitat fra: "Mack"

Det desidert dummeste salget på lange tider.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Ut med Butt!!
« Svar #19 på: 22. April 2005, 16:30 »
Sitat fra: "Mack"

Akkurat det mener jeg og..  Han bare solgte han..  Det var riktig at Robson fikk sparken,men nå bør det være Shepard sin tur og gåpå hue ut av klubben. Souness er egentlig en god manager. Egentlig så skulle jo ikke Souness få kjøpe Boumsong,pga han var får "dyr" ifølge Shepard. Han ville ikke gi 8 mill for han, men siden han så det gikk så dårlig bak, så MÅTTE han legge ut pengene..  

Kluivert har jeg alltid ønsket til klubben, men Butt, trodde jeg skulle være et GODT røverkjøp,men neidah! Dette blir jo bare værre og værre :(
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

folesvert

• Gjest
Ut med Butt!!
« Svar #20 på: 24. April 2006, 17:23 »
... slår vi Birmingham til helgen sitter vi med Rompa i fanget igjen - sjebnens ironi er det man sier.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Ut med Butt!!
« Svar #21 på: 25. April 2006, 16:24 »
Joda, men vi får nok alltids kvittet oss med Butt på et vis.
Noen fremtid i klubben vet vi at han ikke har. Men jeg ser ikke på det som noe problem om Birmingham rykker ned og Butt returnerer.
Sikkert noen Championship-klubber som er interesserte.
Evt. kan hende Reading vil være interessert, som nyopprykket Premiership-klubb. Og hvis ikke må vi bare gi han free transfer.
Vi kommer ikke til å tjene penger på Butt uansett.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ut med Butt!!
« Svar #22 på: 25. April 2006, 21:58 »
Dissende Rumpe er helt klart ikke et alternativ for oss, kanskje sunderland er interessert :P
Who else...... Alan Shearer

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Ut med Butt!!
« Svar #23 på: 25. April 2006, 23:38 »
Dick in Butt skal aldri sette sin fot igjen i Newcastle. ALDRI. Makan til flopp. BLir fylt med raseri når eg tenkjer på Buttern.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ut med Butt!!
« Svar #24 på: 26. April 2006, 09:57 »
Man skal alltids greie å kvitte seg med Butt som Joakim sier. But there's always a but.

Butt har en dyr kontrakt, så å terminere kontrakten kan koste penger. Likevel så har Butt absolutt ingenting å gjøre i Newcastle-drakt. Koste hva det koste vil, Butt bør i mine øyne vekk fra klubben uansett. Forhåpentligvis dukker det opp en klubb som er villig til å ta over kontrakten.
Carr har altfor få landskamper for England!

folesvert

• Gjest
Ut med Butt!!
« Svar #25 på: 26. April 2006, 14:00 »
... bør jo få noen kroner for han, tror dere ikke? Han har jo et navn blant Manchester-supportere og deres like. Kanskje Ferguson vil ha han tilbake? Faen ... nei vil ikke ha han på laget

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ut med Butt!!
« Svar #26 på: 26. April 2006, 15:19 »
Så lenge man får han vekk fra lønningslista så er jeg fornøyd. Forhåpentligvis tjener man noen kroner på å kvitte seg med Butt. Han har fortsatt et brukbart navn, så håpet er der.
Carr har altfor få landskamper for England!