20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Liverpool 01/04 14.30  (Lest 62359 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Liverpool 01/04 14.30
« Svar #420 på: 03. April 2012, 13:32 »
Jeg liker det jeg også - men Ben Arfa virker til å være tilbake i en form som gjør at han lett kan herje i EM. Det er skummelt. Men ja, jeg elsker å se Newcastle-spillere for landslag - og spesielt England. Gode minner fra når Newcastle var med å sette preg på landslaget - det begynner dessverre bli en stund siden. Taylor hadde vært med nå hadde han ikke blitt skadd, det tror jeg faktisk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #421 på: 03. April 2012, 13:53 »
Om Benny og Cabaye spiller sammen for Frankrike i EM, vet jeg ihvertfall hvilket land jeg kommer til å holde med!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #422 på: 03. April 2012, 13:57 »
Jess. Da blir jeg nok svak for et Frankrike-lag jeg mistet totalt avsmaken før etter at o'store fotballgud Zizou sa takk og farvel.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #423 på: 03. April 2012, 15:27 »
Hei; dere glemmer Obertan!

:p

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #424 på: 03. April 2012, 16:22 »
Haha! :D Obertan for France! Perch and Willo for England!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #425 på: 03. April 2012, 16:41 »
Jeg vil gjerne se Ben Arfa og Cabaye sammen for Frankrike i EM, men håper de ryker ut tidlig, så risikoen for skader blir mindre og de får en god og lang sommerferie før pre season starter i midten av juli.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #426 på: 03. April 2012, 18:41 »

Fra et pool-forum med kommentar : Andy's dive was terrible but Ben Arfa's wasn't any better and he got away without getting a booking.

loool
Same old Shearer, always scoring!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #427 på: 04. April 2012, 19:10 »
Alle snakker om at Ben Arfa kaster seg så lett der. Men slik det ser ut på meg holder Enrique så hardt og så lenge i trøya at han mister balansen når han skal forsøke å slå inn, da strekker også Enrique frem foten, og det ser ut som Ben Arfa snubler over denne foten og dermed faller tilsynelatende "enkelt" langs bakken.

Når det er sagt, min første innskytelse var ikke straffe. Så så jeg reprisen, så holdinga og tenkte "tja, det er fullt mulig å dømme på den", men mente likevel at Ben Arfa hjalp mye til. Men i ettertid ser jeg jo hvor omfattende holdinga var, og hvor lite Ben Arfa egentlig hjelper til. Prøv selv, sier jeg til de som mener han burde holdt seg på beina der. Jeg er sikker på at holdingen bidrar til at han får dårligere balanse. Kroppen hans blir jo "vridd" litt feil i forhold til hvordan han ville hatt kroppen om ikke Enrique hadde holdt.

Samtidig ser jeg hvordan Enrique skjuler holdinga si for både assistent og hoveddommer, så det bare er TV-kameraene som ser det. TV-bildene viser soleklart straffespark, men jeg kan forstå at det ikke dømmes. Forstår derimot ikke Liverpool-fansens holdning.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #428 på: 05. April 2012, 00:22 »
Sier ikke det er soleklar straffe, men hvordan de klarer å sammenligne de to situasjonene er for meg en gåte.
Same old Shearer, always scoring!