20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Klarer vi CL?

Ja!
10 (32.3%)
Nei..
5 (16.1%)
Kansje..alt kan skje!
16 (51.6%)

Stemmer totalt: 30

Avstemning er avsluttet: 24. April 2012, 04:33

Skrevet av Emne: Sesonginnspurten Sesongen 2011/12  (Lest 5718 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nebur

• Supersub
    • Vis profil
Sesonginnspurten Sesongen 2011/12
« på: 02. April 2012, 03:55 »
7 kamper igjen av sesongen nå, vi ligger på en 6 plass a poeng med Chelsea. 3-4 har et 5 poeng forsprang men med et Newcastle i kjempeform er det mulig med CL! Vi trenger noe ala 65 poeng + litt flaks så kan dette gå veien....
Terminlisten ser slik ut...
Swansea borte (1-3 poeng)
Bolton hjemme (3 poeng bankers)
Chelsea borte (0-3poeng)
Stoke hjemme(3poeng)
Wigan borte (3poeng)
City hjemme
Everton borte (3poeng)

Jeg har troen  :D

nebur

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Sesonginnspurten Sesongen 2011/12
« Svar #1 på: 02. April 2012, 07:13 »
Fins det en lignende tråd et sted så bare si ifra, så sletter jeg denne med en gang.

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 02. April 2012, 09:23 »
Jeg har troen på at vi klarer 5.plass! CL-plass kan og skje hvis vi har mye flaks med oss i slutten og at vi leverer solide kamper.

Jeg tipper:

Swansea borte (3 poeng) - Swansea har egentlig ingenting å spille for, så Nufc burde være mye mer motivert og gira for å vinna denne kampen!

Bolton hjemme (3 poeng bankers) Skal vi ha noe håp MÅ vi jo vinne denne, men bånnlag er hardt å slå i slutten av sesongen

Chelsea borte (0-1poeng) - Her håper jeg at vi får med 1 poeng, men tror dessverre vi taper.
Stoke hjemme(3poeng) - Denne bør være bankers, ser ikke hvordan vi kan tape hjemme mot stoke
Wigan borte (3poeng) - Igjen å møte bånnlag kan bli hardt, men må ha 3 poeng i denne.
City hjemme -(0-1poeng) Her tror jeg faktisk i kan overraske mange og iallfall ta 1 poeng.
Everton borte (0-1 poeng) - Får vi 1 poeng her så er jeg fornøyd

Jeg er faktisk veldig positivt til sesonginnspurten når jeg ser disse kampene! Håper bare spillerene er maks gira og gir alt i hver eneste kamp!! Så kan det bli bra dette!  :toon: :feiring:
Winning isn't everything, it's the only thing!

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3 på: 02. April 2012, 11:48 »
Chelsea og Tottenham framstår ikke som noe lag vi ikke har sjangs å overgå såå

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4 på: 02. April 2012, 12:04 »
Er opptimistisk, men uansett hva som skjer har vi ALT å vinne, og INGENTING å tape. DEILIG følelse  :wub:
Toon till I die.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 02. April 2012, 12:13 »
Mine spådommer har stadig blitt gjort til skamme denne sesongen - så jeg håper det skjer nå også. Tror vi skal slite hardt med å ta 5. plass - Chelski tror jeg vi taper for på brua, noe som kan bli utslagsgivende. Samtidig er det for langt opp til de andre to laga - jeg tror ikke de taper så mye poeng kontra oss, om de overhodet gjør det.
Uansett, som dere allerede påpeker - vi har absolutt ingen verdens ting å tape, er bare å dose på!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 02. April 2012, 12:54 »
Holder trioen framme seg i samme slag som no, ungår vi skader og har flaksen med oss, kan alt skje. Just sayin'

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 02. April 2012, 17:52 »
In Ba, Cisse and Arfa we trust!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 02. April 2012, 20:02 »
Med den formen vi er i nå, og den selvtilliten vi har i laget, så kan alt skje. Det er det ingen tvil om. Samtidig må vi ikke glemme at vi sannsynligvis mangler vår beste forsvarsspiller i minst to kamper til, og bredden i forsvaret er virkelig ikke noe å skryte av.

Jeg tror også vi skal slite veldig hardt med å slå Chelsea, og jeg er stygt redd for at kampen på brua blir avgjørende for femteplassen. Jeg håper bare at den kampen ikke også blir et være eller ikke være i forhold til EL.

