20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Stoke 21/4 kl 16.00 Tv2 PL HD 1  (Lest 55078 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Stoke 21/4 kl 16.00 Tv2 PL HD 1
« Svar #330 på: 21. April 2012, 20:10 »
Denne sesongen blir bare mere og mere VAKKER :coloccini: Kom akkurat hjem etter å ha sett matchen downtown Oslo og det er bare helt rørende vakkert å se hvordan vi EIER Stoke på hjemmebane etter to-ukerspausen. Stiller, som alltid, i min Toon Army Norway-tee med etternavn på ryggen. Første omgang er bare frysninger over hele kroppen: det FINNES ikke bedre enn å se oss spille med det psykologiske seiers-esset i alt vi gjør( det lukter seier TIDLIG), kreativtien, pasningene, overblikket...vi bare EIER Stoke og jeg sitter å venter på mål etter mål (ok, jeg har drekki Brown Ale)...FOR en kamp av Yohan. FOR en kamp av Colo, Barfa, Cisse, innhoppet til Perch.....jeg har ikke ord for denne sesongen. Jeg elsker Newcastle og det laget vi spillte idag. STOLT. En annen fin ting her i oslo er hvor mye CRED vi får for de siste kampene. INGEN KAN disse Toon Army  og nå lukter jeg CL som jeg ikke har gjort det siden gudfar Bobby Robson.. som godeste Atle Antonsen sa; "Ræva mi ler" av HVOR LANGT vi kan ta det i år! Nå er det kamp for kamp som gjelder og etter standaren idag og med 0-0 til oligarkene-gønners så får jeg grøssninger over hvor høyt vi kan havne. Grugleder meg til sommervinduet ifh til salg og kjøp.....Fat Mike må VIRKELIG åpne boka og styrke første-11`ern vår nå...HOWAY (med en full rørt tåre i trynet....)! Stolt av oss denne sesongen åkke som! STOLT!! :toon: Greier vi CL? G.Carr fortjener adling....IN PARDEW I TRUST!
« Siste redigering: 21. April 2012, 20:12 av TegneserieSkjære »
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #331 på: 21. April 2012, 20:39 »
Ekstremt å se våre siste 6 resultater:

Newcastle - Norwich 1-0
WBA - Newcastle 1-3
Newcastle - Liverpool 2-0
Swansea - Newcastle 0-2
Newcastle - Bolton 2-0
Newcastle - Stoke 3-0

13-1 i målforskjell. 6 strake. Håper den rekka blir forlenget neste uke.

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #332 på: 21. April 2012, 20:40 »
 :gp::)
Winning isn't everything, it's the only thing!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #333 på: 21. April 2012, 20:41 »
Og Spurs tapte!!!!!!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #334 på: 21. April 2012, 21:04 »
Pardew etter kampen:
http://www1.skysports.com/football/news/11678/7690562/Pardew-Magpies-are-dangerous

Magpies are dangerous

helt sykt at han klarer å være så rolig. Jeg hadde hoppet opp og ned i smilt fra øre til øre :frenetisk: Han har hele roen nå :wink:
« Siste redigering: 21. April 2012, 21:06 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #335 på: 21. April 2012, 21:07 »
- Dr. Emmet Brown.

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #336 på: 21. April 2012, 21:19 »
Pardew etter kampen:
http://www1.skysports.com/football/news/11678/7690562/Pardew-Magpies-are-dangerous

Magpies are dangerous

helt sykt at han klarer å være så rolig. Jeg hadde hoppet opp og ned i smilt fra øre til øre :frenetisk: Han har hele roen nå :wink:

Komplett enig der. At Alan holder det SÅ nede er bare et tegn på klasse. Jeg får bare mere og mere respekt for denne mannen ( og dette ifra en fan som var over å så hans første match som trener på St.James mot L.Pool hvor vi banka dem, men husker GODT hvordan jeg( og flere geordies) hata sackingen av Chris og hvor mye skepsis det lå til "cockney gambling-kompisen til Fat Mike"-vibber...så viser det seg at G.Carr og Pardew har løsnet og skapt (ret å slett) magi sammen...jeg bøyer meg i støvet..
- Dr. Emmet Brown.

