20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Bolton Wanderers 9.4. kl.16:00 TV2 PL HD2  (Lest 55919 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Bolton Wanderers 9.4. kl.16:00 TV2 PL HD2
« Svar #15 på: 07. April 2012, 15:40 »
Håper han blir klar. Med alle tilbake fra skade og 100% fit kunne jeg tenke meg å kjørt en midtbane med Ben Arfa på høyrekant, Jonas og Cabaye sentralt og Marveaux på venstrekant. I slike kamper som dette bør det ikke være like viktig å ha en ballvinner som Tiotè. Disse kampene skal NUFC styre fra start til slutt.
[/quote]

Når var Marvauxe spille klar? Han er da skada, så kan heller bruke Ferguson elns.

Det stemmer at Ba og Cisse bytta posisjon etter at Cisse scorte det første målet. Det er helt tydelig at Ba trenger å score når han er ein målscorer. Håper eigentlig at Ba scorer 1 mål enn at Cisse scorer 2 mål. Kampen mot Bolton må vinnes når Bolton får ein kvile dag mindre enn oss.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 07. April 2012, 15:46 »
Hadde det vært normal dommer hadde sunderland slått Spurs i dag. Snytt for 2 straffer. 1 poeng til spurs.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 07. April 2012, 15:53 »
For oss med parabol, blir mandags runden regnet som lørdags runde og dermed dette tullet med at det bare blir vist en kamp kl 16.00?

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 07. April 2012, 16:50 »
Må jo også påpeke at Newcastle får en ekstra hviledag i forhold til Bolton. Dette skal vi vinne.

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #19 på: 07. April 2012, 17:43 »
Drit at dommertrioen velger å gi chelsea 2 ekstra poeng i dag. Vi kunne faktisk dradd fra dem viss det hadde vært litt rettferdighet i verden.
« Siste redigering: 07. April 2012, 17:56 av Sigurd »

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 07. April 2012, 18:07 »
Ja fy faen til flaks de har. 1-0 klar offside så får de heldig scoring i 93 min. Faaaeenn!!! Men Chelsea har vanskelig program og har mange kamper for gamle spillere så tror ikke de er våre argeste konkurrenter til 4 plassen. La oss håpe Arsenal taper i morgen og vi leker med et slitent Bolton mandag.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 07. April 2012, 18:10 »
Bra spilt, linjemann. Lønningsposen kan hentes i resepsjonen, faens dust!

Nå hater jeg Chelsea enda mer :D

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 07. April 2012, 18:13 »
Bolton taper 0-3 på hjemmebane. Dette laget skal vi slå uten både Tiote og Colo!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 07. April 2012, 18:25 »
Og jeg tipper de begge blir klare.

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Svar #24 på: 07. April 2012, 23:30 »
Dritt kjipt at Chelsea scora to offside mål og andre målet på overtid i tillegg. Burde vore uavgjort!  :thumbd:

I dag var det dårlig forsvar spill av Bolton. Som kampen gjekk, så fryktar eg Bolton mindre og mindre. Med Cisse er vi veldig effektive og han trenger få sjanser før det blir mål. Det blir garantert vårt spill å sjå på St. James Park på måndag.

Håper vi og roterer litt på stallen, gir andre sjansen på grasmatta. Som premier leauges formlag på heimebane (utruleg deilig å skrive) trur eg vi kan slippen inn nokon frå benken. Hadde og vore deilig å sjå Ba ende måltørken.

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #25 på: 08. April 2012, 00:32 »
Liker tanken på å rotere litt med spillerne! Hva tenker folk om å benke Cisse? Utelukkende for å gi han en liten pause. Dette åpner for å bruke Ba som spydspiss, og gi han muligheten til å spille på seg selvtillit, noe som kan slå veldig positivt ut, med både Cisse og Ba i storform. Kanskje hive inn Ameobi som tankspissen, og la Ba ligge å lukte på sjansene hele tiden.
Ett av mange forslag blir da;
                   Krul
Simpson-Willie-Perch/Colo-Santon
HBA-Tiote/Perch-Cabaye-Jonas
        Ameobi-Ba
Er veldig usikker selv på om dette er rette tilnærming til kampen, er vi gode nok til å tillate oss dette? Vi er jo helt klart på en bølge, og vil jo tro at de som eventuelt kommer inn er sultne på å følge opp suksessen og vise seg en plass verdig. Ikke vet jeg, men verdt å gjøre seg noen tanker :)

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #26 på: 08. April 2012, 00:32 »
flere som skal på denne kampen??

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 08. April 2012, 00:45 »
Når man så hvordan et offensivt Fullham i en offensiv formasjon overkjørte dem, håper jeg vi kan ha en 100 % offensiv kamp og overkjøre dem, med mål fra alle spissene våre :D

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 08. April 2012, 02:02 »
Jeg er forbausa over at så mange fokuserer på måltørken til Ba. For min del kan han gjerne være målløs resten av sesongen eller sitte på tribuna - så lenge vi vinner kampene, og det er jo det vi gjør for tida. Ba har hatt noen gode kamper på kanten, og grunnen til at han ikke har scoret i det siste er fordi han ikke har fått sjansene sine. Det dummeste vi kan gjøre nå er å forandre for mye på ting, det er mer enn nok at vi må rotere på laget pga de skadene vi pådrar oss hele tiden.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 08. April 2012, 10:47 »
+1

Så lenge laget scorer nok mål til at vi vinner kampene har det ikke noe å si om Ba scorer eller ikke.
Hadde faktisk vært mer bekymret om Ba forstatt stod for en like stor andel av målene vi scorer som han gjorde i høst, i og med at han er en av de spillerne det er størst sannsynlighet for at vi kan miste i sommer.
Til han signerer ny kontrakt er det nesten like greit at han ikke scorer ;)