20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Stoke 21/4 kl 16.00 Tv2 PL HD 1  (Lest 55080 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Stoke 21/4 kl 16.00 Tv2 PL HD 1
« Svar #150 på: 20. April 2012, 23:58 »
Jeg gjør det :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Svar #151 på: 21. April 2012, 00:03 »
Er Marvauxe tilbake?  ???

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 21. April 2012, 02:03 »
Tony Pulis:

?We really liked Demba at the time ? and that was before anyone else had noticed him. That gets missed now and then.

?The difference with Demba then and now was that we would have had to pay £8-10m for him.

?So when you?re paying that out and his wages and the length of contract that he wanted, then there was the situation with his injuries, it was a chance the club didn?t want to take. They got my backing, if they thought that was the situation at the time, but he?s done brilliantly.

?We paid similar money for Peter Crouch and he?s been fantastic. I wouldn?t swap Crouchy for anybody.?

:lol:
« Siste redigering: 21. April 2012, 10:27 av Eriksen »

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 21. April 2012, 09:25 »
Er Marvauxe tilbake?  ???
jepp. Skal ifølge rykter sitte på benken i dag. Han kommer inn for Jonas i 77 min :)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 21. April 2012, 10:15 »
Håper på en offensiv 4-4-2 og med Ba i skikkelig form igjen (angrepsduoen Ba - Cissè er det ikke mange lag i PL som slår). Vinger som kan komme rundt på kanten og fore spissene våre med innlegg og/eller skape sjanser til seg selv. Vil se en litt mer offensiv midtbane og setter derfor Jonas - Cabaye sentralt. Tiotè blir det uansett godt bruk for i kampene mot ManCity, Chelsea og Everton, mest sannsynlig også mot Wigan. Men hjemme mot Stoke skal NUFC dominere og presse litt høyere. Med Perch, Santon og Simpson i forsvaret har vi hurtighet nok til å kunne stå ganske høyt i banen, selv om kanskje Williamson med sin hodestyrke også kunne vært et brukbart valg. Men jeg håper og tror at NUFC presser såpass bra at Stoke får minimalt med cornere og mulighetene på dødball, og at Crouch blir liggende ganske alene på topp slik at 2. ballene blir enkle å plukke opp.

Satser på følgende startellver:

Krul

Simpson - Coloccini - Perch - Santon

Jonas - Cabaye
Ben Arfa                                Marveux

Ba - Cissè
« Siste redigering: 21. April 2012, 10:18 av Frode »

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 21. April 2012, 10:30 »
Marveaux i startelleveren etter 5 måneder ute og dårlig treningsgrunnlag?? Jaaaaavel.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 21. April 2012, 10:36 »
Jeg hadde helst sett en Tiote der som er like tøff, om ikke mer tøff, enn Stokespillerne. Og to lave stoppere mot Crouch og co. tror jeg heller ikke er så veldig smart mot Stoke. Marveaux fra start skjer bare ikke, han får kanskje 10 minutt. Dessuten har jeg nesten ikke sett oss spille en offensiv 4-4-2 i løpet av hele sesongen. :P

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 21. April 2012, 10:37 »
Merkelig 11 er frode. :) jeg vil se denne, og er 95 % sikker det blir denne: krul----- Simpson,Willy,colo,santon------cabaye, tiote, Jonas------ Barfa, cisse, ba. Altså 4-3-3... Så får nok perch, ameobi og kanskje fergy/ marve innhopp.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 21. April 2012, 11:33 »
Marveaux i startelleveren etter 5 måneder ute og dårlig treningsgrunnlag?? Jaaaaavel.

Han har jo trent godt en stund nå. Mener Pardew at han er god nok til å sitte på benken og også komme inn må han jo også være god nok for laget. For all del, mangler nok litt kamptrening, men det får han ikke uten å spille mot de beste......

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 21. April 2012, 11:36 »
At han kanskje er klar for å sitte på benken er langt ifra det samme som at han er klar for å gå inn fra start. Og hvor lenge har han vært i full trening? Kan neppe være snakk om mer enn et par uker.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 21. April 2012, 11:56 »
Tviler på at Pardew plasserer noen på benken uten at de er klare for førstelagsspill slik ståa er pr nå. Er man god nok til å sitte på benken er man vel ikke langt unna startplass heller med dagens lag. Kun 3 skadede spillere. Benken kan bli sterk den. Er ikke Marveaux god nok blir han heller ikke tatt ut.

Hvor lenge Marveaux har vært i full trening vet jeg ikke, men han var jo anslått å komme tilbake kanskje så tidlig som februar da han ble skadet, så det kan være lengre enn det vi er klar over. Har jo uansett hatt alternativ trening i flere mnd, så han må ikke begynne helt på "null" igjen. Det har jo også vært kjent at han ville rekke de siste kampene av sesongen, så treningsgrunnlaget er det vel ikke så mye å si på så lenge han blir vurdert som god nok til å kunne bidra. Kampformen er nok ett spørsmålstegn, men jeg tipper han er ganske sulten på å få vist seg frem de siste 4-5 kampene.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 21. April 2012, 12:00 »
Tviler på at Pardew plasserer noen på benken uten at de er klare for førstelagsspill slik ståa er pr nå. Er man god nok til å sitte på benken er man vel ikke langt unna startplass heller med dagens lag.

Dette er feil. Man må ha backup uavhengig av om spilleren er klar for en plass i startelleveren eller ei. Løvenkrands har vært på benken i år, men han er på ingen måte god nok for førsteelleveren. Marveaux har vært ute med skade veldig lenge og er selvfølgelig ikke klar for førsteelleveren. Når han er skadefri vil han bli matchet forsiktig, med mindre det kommer noen alvorlige skader. Da kan det hende han bare må hoppe ut i det. Men uten skader vil han bli matchet forsiktig. 10-15 minutter om det er en mulighet for det, regner jeg med.
Nei.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 21. April 2012, 12:18 »
Hvis han er på benken regner jeg med at han er bra nok til å komme innpå de siste 15-20, men at man skal gå fra et 5 måneder langt avbrekk og rett inn i startoppstillingen er jo helt usannsynlig. Da skal det jammen meg være nødvendig!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 21. April 2012, 12:22 »
Dessuten syns jeg uansett vi trenger Tiotes bidrag i en slik kamp! Uansett - hvorfor gå til 4-4-2 når vi har lyktes så bra i 4-3-3-versjonen vår? Kjør Tiote, Cabaye og Jonas som midtbanetrio - og la de tre fremst herje.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #164 på: 21. April 2012, 12:29 »
Sist jeg var i England på en lørdag viste skysports eller bbc sports et pre-match show om alle helgens kamper. Sykt chill program. Noen som vet mer om dette, og evt om de har tenkt å vise prematch for newcastle-stoke? Mener å huske at de viste det noen timer før kamp, ikke det vanlige 30min før kamp showet...