20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Swansea - Newcastle 6/4 kl. 17.30 TV2 PL HD1  (Lest 37649 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

• Gjest
Sv: Swansea - Newcastle 6/4 kl. 17.30 TV2 PL HD1
« Svar #45 på: 04. April 2012, 19:35 »
Lee Ryder ‏ @lee_ryder  Reply  Retweet  Favorite · Open
Danny Guthrie ruled out of #swansea and possibly #bwfc over Easter with calf knock

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 04. April 2012, 20:23 »
Stort tap for oss å miste Guthrie også. Perch sier seg selv med de skadene vi  har bak, men Guthrie  har vært glimrende siste tre kampene.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 04. April 2012, 21:12 »
Da er det bare for de yngre gutta å benytte sjansene de får maksimalt. Vuckic, Abeid, Gosling, Ferguson og Tavernier må stikke seg frem i de sjansene de får. Tror å håper det kan være litt positivt å bruke energiske og sultne unggutter som vil vise seg frem nå på tampen av sesongen.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 04. April 2012, 21:23 »
Hadde vært helt fantastisk om noen av disse kunne tatt steget nå og virkelig utspille en rolle neste sesong.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 04. April 2012, 21:30 »
Lee Ryder ‏ @lee_ryder  Reply  Retweet  Favorite · Open
James Perch struggling with a slight knock ahead of #swansea #nufc

Trodde aldri jeg skulle si dette, men nå er det krise om Perch ikke blir spilleklar!

Hahaha, ja. So true mate :)

Hva er det med oss og skader i forsvarsleddet?

Vi har dårligst backup i forsvarsleddet, derfor blir det masse skader der. ;)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 05. April 2012, 01:26 »
Hvorfor skal vi plutselig spille 4-3-1-2 nå? Med vårt spillermateriale blir det verken skikkelig bredde eller noen god balanse bakover om vi går over til den formasjonen.

Vel, hva er så mye forskjell fra 4-3-1-2 til 4-3-3? Dessuten har Pardew selv sagt i media at Ba skal opp som spiss igjen. Så hva foreslår du at vi gjør da?

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 05. April 2012, 07:10 »
Merker jeg blir reddere og reddere for den her Swansea kampen for øyeblikket....

Blir jo bare verre og verre på den skadefronten.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #52 på: 05. April 2012, 08:44 »
Når Perch og Guthrie greier seg bra, ser jeg ingen grunn til hvorfor unggutta våre ikke skal ta steget.

Tavernier, Abeid, Vuckic, Santon fikser dette lett.

Juma

• Gjest
« Svar #53 på: 05. April 2012, 10:34 »
Flytt Simpson inn i midtforsvaret og santon på høyre back, så kan Jonas fortsette på venstre. Midtbanen har jeg lyst til å se Tiote, Cabaye og Vuckic. På topp kan vi fortsette med Ben Arfa, Cisse og Ba

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #54 på: 05. April 2012, 11:03 »
Leste at også Vuckic er skada, så av avhengig av hvorvidt Perch er klar, ønsker jeg en av disse oppstillingene:

Krul - Simpson, Williamson, Perch, Gutierrez - Cabaye, Tiote, Taylor - Ba, Cissé, Ben Arfa

Krul - Santon, Williamson, Simpson, Gutierrez - Cabaye, Tiote, Taylor - Ba, Cissé, Ben Arfa

Ved å gjøre et straight swap med Taylor og Guthrie, slipper en å gjøre for mange omrokkeringer fra start... Eventueller omrokkeringer i forsvar blir gjort slik at spillerene med mest førstelagsfotball kommer inn. Dette på tross av at jeg har veldig lyst til å se både Ferguson og Tavernier spille...

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 05. April 2012, 11:06 »
Colo er vel like rundt hjørnet også. Vi må vinne denne skal vi ha sjanse på topp 4. Arsenal har city og Spurs sunderland borte så denne er meget viktig.

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #56 på: 05. April 2012, 12:35 »
Noen som vet om Newcastle-supporterne står på Croeso Stand på Liberty Stadium? :)
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 05. April 2012, 13:20 »
Leste at også Vuckic er skada, så av avhengig av hvorvidt Perch er klar, ønsker jeg en av disse oppstillingene:

Krul - Simpson, Williamson, Perch, Gutierrez - Cabaye, Tiote, Taylor - Ba, Cissé, Ben Arfa

Krul - Santon, Williamson, Simpson, Gutierrez - Cabaye, Tiote, Taylor - Ba, Cissé, Ben Arfa

Ved å gjøre et straight swap med Taylor og Guthrie, slipper en å gjøre for mange omrokkeringer fra start... Eventueller omrokkeringer i forsvar blir gjort slik at spillerene med mest førstelagsfotball kommer inn. Dette på tross av at jeg har veldig lyst til å se både Ferguson og Tavernier spille...

Støttes. Evt. Tavernier inn i midtforsvaret.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 05. April 2012, 13:45 »

+1

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 05. April 2012, 15:35 »
              Cisse
Ba           Cabaye  HBA
        Jonas     Tiote
Santon Perch Willlo Simpson
               Krul

MEN - Pardew sa i et av dei intervjua om at Ba ikkje er fornøyd med å ikkje skåre mål, at han veldig snart vil få spille sentralt framme igjen...