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Svar #337 på: 21. April 2012, 22:46 »
Nydelig presentasjon av alle og ein solid 3-poeng!! Det er fantastikk at mange har funnet formen! Cabaye for ein kjekk mann! Deilig å se Barfa kose seg! Cisse, ein fantastisk nr. 9! Santon utvikler for kamp til kamp og begynner virklig å bli ganske solid. Det er så uvirklig å kunne se Newcastle United på fjerde plass og kan komme tilbake til CL etter ni år! Eg kjenner tårene renne. Eg blir fult av glede når eg tenker på vårt lag!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #338 på: 21. April 2012, 22:55 »
Krul - 6. Lite å gjere. Solid kamp.
Simpson - 7. Bunnsolid. Betre i pasningsspelet i dag.
Williamson - 7,5 Vinner nesten alt av dueller og var trygg med ballen.
Colo - 7,5 Same som Williamson
Santon - 8 Synst godeste Santon var glimrande i dag! Trygg defensiv og meget god framover. La det forsette!
Jonas - 7 Ein typisk Jonas-kamp. Jobbar bra og god med ball. Fungerer utruligt bra i ein midtbanetrio.
Cabaye - 9 MOM. 2 mål og ein assist, fantastisk i dag.
Tiote - 7. God defensivt, men mykje slurv med avleveringane.
Ben Arfa - 7,5 Forsetter den gode trenden og skaper mykje offensivt. I tillegg jobbar han godt defensivt!
Ba - 7 Langt betre i dagens kamp. Han skapar veldig mykje, og var svært nære ved fleire anledninger.
Cissé - 8. Rå avslutter og er ellers glimrande.

Hva i huleste er det du trekker for? Det blir som å si "scoret fem mål, ellers usynlig, karakter 6 av 10" om en spiss, når laget vant 5-0. Cabaye dominerer kampen fullstendig. Ikke siden Shearer banket Sheffield Wednesday med fem av åtte scoringer i Sir Bobbys første hjemmekamp som manager, kan jeg huske å ha sett en Newcastle-spiller dominere en kamp på samme måte. Det kan hende han hadde en feilpasning eller to, men i det store og hele greier jeg ikke å se at noe som helst skal frata han tieren i denne kampen.

Cabaye skal ha 10. Ellers ser børsen grei ut. Bortsett fra at jeg hater de halvkarakterene. Enten 7 eller 8, ikke noe 7,5.

Sånn, det var dagens lille tirade. Poenget var altså:

Yohan Cabaye - 10
VERDENSKLASSE!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #339 på: 21. April 2012, 23:25 »
GRATULERER!!!
Fantastisk kamp idag og er rørt over Newcastle og det som presteres for tiden.

5min til MOTD på BBC. Perfekt å avrunde laurdagen med nok en bayer og oppsummering av en kjempedag for oss på alle mulige måter!

Link:
http://www.firstrowsports.eu/watch/120289/1/watch-bbc-match-of-the-day.html
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #340 på: 21. April 2012, 23:30 »
Fantastisk! :toon:

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #341 på: 21. April 2012, 23:47 »
Vi spiller jo 4-2-3-1 nå. Med Jonas og Tiotè sentralt og Cabaye i en fri rolle foran. Genialt, Cabaye blir utnyttet maksimalt, og teknikken samt arbeidskapasiteten til Jonas er bra i den sentrale rollen.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #342 på: 22. April 2012, 00:19 »
Jonas imponerar meg ekstremt i den rolla.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #343 på: 22. April 2012, 01:05 »
Håper folk nå skjønner hvorfor Cabaye ikke burde bli brukt som defensiv midt, men mer i en slags offensiv midtbanerolle.

Peter

• Gjest
« Svar #344 på: 22. April 2012, 01:09 »
Selv om mye av rosen går til Cabaye her, må vi ikke glemme Williamson. Mannen var bunnsolid(igjen) idag! 4 strake uten å slippe inn mål!