Jeg forventer MINIMUM 11 poeng, men håper på 14-15.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9 på: 14. April 2012, 04:32 »
Om vi vinner mot Stoke ligger vi i rute for CL! Hadde vært drøyt med 10 seiere i de 10 siste kampene. Papiss`n og Benny er i storform så alt kan skje :D

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #10 på: 14. April 2012, 04:35 »
Ganske enstemmig i avstemmingen å ;)

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 14. April 2012, 04:56 »
Ganske enstemmig i avstemmingen å ;)

Ikke nå lengre :P
Same old Shearer, always scoring!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 17. April 2012, 10:24 »
Da var det ikke mange kamper igjen.

1. Man Utd - 82
2. Man City - 77
3. Arsenal - 64
4. Tottenham - 59
5. Newcastle - 59
6. Chelsea - 57

Tottenham
QPR (b)
Blackburn (h)
Bolton (b)
Aston Villa (b)
Fulham (h)

Chelsea
Arsenal (b)
QPR (h)
Newcastle (h)
Liverpool (b)
Blackburn (h)

Arsenal
Chelsea (h)
Stoke (b)
Norwich (h)
West Brom (b)

Newcastle
Stoke (h)
Wigan (b)
Chelsea (b)
Man City (h)
Everton (b)

Chelsea har mye i egne hender her... Møter både Arsenal og oss, som begge er utfordrere til 4. plassen. Er uansett avhengig av at Arsenal og Spurs går på et poengtap til hver.

Tror det blir tøft for Chelsea.. Har i tillegg CL og FA Cup å tenke på, og har 5 enormt tøffe kamper igjen. Arsenal borte, nedrykkstruede QPR, Newcastle, Liverpool på Anfield og nedrykkstruede Blackburn...

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #13 på: 17. April 2012, 12:04 »
Stoke (h) Her har jeg trua på 3 poeng. Hjemme er vi veldig bra, og med støtten fra det gale publikummet vårt, så går det veien.
Wigan (b) Denne kampen er veldig vanskelig, man kan jo nesten bare håpe at Wigan vinner neste kamp også, slik at de ikke spiller for livet i denne kampen. Alt kan sje, men det er sannsynlig at vi tar poeng i denne. 1-3p
Chelsea (b) Meget viktig kamp, som kan bikke begge veier. Det er en kamp ingen kan tape, og de har en tendens til å ende uavgjort. mitt tips: 1p
Man City (h) Vi får håpe City er ute av gullkampen, og ikke har noe å spille for. Da kan vi ta poeng i denne. Men ser ut som de har begynt å finne formen igjen. 0-1p
Everton (b) Everton vil nok ikke ha noe å spille for i denne kampen, og derfor tror jeg vi vinner denne. 3p.

Sånn sett ut fra mine tips, ender vi på et sted mellom 8-10 p. 8 er nok for lite til Champions League kvalik, men 10 tror jeg kan holde.

Blir uansett veldig spennende, og endelig er vi med der oppe når det hele skal avgjøres. :)
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

only1united

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #14 på: 17. April 2012, 12:11 »
Spiller Wigan slik som de har gjort de siste par kampene vil det bli en tøff kamp. Tottenham er vel de med lettest kampprogram i innspurten. Tror ikke de mister mange poeng, men QPR kan overraske og kjempe seg til en u, det samme kan Fulham.
Chelsea har igjen både Gunners, Newcastle og Liverpool. Sammen med oss er det nok de som må kjempe hardest i innspurten. For vår del blir Chelsea og City en enorm oppgave. Håper vi klarer 1 poeng. Er vi heldige er gullkampen avgjort når vi møter City, sånn at vi har mer å spille for enn dem. Skal i alle fall mye til for at CL ryker for de lyseblå. Wigan borte blir hardt som sagt. Men 3 poeng kan vi klare, selv om Wigan holder mye på ballen. Tipper det blir en kamp i samme gata som mot Swansea.
Gunners tar nok 9 eller 10 poeng. Tror ikke de slår Chelsea, men u er langt i fra utenkelig.

Tviholder på håpet om CL, men tror skal holde hardt. Blir det topp 4, blir det i alle fall tur til høsten for å se CL :D
Keep calm and put Shola on.