20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Bolton Wanderers 9.4. kl.16:00 TV2 PL HD2  (Lest 55903 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Bolton Wanderers 9.4. kl.16:00 TV2 PL HD2
« Svar #30 på: 08. April 2012, 10:54 »
Enig i det Martin. Kan tenke meg omtrent halvparten av de som begynte speide på han rundt jul har avslått. Han har ikke vært opp mot sitt nivå siden 3-0 United. Men skal sies han har fått ny rolle etter reven cisse kom. Nå fungerer han mer som ventre ving. Fælt å si det men jo lengre tørken varer bedre jo større er sannsynligheten at han er Newcastle spiller til neste sesong også. håper han signerer ny kontrakt og begynner bøtte inn igjen. Sånn det ser ut nå så klarer ikke ba over 20 mål i serien i år noe blant annet jeg var sikker på i januar.

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Svar #31 på: 08. April 2012, 11:16 »
Om ein ser på andre klubbers interesse for Ba er måltørke det beste som kan skje, om vi skal behalde han. Derrimot han sjølv. Når ein spiller ikkje scorer vil han tenke meir på ein overgang. Om det kanskje ikkje blir til ein bedre klubb kan det friste for å få fart på karrieren igjen. Den beste måten å beholde Ba på er tross alt å holde han fornøgd. Det eg meinar med å rotere litt er å prøve å få utnytta Cisse og Ba SAMTIDIG på ein bra måte. For meg ser det ut som vi berre får maksimalt utnytta ein av dei om gongen. Ba er fortsatt ein av dei beste på laget sjølv om han ikkje har scora i det siste. Er overbevist på at vi må gjere alt for å beholde han.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 08. April 2012, 13:58 »
Det må vi absolutt. Beholde ba er sykt viktig. De bør få ny kontrakt i orden før vinduet åpner ellers er jeg redd Psg, pool, Spurs tar han. 7 mill pund er nesten gratis for en spiss som er topp 5 i England. Syns også perch, guthrie, Simpson bør få nye kontrakter. Og der har vi 3 stykk som er greie backups.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #33 på: 08. April 2012, 15:49 »
Ifølge physioroom så er både tiote og guthrie ute denne kampen. Duket for et lite innhopp for abeid muligens..ser for meg raylor og cabaye fra start sentralt.
Andreas Martins

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 08. April 2012, 16:24 »
Det var då voldsomt til skadar på Tiote denne sesongen då. Er det tilfeldig eller bør me selgja han sidan han er ute meir enn han spelar?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 08. April 2012, 16:43 »
Han har vel strengt tatt bare gått glipp av 8 av 32 kamper pga skader.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 08. April 2012, 16:47 »
Det var då voldsomt til skadar på Tiote denne sesongen då. Er det tilfeldig eller bør me selgja han sidan han er ute meir enn han spelar?

Han har startet 19 kamper for NUFC denne sesongen. I tillegg vra han i ACN, det var vel en 5-6 kamper kanskje..... Noen kampers karantene sikkert for sine 8 gule kort må også tas med, så det er ikke så voldsomt mange kamper han har vært ute med skade, 4-6 kamper kanskje.
Men han blir drevet skikkelig rovdrift på. Er han 85% fit så spiller han. NUFC har jo ingen å sette inn uten at laget blir vanvittig svekket.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 08. April 2012, 19:03 »
Arsenal vant for helvete! Da tror jeg vi kunn har Chelsea og Spurs å slåss med om champ league plass. Det var som faen. Men nå får vi nok et reserve preget city i nest siste runde. De vil ikke ha noe spille for og talenter og reserver får nok prøve seg. Har vi mulighet å vinne resten? :)

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 08. April 2012, 19:04 »
Arsenal vant for helvete! Da tror jeg vi kunn har Chelsea og Spurs å slåss med om champ league plass. Det var som faen. Men nå får vi nok et reserve preget city i nest siste runde. De vil ikke ha noe spille for og talenter og reserver får nok prøve seg. Har vi mulighet å vinne resten? :)

Håper shitty spiller like dårlig mot oss, rett og slett elendig.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 08. April 2012, 19:07 »
Ja laaangt under mål. Og balotelli må være den største idioten vi noen gang har sett i engelsk fotball. Barton rekker han ikke til knæra engang:)Hart skal ta det skuddet!! Det hadde krul gjort!

Simmi

• Gjest
« Svar #40 på: 08. April 2012, 19:10 »
Hart skal ta det skuddet?  ??? Et veldig godt skrudd skudd fra Arteta, nesten utagbart.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 08. April 2012, 19:55 »
Spurs har nokså greit kampprogram inn, så jeg tviler på at vi har noen særlig sjanse til å ta igjen dem. Tror vi skal konsentrere oss om å gi 5.plassen et godt forsøk. Vi har ingenting å tape, en 6.plass er vi så og si sikret og det er fantastisk i seg selv.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #42 på: 08. April 2012, 20:17 »
4. plassen er da ikke ute av rekkevidde når vi er tre poeng bak med seks resterende kamper! Hvem hadde f.eks. forventet at vi på nåværende tidspunkt skulle ligge 13 poeng over Liverpool? Tottenham har en del motstandere som kjemper om overlevelse. Kanskje kan det gi utslag. Sammenlignet med første del av sesongen har de svingt mye i prestasjonene de siste to månedene. Arsenal kan jo også alltids glippe.

Tror at vi bør vinne de neste tre kampene om vi skal klare CL (Bolton hjemme, Stoke hjemme og Wigan borte). Gjør vi det, og henter noe på broa og borte mot Everton, er det sjanser. Blir i hvert fall vanvittig spennende mellom de fire lagene, der to får CL og to Europa League. Jeg er ganske fornøyd med sesongen uansett. Alt fremover nå er jo en bonus.
« Siste redigering: 08. April 2012, 20:18 av geordie-olav »

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 08. April 2012, 21:08 »
For oss med parabol, blir mandags runden regnet som lørdags runde og dermed dette tullet med at det bare blir vist en kamp kl 16.00?
Refererer meg selv siden dette innlegget sikkert har druknet i tråden. Blir det sendt bare en kamp på parabol i morgen kl.16? Får parabol folk sett denne på tv2 hd2 eller må det knotest med streamer for å få sett kampen?

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #44 på: 08. April 2012, 21:23 »
altomfotball.no lister at kampen går på TV2 PL HD2