20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Swansea - Newcastle 6/4 kl. 17.30 TV2 PL HD1  (Lest 37614 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Swansea - Newcastle 6/4 kl. 17.30 TV2 PL HD1
« Svar #60 på: 05. April 2012, 23:03 »
Flytt Simpson inn i midtforsvaret og santon på høyre back, så kan Jonas fortsette på venstre. Midtbanen har jeg lyst til å se Tiote, Cabaye og Vuckic. På topp kan vi fortsette med Ben Arfa, Cisse og Ba
Vil helst ikkje ha Simpson inn i midtforsvaret !!!!! Flytt Santon inn til til Willi i midtforsvaret, og la Ferguson ta over venstre backen. Jonas venstre midtbane Abeid og Tiote sentralt :blink:

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 05. April 2012, 23:16 »
Santon som stopper? Hva har Santon som ikke Simpson har på stopperplass, egentlig?

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 05. April 2012, 23:28 »
Større fart. Men når det er sagt så skal vel ingen av dem flyttes inn.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #63 på: 06. April 2012, 00:42 »
-------------------Krul-----------------
Simpson-Williamson-Perch-Santon
--------Cabaye--Tiote--Jonas--------
HBA---------------------------------Ba
------------------Cisse-----------------

Cisse og Ba kan bytte litt posisjon som de har gjort de to siste kampene, HBA i en litt friere rolle når laget har ball som de to siste kampene. Jonas inn for Guthrie på midten.

(Forbehold om at rapporten i Chronicle om at Perch kan bli klar til i morgen)

Føler meg likevel ikke sikker på noe bra resultat i denne kampen. Swansea er vanskelig å spille mot. Lag som har slått dem har presset dem veldig slik at de ikke har fått kjørt sitt ønskede passningsspill, men det koster krefter. Får vi ikke uttelling før ~60 min mens spillerne fortsatt har krefter igjen, eller Swansea scorer et tidlig mål så vi må jage hele kampen er jeg redd det kan bli tap.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 06. April 2012, 04:48 »
Om Ben Arfa koser seg i denne kampen også, så drar han på med en hattrick(westbrom, lpool og swansea) og beviser virkelig en gang for alle hvilken fantastisk fotballspiller han er!

Som alltid er jeg livredd for forsvaret vårt, men swansea er ikke hva de engang var(tidligere i sesongen) så jeg tror dette blir en finfin 0-2. (Barfa, Cisse)
Same old Shearer, always scoring!

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #65 på: 06. April 2012, 09:18 »
Veldig viktig å få det første målet i denne kampen!
Scorer Swansea først, vil de bare stå og trille ball og Nufc-spillerene blir mer og mer frustrerte som fort kan gjør at Swansea scorer igjen! -.-
Blir en veldig spennende kamp og gleder meg enormt, kjekt me fredagskamp! :)
Vinner vi denne er jeg veldig optimistisk til de siste kampene!

Jeg tipper 1-2 (Graham, Cisse, Ba) :toon:
Winning isn't everything, it's the only thing!

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #66 på: 06. April 2012, 10:10 »
Swansea har vært bra i år, ingen tvil om det. På en annen side så er det ikke akkurat Xavi og Iniesta på midtbanen der. Har tro på at vi går ut i 100 med høyt press fra start og jager dem som faen.
Lykkes vi får vi en goal og Swansea må lengre opp i banen og vi får rom fremover for Barfa, Ba og Cisse.
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #67 på: 06. April 2012, 12:33 »
Det i dag det er kamp, ja.......trodde det var i morgen,jeg

sam

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #68 på: 06. April 2012, 12:36 »
Gjerne feil tråd å spør i men jeg har bortekamp med altibox, men kan hende at jeg ikke får sett kampen hjemme i kveld, men kan jeg logge meg inn i tv2sumo å se kampen der siden jeg har pl kanalene gjennom altibox?

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #69 på: 06. April 2012, 12:45 »

Det trodde faen meg vi og. Dagens første konsert starter 19:45, noe som betyr at vi akkurat rekker å se det meste av kampen før vi må stikke ned til byen. Faen så stress, og ikke minst typisk. Av alle de fem dagene med konserter er det kun en dag vi skal se et tidlig band, og det er i dag, dagen da Newcastle spiller. Faen!  :nervøs:
Søte, søte blekkspruter.

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #70 på: 06. April 2012, 13:08 »

Høres ut som en enkel prioritering...
Det trodde faen meg vi og. Dagens første konsert starter 19:45, noe som betyr at vi akkurat rekker å se det meste av kampen før vi må stikke ned til byen. Faen så stress, og ikke minst typisk. Av alle de fem dagene med konserter er det kun en dag vi skal se et tidlig band, og det er i dag, dagen da Newcastle spiller. Faen!  :nervøs:
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #71 på: 06. April 2012, 13:56 »
Nei, det er ikke det. Det er første gangen bandet spiller i Norge, og jeg har ventet på dette i 5-6 år. Så det er ikke veldig lett. Blir vel til at vi dropper de 5-10 siste minuttene av kampen.
Søte, søte blekkspruter.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #72 på: 06. April 2012, 14:19 »
Gjerne feil tråd å spør i men jeg har bortekamp med altibox, men kan hende at jeg ikke får sett kampen hjemme i kveld, men kan jeg logge meg inn i tv2sumo å se kampen der siden jeg har pl kanalene gjennom altibox?

Ja det skal gå! Jeg har altibox, men ser ofte kampen på på iPad når jeg er på hytta! Ser den gjennom TV2 sport appen
sunt pueri pueri puerilia tractant

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #73 på: 06. April 2012, 14:47 »
Noen som vet/KAN GARANTERE at det er mulig å se kampen i opptak på TV2 sumo? Får bare fulgt kampen innimellom om jeg skal følge den live, så hadde vært topp om jeg kunne sett hele greien i opptak.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #74 på: 06. April 2012, 16:21 »
Noen som vet/KAN GARANTERE at det er mulig å se kampen i opptak på TV2 sumo? Får bare fulgt kampen innimellom om jeg skal følge den live, så hadde vært topp om jeg kunne sett hele greien i opptak.

Send meg en e-mail til nordin at newutd dot no, så kan jeg sende deg nedlastningslinker til kampen etter at den er ferdig.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!